animacja reklama na linkedinie

Reklama na TikToku

TikTok Ads umożliwia prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych na platformie TikTok, która umożliwia nagrywanie i publikowanie krótkich  i dynamicznych materiałów wideo z różnymi efektami oraz dźwiękami. Najważniejsza część stanowi strona In-Feed (Dla Ciebie), gdzie bezustannie wyświetlane są nowe treści, dopasowane do preferencji użytkownika. Daje to możliwość świeżego spojrzenia odbiorców na Twoją markę i oferowane przez Ciebie produkty.

Czemu warto inwestować w reklamy na TikToku?

Niektórzy wciąż nie rozumieją TikTok-a i nie doceniają danej platformy. Ale to właśnie TikTok już od dwóch lat jest jedną z najpopularniejszych platform social mediowych. 

Aktualne statystyki mówią same za siebie:

  • ponad 1 miliard aktywnych użytkowników (na stan 27 września 2021)
  • najbardziej popularna aplikacja roku 2021 
  • blisko 8 milionów osób w Polsce aktywnie korzysta z TikToka, głównie osoby w wieku 18-34 lat (60%)

Formaty reklamowe na TikToku – kampanie na TikToku krok po kroku:

TikTok to platforma, na której można bezpośrednio reklamować swoją markę i docierać do różnych grup docelowych.

Przyczynia się do tego duży wybór formatów reklamowych:

  • Spark Ads – promowanie filmów już opublikowanych na profilu – wyświetla się w sekcji  „Dla Ciebie” (feedzie użytkowników) i ma znacznik “Sponsorowane”
  • Brand Takeover – 3-5 sekundowa reklama, która na jeden dzień przejmuje pierwszą stronę aplikacji (zaraz po jej otwarciu)
  • Top View – wyświetla się zaraz po otwarciu aplikacji na pełnym ekranie urządzenia mobilnego i trwa 5-60 s
  • In-Feed Ads – trwają do 60 sekund i znajdują się na stronie głównej ,,Dla Ciebie” (w feedzie)
  • Hashtag Challenge – pozwala tworzyć markom własny hashtag, który będzie promował markę/produkt

Kampanie reklamowe możemy prowadzić w kilku różnych formatach, uzależnionych od celu, na który się zdecydujemy. Te formaty to:

Korzyści płynące z prowadzenia kampanii reklamowych na TikToku

TikTok jest doskonałym miejscem, które gwarantuje efektywną i skuteczną reklamę. Dzięki platformie TikTok masz możliwość:

  • dotarcia do zróżnicowanej grupy odbiorców
  • zwiększenia rozpoznawalności marki
  • zwiększenia świadomości np. nowego produktu
  • zwiększenia ruchu na stronie internetowej
  • umocnienia więzi z odbiorcami
  • zwiększenia wiarygodności marki
  • odświeżenia wizerunku marki 

Kampania reklamowa na TikToku – Czym się zajmujemy? 

Wesprzemy Twoją firmę w działaniach promocyjnych na TikTok, w szczególności poprzez:

  • opracowanie odpowiedniej strategii komunikacji, która pozwoli zainteresować odbiorców ofertą Twojej firmy i zmotywować ich do kontaktu,
  • tworzenie kreatywnego contentu, który zapewni zwiększenie rozpoznawalności marki oraz  zwiększy zasięgi generowane przez profil,
  • zarządzanie, monitorowanie i optymalizację kampanii reklamowych, aby precyzyjnie kierować je do użytkowników,
  • utrzymywanie kontaktu i przygotowywanie raportów, abyś mógł na bieżąco śledzić wyniki.

Nasze realizacje na TikTok-u

W Kompan.pl do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie, jesteśmy elastyczni i cenimy sobie nieszablonowe podejście. Dzięki temu zdobywamy zaufanie naszych klientów. Poniżej prezentujemy wybrane projekty, które mieliśmy przyjemność zrealizować dla naszych klientów w TikTok.

Klient

TEB Edukacja to firma oferująca naukę w szkołach policealnych, medycznych, technikach, liceach ogólnokształcących dla dorosłych oraz gimnazjum językowym.  Firma prowadzi również kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe i posiada oddziały w 46 miastach w Polsce.

Z jakimi wyzwaniami musieliśmy się zmierzyć?

Głównym celem naszych działań było wprowadzenie marki na platformę TikTok  i uzyskanie 4 400 przejść do strony z rekrutacją na studia.

Jakie działania podjęliśmy, aby osiągnąć cel?

Nasze działania skupiały się na prowadzeniu kampanii reklamowej na platformie TikTok. Do reklam wykorzystaliśmy 3 kreacje o tematyce Lifestyle, IT & Beauty.  Kampanię optymalizowaliśmy celem uzyskania jak najniższego kosztu przekierowania. Skuteczność była mierzona przez klienta za pomocą UTM.

Jakie są efekty prowadzonych działań?

Reklamy spotykały się z bardzo dobrym odbiorem społeczności na TikTok-u. Uzyskaliśmy ogrom serduszek i wiele komentarzy, a pod reklamami często wywiązywały się merytoryczne dyskusje np. dot. szkoły lub jej konkretnych oddziałów.

Jakie były efekty kampanii w liczbach? Dzięki podjętej przez nas strategii udało się uzyskać:

162 121

polubień filmów

6 821 820

wyświetleń reklam

11 673

nowych użytkowników, którzy weszli na stronę klienta

Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony?

Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony?

Czytaj więcej
Co to jest CMS i jak wybrać najlepszy pod SEO – pozycjonowanie

Co to jest CMS i jak wybrać najlepszy pod SEO – pozycjonowanie

Czytaj więcej
Linkowanie wewnętrzne w SEO – czego unikać?

Linkowanie wewnętrzne w SEO – czego unikać?

Czytaj więcej

Poznajmy się lepiej

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na każde Twoje pytanie