Formaty reklam na LinkedInie – kampanie na LinkedInie krok po kroku:
- treści sponsorowane (Sponsored Content) – to kampania na LinkedInie wykorzystująca reklamę, która pojawia się w feedzie użytkowników LinkedIn. Pozwala to na promowanie treści, które już znajdują się na Twojej stronie. Reklamy mogą zawierać tekst, grafiki, wideo oraz linki do stron internetowych.
- bezpośrednie treści sponsorowane (Direct Sponsored Content) – format ten różni się od Sponsored Content tym, że w reklamie wykorzystywany jest materiał, który nie znajduje się na Twojej stronie. Taka reklama jest również bardziej spersonalizowana, co oznacza, że ma większe szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów.
- wiadomości sponsorowane (Sponsored InMail) – format reklamowy, który polega na wysyłaniu spersonalizowanych wiadomości za pośrednictwem LinkedIn Messenger. W reklamie oprócz tekstu głównego znajduje się przycisk CTA (call to action) oraz link do strony docelowej.
- reklamy tekstowe (Text Ads) – jest to reklama w formie ogłoszenia, które składa się z krótkiego nagłówka, opisu i zdjęcia. Reklamy pojawiają się na górnym banerze lub po prawej części stron na LinkedIn.
- reklamy dynamiczne (Dynamic Ads) – to reklama spersonalizowana dla każdego użytkownika LinkedIn. Do jej stworzenia wykorzystywane są informacje z profili użytkowników. Ogłoszenie dynamiczne zawiera zdjęcie użytkownika, jego imię i nazwisko oraz opis stanowiska.
LinkedIn Ads – cele reklamowe
- świadomość (Awareness) – służy do budowania świadomości Twojej marki, wzmocnienia jej wizerunku i docierania do nowych klientów
- zainteresowanie (Consideration) – pomaga łatwo pozyskać zainteresowanie Twoja marką i nawiązać kontakt z klientem
- konwersje (Conversion) – pozwoli zachęcić użytkownika do wykonania określonego działania na Twoim profilu, np. poprzez wypełnienie formularza
Kampanie reklamowe w LinkedIn Ads – Czym się zajmujemy?
Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych specjalistów wiemy, co robić, by działać skutecznie i osiągnąć zamierzone cele na LinkedInie.
W zakresie działań marketingowych na LinkedIn wesprzemy Twoją firmę m.in. poprzez:
- tworzenie contentu na temat sukcesów, udanych realizacji, współpracy z innymi firmami oraz projektów, z których Twoja firma jest szczególnie dumna
- dzielenie się specjalistyczną wiedzą i ciekawostkami związanymi z oferowanymi produktami, bazując na doświadczeniu Twojej firmy
- tworzenie newsów dotyczących branży, nowości technologicznych itd.
Ponadto zawsze służymy radą w zakresie marketingu internetowego, sporządzamy miesięczne raporty, podsumowujemy nasze działania i omawiamy wyniki na spotkaniach online.
LinkedIn – Nasze realizacje
W prowadzeniu kampanii reklamowych na LinkedIn skupiamy się na osiągnięciu zamierzonych efektów w połączeniu z kompleksową obsługą każdego klienta. Poniżej przedstawiamy wybrane projekty, które mieliśmy przyjemność realizować na LinkedIn