Blog

Jak wykorzystać remarketing w Google Ads do zrealizowania celu biznesowego?

System reklamowy Google Ads powala na realizację kampanii remarketingowych. Oznacza to, że poprzez reklamy możemy dotrzeć ze spersonalizowanym komunikatem do osób które odwiedziły już naszą witrynę. Kampania remarketingowa występuje najczęściej w formie grafiki, wideo lub tekstu. Powracają one do odbiorcy przypominając o naszej ofercie za każdym razem, gdy przegląda Internet.  Na podstawie wcześniejszych zachowań użytkowników […]

Architektura informacji UX – część 2

W poprzednim wpisie poruszyliśmy temat etykiet, ikonografii i wyszukiwarek funkcjonujących w serwisie. Elementy, choć niezwykle istotne, nie są jedynymi składowymi architektury informacji strony internetowej. W poniższym tekście, który stanowi drugą część mini cyklu znajdziesz informacje o dwóch pozostałych zagadnieniach: modelach nawigacji oraz organizacji treści na Twojej domenie.  Modele nawigacji  Budowanie architektury informacji na stronie internetowej […]

Architektura informacji UX – część 1

Czy wiesz, że architektura nie dotyczy jedynie pięknych, zabytkowych kamienic i nowoczesnych budynków w centrum miasta? Bynajmniej pojęcie jest znacznie pojemniejsze, a w jego ramach znajdują się przestrzenie z wielu sfer codziennego życia. W zależności od dziedziny możemy mówić o architekturze wnętrz, organizacji centrum handlowego, ogrodu czy strony internetowej.  Architektura informacji – przykład z życia […]

Brief dla Copywritera – co powinien zawierać?

Podczas prowadzonych kampanii reklamowych od zawsze ważną rolę odgrywały treści tekstowe. Na przestrzeni lat, zmieniają się one jednak nieustannie, stale ewoluując i pojawiając się w przeróżnych miejscach, z różnymi celami, zastosowaniami, czy grupą odbiorców. W końcu czym innym będzie tekst pisany na stronę, stricte pod kątem SEO od tego, który ma pojawić się jako wpis […]

Kampania Google Discovery Ads – czym jest i jak wygląda?

Każda firma działająca w sieci chce jak najskuteczniej dotrzeć do swoich odbiorców, wśród których znajdują się jej potencjalni klienci. Intensywnie rozwijająca się konkurencja i coraz większa świadomość użytkowników, wymusza na reklamodawcach stosowanie coraz bardziej kreatywnych sposobów na zaprezentowanie produktów i usług tak, aby zainteresować klientów. Użytecznym rozwiązaniem może okazać się kampania Discovery Ads. Czym jest, […]

Cross-selling i up-selling – jak efektywniej sprzedawać w sklepie internetowym?

Zastanawiając się, jak zwiększyć sprzedaż w Internecie, szukamy różnych rozwiązań. Często kierujemy się przy tym popularnym sformułowaniem: „pięć razy trudniej jest pozyskać nowego klienta, niż zatrzymać już pozyskanego”. Jednak warto zastanowić się, czy w dzisiejszych czasach nadal jest to prawdą i czy opłaca się inwestować głównie w obecnego klienta? Koncentrując się wyłącznie na obecnych klientach, […]

Testy funkcjonalne stron internetowych

Podejmowanie decyzji nigdy nie jest łatwe i przyjemne, zwłaszcza gdy spoczywa na Tobie odpowiedzialność za nowo powstały projekt. Będąc projektantem, często towarzyszy Ci uczucie niepewności i niezdecydowania. Zastanawiasz się godzinami, które rozwiązanie dla Twojej strony będzie lepsze, co zostanie lepiej odebrane, jak przeforsować swoją wizję na spotkaniu z inwestorem. Jeśli podane myśli Ci towarzyszą – […]

Czy warto pozycjonować stronę samemu?

Wielu właścicieli polskich firm decyduje się prowadzić działania marketingowe we własnym zakresie. Są przekonani, że wiedzą najlepiej jak reklamować swoją usługę czy produkt. Jest to jak najbardziej zrozumiałe – często widzimy w firmie osobny dział zajmujący się marketingiem. Nic dziwnego, że przedsiębiorcy chcą dowiedzieć się jak pozycjonować stronę samemu. Czy jest to możliwe? – żeby […]

Jak obniżyć CPC w kampaniach Google Ads?

Reklama w Google Ads to najpopularniejszy sposób prowadzenia kampanii internetowych. Każda z tych kampanii ma inny cel, ale mimo to od każdej z nich oczekujemy, że przyniesie nam zwrot kosztów, które w związku z nią ponieśliśmy. Aby prowadzenie takiej kampanii było dla nas opłacalne, musimy zoptymalizować koszty. Jak to zrobić? Zapraszamy do lektury!   CPC […]

Sezonowość branż a SEO

Nie wszystkie biznesy mogą cieszyć się jednakowym zainteresowaniem ze strony klientów przez cały rok. Niektóre z nich ze względu na specyfikę branży wysoką sprzedażą poszczycić się mogą jedynie przez  krótki czas w roku. Pomimo tego muszą jednak prężnie działać cały czas, by wraz z przyjściem gorącego okresu zmaksymalizować swoją wydajność i tym samym zysk. O […]

Wstęp do audytu UX – jak korzystamy z internetu?

Projektujesz nową stronę internetową dla swojej firmy? Chciałbyś, żeby była nowoczesna, efektowna i jednocześnie prosta w obsłudze dla użytkowników? Dobrze trafiłeś – przedstawimy Ci listę elementów, które powinny znaleźć się na Twojej domenie. Podpowiemy też, z czego lepiej zrezygnować, aby nie wprowadzać odbiorców w błąd.  Jak korzystamy z Internetu? Na początek przyjrzyjmy się zjawisku samego […]

Cele marketingowe firmy – definicja i przykłady

Marketerzy zawsze znajdą sobie obszar działalności, który można udoskonalić i z którego można wycisnąć jeszcze więcej i więcej. To działa obustronnie, bo w marketingu internetowym nigdy nie braknie pomysłów na rozwój i rzeczy, których nie można poprawić. Kluczowe jest jednak uszeregowanie działań i nadawanie im priorytetów. Pomoże Ci w tym plan, dzięki któremu, będziesz mógł […]