animacja reklama na linkedinie

Reklama na LinkedInie

LinkedIn Ads umożliwia prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych na platformie LinkedIn. Dzięki przemyślanej strategii, możesz zwiększyć wiarygodność firmy w oczach odbiorców, wzmocnić jej wizerunek jako eksperta, a w rezultacie pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Kampanie na LinkedInie pozwalają niezwykle precyzyjnie kierować reklamy do określonych użytkowników. Jesteśmy w stanie uwzględnić czynniki takie jak:

  • płeć i wiek użytkownika
  • lokalizacja (z dokładnością do określonych miast/powiatów)
  • konkretna branża i wielkość firmy
  • doświadczenie (m.in.: pełnione funkcje, liczba lat doświadczenia czy zajmowane stanowiska)
  • wykształcenie (kierunki studiów, tytuły/stopnie, uczelnie)
  • zainteresowania (m.in.: posiadane umiejętności i grupy na LinkedIn, do których należy użytkownik)

Formaty reklam na LinkedInie – kampanie na LinkedInie krok po kroku:

  • treści sponsorowane (Sponsored Content) – to kampania na LinkedInie wykorzystująca reklamę, która pojawia się w feedzie użytkowników LinkedIn. Pozwala to na promowanie treści, które już znajdują się na Twojej stronie. Reklamy mogą zawierać tekst, grafiki, wideo oraz linki do stron internetowych.
  • bezpośrednie treści sponsorowane (Direct Sponsored Content) – format ten różni się od Sponsored Content tym, że w reklamie wykorzystywany jest materiał, który nie znajduje się na Twojej stronie. Taka reklama jest również bardziej spersonalizowana, co oznacza, że ma większe szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów.
  • wiadomości sponsorowane (Sponsored InMail) – format reklamowy, który polega na wysyłaniu spersonalizowanych wiadomości za pośrednictwem LinkedIn Messenger. W reklamie oprócz tekstu głównego znajduje się przycisk CTA (call to action) oraz link do strony docelowej.
  • reklamy tekstowe (Text Ads) – jest to reklama w formie ogłoszenia, które składa się z krótkiego nagłówka, opisu i zdjęcia. Reklamy pojawiają się na górnym banerze lub po prawej części stron na LinkedIn.
  • reklamy dynamiczne (Dynamic Ads) – to reklama spersonalizowana dla każdego użytkownika LinkedIn. Do jej stworzenia wykorzystywane są informacje z profili użytkowników. Ogłoszenie dynamiczne zawiera zdjęcie użytkownika, jego imię i nazwisko oraz opis stanowiska.

LinkedIn Ads – cele reklamowe

  • świadomość (Awareness) – służy do budowania świadomości Twojej marki, wzmocnienia jej wizerunku i docierania do nowych klientów
  • zainteresowanie (Consideration) – pomaga łatwo pozyskać zainteresowanie Twoja marką i nawiązać kontakt z klientem 
  • konwersje (Conversion) –  pozwoli zachęcić użytkownika do wykonania określonego działania na Twoim profilu, np. poprzez wypełnienie formularza

Kampanie reklamowe w LinkedIn Ads – Czym się zajmujemy? 

Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych specjalistów wiemy, co robić, by działać skutecznie i osiągnąć zamierzone cele na LinkedInie. 

W zakresie działań marketingowych na LinkedIn wesprzemy Twoją firmę m.in. poprzez:

  • tworzenie contentu na temat sukcesów, udanych realizacji, współpracy z innymi firmami oraz projektów, z których Twoja firma jest szczególnie dumna  
  • dzielenie się specjalistyczną wiedzą i ciekawostkami związanymi z oferowanymi produktami, bazując na doświadczeniu Twojej firmy
  • tworzenie newsów dotyczących branży, nowości technologicznych itd. 

Ponadto zawsze służymy radą w zakresie marketingu internetowego, sporządzamy miesięczne raporty, podsumowujemy nasze działania i omawiamy wyniki na spotkaniach online.

LinkedIn – Nasze realizacje

W prowadzeniu kampanii reklamowych na LinkedIn skupiamy się na osiągnięciu zamierzonych efektów w połączeniu z kompleksową obsługą każdego klienta. Poniżej przedstawiamy wybrane projekty, które mieliśmy przyjemność realizować na LinkedIn

Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony?

Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony?

Czytaj więcej
Co to jest CMS i jak wybrać najlepszy pod SEO – pozycjonowanie

Co to jest CMS i jak wybrać najlepszy pod SEO – pozycjonowanie

Czytaj więcej
Linkowanie wewnętrzne w SEO – czego unikać?

Linkowanie wewnętrzne w SEO – czego unikać?

Czytaj więcej

Poznajmy się lepiej

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na każde Twoje pytanie