animacja reklama na linkedinie

Reklama na LinkedInie

LinkedIn Ads umożliwia prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych na platformie LinkedIn. Dzięki przemyślanej strategii, możesz zwiększyć wiarygodność firmy w oczach odbiorców, wzmocnić jej wizerunek jako eksperta, a w rezultacie pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Kampanie na LinkedInie pozwalają niezwykle precyzyjnie kierować reklamy do określonych użytkowników. Jesteśmy w stanie uwzględnić czynniki takie jak:

  • płeć i wiek użytkownika
  • lokalizacja (z dokładnością do określonych miast/powiatów)
  • konkretna branża i wielkość firmy
  • doświadczenie (m.in.: pełnione funkcje, liczba lat doświadczenia czy zajmowane stanowiska)
  • wykształcenie (kierunki studiów, tytuły/stopnie, uczelnie)
  • zainteresowania (m.in.: posiadane umiejętności i grupy na LinkedIn, do których należy użytkownik)

Formaty reklam na LinkedInie – kampanie na LinkedInie krok po kroku:

  • treści sponsorowane (Sponsored Content) – to kampania na LinkedInie wykorzystująca reklamę, która pojawia się w feedzie użytkowników LinkedIn. Pozwala to na promowanie treści, które już znajdują się na Twojej stronie. Reklamy mogą zawierać tekst, grafiki, wideo oraz linki do stron internetowych.
  • bezpośrednie treści sponsorowane (Direct Sponsored Content) – format ten różni się od Sponsored Content tym, że w reklamie wykorzystywany jest materiał, który nie znajduje się na Twojej stronie. Taka reklama jest również bardziej spersonalizowana, co oznacza, że ma większe szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów.
  • wiadomości sponsorowane (Sponsored InMail) – format reklamowy, który polega na wysyłaniu spersonalizowanych wiadomości za pośrednictwem LinkedIn Messenger. W reklamie oprócz tekstu głównego znajduje się przycisk CTA (call to action) oraz link do strony docelowej.
  • reklamy tekstowe (Text Ads) – jest to reklama w formie ogłoszenia, które składa się z krótkiego nagłówka, opisu i zdjęcia. Reklamy pojawiają się na górnym banerze lub po prawej części stron na LinkedIn.
  • reklamy dynamiczne (Dynamic Ads) – to reklama spersonalizowana dla każdego użytkownika LinkedIn. Do jej stworzenia wykorzystywane są informacje z profili użytkowników. Ogłoszenie dynamiczne zawiera zdjęcie użytkownika, jego imię i nazwisko oraz opis stanowiska.

LinkedIn Ads – cele reklamowe

  • świadomość (Awareness) – służy do budowania świadomości Twojej marki, wzmocnienia jej wizerunku i docierania do nowych klientów
  • zainteresowanie (Consideration) – pomaga łatwo pozyskać zainteresowanie Twoja marką i nawiązać kontakt z klientem 
  • konwersje (Conversion) –  pozwoli zachęcić użytkownika do wykonania określonego działania na Twoim profilu, np. poprzez wypełnienie formularza

Kampanie reklamowe w LinkedIn Ads – Czym się zajmujemy? 

Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych specjalistów wiemy, co robić, by działać skutecznie i osiągnąć zamierzone cele na LinkedInie. 

W zakresie działań marketingowych na LinkedIn wesprzemy Twoją firmę m.in. poprzez:

  • tworzenie contentu na temat sukcesów, udanych realizacji, współpracy z innymi firmami oraz projektów, z których Twoja firma jest szczególnie dumna  
  • dzielenie się specjalistyczną wiedzą i ciekawostkami związanymi z oferowanymi produktami, bazując na doświadczeniu Twojej firmy
  • tworzenie newsów dotyczących branży, nowości technologicznych itd. 

Ponadto zawsze służymy radą w zakresie marketingu internetowego, sporządzamy miesięczne raporty, podsumowujemy nasze działania i omawiamy wyniki na spotkaniach online.

LinkedIn – Nasze realizacje

W prowadzeniu kampanii reklamowych na LinkedIn skupiamy się na osiągnięciu zamierzonych efektów w połączeniu z kompleksową obsługą każdego klienta. Poniżej przedstawiamy wybrane projekty, które mieliśmy przyjemność realizować na LinkedIn

Jak reklamować sklep internetowy w Google Ads?

Jak reklamować sklep internetowy w Google Ads?

Czytaj więcej
Jak stworzyć czat na stronie internetowej i czy warto?

Jak stworzyć czat na stronie internetowej i czy warto?

Czytaj więcej
Lojalność marki online – jak zbudować zaangażowanie klienta?

Lojalność marki online – jak zbudować zaangażowanie klienta?

Czytaj więcej

Poznajmy się lepiej

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na każde Twoje pytanie