Jakie korzyści płyną z regularnego publikowania wartościowych treści, dostosowanych do potrzeb Twojej grupy docelowej? Przekonaj się, dlaczego warto inwestować w content marketing! 

RWD, czyli Responsive Web Design to jeden z aspektów, na które zwracają uwagę nie tylko użytkownicy stron, ale także algorytmy Google. Wymagania względem responsywności i użyteczności stale się jednak zmieniają. Sprawdź trendy na 2021 rok.

SEO czy Google Ads? Najlepsze efekty uzyskamy, docierając do potencjalnych klientów przez zastosowanie obu rozwiązań – zarówno płatnej reklamy, jak i pozycjonowania. Jak to robić skutecznie? Sprawdź!

Prywatny profil na portalu LinkedIn pomoże Ci znaleźć wymarzoną pracę, budować swoją pozycję eksperta w branży czy nawiązać ciekawe kontakty biznesowe. Może też przyczynić się do rozwoju firmy, w której obecnie pracujesz. Pod warunkiem, że robisz to dobrze. Nasz praktyczny poradnik pomoże Ci stworzyć idealny profil na LinkedInie.

Niektórzy specjaliści w branży twierdzą, że rola SEO jest w dzisiejszych czasach mocno ograniczona, z racji na stale zmieniające się algorytmy Google. Radzą więc, aby skupić się na naturalnym pozyskiwaniu klientów np. poprzez nakierowanie działań na użytkowników, a nie roboty. Czy mają rację?

Chcesz wiedzieć, czy Twoja reklama na Facebooku przyniosła efekty? Wykorzystaj w tym celu atrybucję. Pozwala ona precyzyjnie określić, która z naszych reklam skłoniła kupującego do wybrania właśnie naszego produktu i jaka była jej rola w tym procesie. Dowiedz się, czym dokładnie jest atrybucja i jak to narzędzie wykorzystać w swoim biznesie. 

Jak docierać do klientów za pomocą kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google i płacić mniej? Rozwiązaniem może być koShop.pl – narzędzie, które w użyteczny sposób wyświetla produkty klientom, zainteresowanym ofertą z danego obszaru.

Jeśli zależy Ci na wykorzystaniu możliwości reklamowych Facebooka, musisz opracować strategię komunikacji. Tylko konsekwentne realizowanie planu pozwoli Ci osiągnąć zamierzone efekty. Sprawdź, jak stworzyć skuteczną strategię, która wpisuje się w plan marketingowy Twojej firmy.