Social media marketing, szczególnie ten na Instagramie, rozwija się w zadziwiającym tempie. Jako marketerzy powinniśmy śledzić te zmiany na bieżąco. Dlaczego treść pod postem jest istotna? Co powinniśmy pisać pod zdjęciami na Instagramie, by zaangażować odbiorców?

Nie samą optymalizacją „żyje” strona www. Nieustanne próby dostosowywania się do zmian algorytmów Google spowodowały, że każdy pozycjoner musi działać niezwykle elastycznie w kwestii realizacji powierzonych mu zadań.

Wraz z rosnącą świadomością społeczeństwa w kwestiach ochrony środowiska rosną też wymogi konsumentów. Firmy, które postrzegane są jako nieekologiczne i zaśmiecające środowisko, odnotowują spadki sprzedaży. Jak być eko i przy okazji dać zarobić swojej firmie?

Za nami interpunkcja, tautologia, pleonazm… Pójdźmy krok dalej i skupmy się przez chwilę na imiesłowach. Można powiedzieć, że świadomość ich istnienia to kolejny stopień wtajemniczenia. Czym się charakteryzują?

Cofnąć się do tyłu, masło maślane, ciekawy i interesujący, akwen wodny. Takie błędy popełniamy, nie wiedząc nawet, że mają one swoje tajemnicze nazwy. Pleonazmy i tautologie. Brzmi, jakbyśmy mówili o przybyszach z kosmosu lub groźnych bakteriach z filmów katastroficznych klasy B.

Jeśli kiedykolwiek zauważyłeś znacznie różnice w treści wyświetlanej na stronie internetowej na komputerze, a tej na telefonie i porównując te wersje, nie byłeś w stanie znaleźć tych samych informacji, najpewniej padłeś ofiarą cloakingu. Dowiedz się więcej o cloakingu.

Jak wykorzystać marketing szeptany w Internecie, aby zaczął wpływać pozytywnie na Twoją firmę? Jak używać marketingu szeptanego, aby wzmocnić pozycje fraz w wyszukiwarce Google i poprawić wizerunek marki?

Zasady interpunkcji czasem traktowane są jak zło konieczne lub po prostu ignorowane. Po co nam te przecinki? Nie będę Was trzymać w niepewności i czekać z puentą aż do końca. Przecinki bardzo często decydują o tym, że treść zdania staje się po prostu zrozumiała dla odbiorcy.