animacja reklama na linkedinie

Reklama na TikToku

TikTok Ads umożliwia prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych na platformie TikTok, która umożliwia nagrywanie i publikowanie krótkich  i dynamicznych materiałów wideo z różnymi efektami oraz dźwiękami. Najważniejsza część stanowi strona In-Feed (Dla Ciebie), gdzie bezustannie wyświetlane są nowe treści, dopasowane do preferencji użytkownika. Daje to możliwość świeżego spojrzenia odbiorców na Twoją markę i oferowane przez Ciebie produkty.

Czemu warto inwestować w reklamy na TikToku?

Niektórzy wciąż nie rozumieją TikTok-a i nie doceniają danej platformy. Ale to właśnie TikTok już od dwóch lat jest jedną z najpopularniejszych platform social mediowych. 

Aktualne statystyki mówią same za siebie:

  • ponad 1 miliard aktywnych użytkowników (na stan 27 września 2021)
  • najbardziej popularna aplikacja roku 2021 
  • blisko 8 milionów osób w Polsce aktywnie korzysta z TikToka, głównie osoby w wieku 18-34 lat (60%)

Formaty reklamowe na TikToku – kampanie na TikToku krok po kroku:

TikTok to platforma, na której można bezpośrednio reklamować swoją markę i docierać do różnych grup docelowych.

Przyczynia się do tego duży wybór formatów reklamowych:

  • Spark Ads – promowanie filmów już opublikowanych na profilu – wyświetla się w sekcji  „Dla Ciebie” (feedzie użytkowników) i ma znacznik “Sponsorowane”
  • Brand Takeover – 3-5 sekundowa reklama, która na jeden dzień przejmuje pierwszą stronę aplikacji (zaraz po jej otwarciu)
  • Top View – wyświetla się zaraz po otwarciu aplikacji na pełnym ekranie urządzenia mobilnego i trwa 5-60 s
  • In-Feed Ads – trwają do 60 sekund i znajdują się na stronie głównej ,,Dla Ciebie” (w feedzie)
  • Hashtag Challenge – pozwala tworzyć markom własny hashtag, który będzie promował markę/produkt

Kampanie reklamowe możemy prowadzić w kilku różnych formatach, uzależnionych od celu, na który się zdecydujemy. Te formaty to:

Korzyści płynące z prowadzenia kampanii reklamowych na TikToku

TikTok jest doskonałym miejscem, które gwarantuje efektywną i skuteczną reklamę. Dzięki platformie TikTok masz możliwość:

  • dotarcia do zróżnicowanej grupy odbiorców
  • zwiększenia rozpoznawalności marki
  • zwiększenia świadomości np. nowego produktu
  • zwiększenia ruchu na stronie internetowej
  • umocnienia więzi z odbiorcami
  • zwiększenia wiarygodności marki
  • odświeżenia wizerunku marki 

Kampania reklamowa na TikToku – Czym się zajmujemy? 

Wesprzemy Twoją firmę w działaniach promocyjnych na TikTok, w szczególności poprzez:

  • opracowanie odpowiedniej strategii komunikacji, która pozwoli zainteresować odbiorców ofertą Twojej firmy i zmotywować ich do kontaktu,
  • tworzenie kreatywnego contentu, który zapewni zwiększenie rozpoznawalności marki oraz  zwiększy zasięgi generowane przez profil,
  • zarządzanie, monitorowanie i optymalizację kampanii reklamowych, aby precyzyjnie kierować je do użytkowników,
  • utrzymywanie kontaktu i przygotowywanie raportów, abyś mógł na bieżąco śledzić wyniki.

Nasze realizacje na TikTok-u

W Kompan.pl do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie, jesteśmy elastyczni i cenimy sobie nieszablonowe podejście. Dzięki temu zdobywamy zaufanie naszych klientów. Poniżej prezentujemy wybrane projekty, które mieliśmy przyjemność zrealizować dla naszych klientów w TikTok.

Klient

TEB Edukacja to firma oferująca naukę w szkołach policealnych, medycznych, technikach, liceach ogólnokształcących dla dorosłych oraz gimnazjum językowym.  Firma prowadzi również kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe i posiada oddziały w 46 miastach w Polsce.

Z jakimi wyzwaniami musieliśmy się zmierzyć?

Głównym celem naszych działań było wprowadzenie marki na platformę TikTok  i uzyskanie 4 400 przejść do strony z rekrutacją na studia.

Jakie działania podjęliśmy, aby osiągnąć cel?

Nasze działania skupiały się na prowadzeniu kampanii reklamowej na platformie TikTok. Do reklam wykorzystaliśmy 3 kreacje o tematyce Lifestyle, IT & Beauty.  Kampanię optymalizowaliśmy celem uzyskania jak najniższego kosztu przekierowania. Skuteczność była mierzona przez klienta za pomocą UTM.

Jakie są efekty prowadzonych działań?

Reklamy spotykały się z bardzo dobrym odbiorem społeczności na TikTok-u. Uzyskaliśmy ogrom serduszek i wiele komentarzy, a pod reklamami często wywiązywały się merytoryczne dyskusje np. dot. szkoły lub jej konkretnych oddziałów.

Jakie były efekty kampanii w liczbach? Dzięki podjętej przez nas strategii udało się uzyskać:

162 121

polubień filmów

6 821 820

wyświetleń reklam

11 673

nowych użytkowników, którzy weszli na stronę klienta

Jak reklamować sklep internetowy w Google Ads?

Jak reklamować sklep internetowy w Google Ads?

Czytaj więcej
Jak stworzyć czat na stronie internetowej i czy warto?

Jak stworzyć czat na stronie internetowej i czy warto?

Czytaj więcej
Lojalność marki online – jak zbudować zaangażowanie klienta?

Lojalność marki online – jak zbudować zaangażowanie klienta?

Czytaj więcej

Poznajmy się lepiej

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na każde Twoje pytanie