Chcesz wiedzieć, czy Twoja reklama na Facebooku przyniosła efekty? Wykorzystaj w tym celu atrybucję. Pozwala ona precyzyjnie określić, która z naszych reklam skłoniła kupującego do wybrania właśnie naszego produktu i jaka była jej rola w tym procesie. Dowiedz się, czym dokładnie jest atrybucja i jak to narzędzie wykorzystać w swoim biznesie. 

Jak docierać do klientów za pomocą kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google i płacić mniej? Rozwiązaniem może być koShop.pl – narzędzie, które w użyteczny sposób wyświetla produkty klientom, zainteresowanym ofertą z danego obszaru.

Jeśli zależy Ci na wykorzystaniu możliwości reklamowych Facebooka, musisz opracować strategię komunikacji. Tylko konsekwentne realizowanie planu pozwoli Ci osiągnąć zamierzone efekty. Sprawdź, jak stworzyć skuteczną strategię, która wpisuje się w plan marketingowy Twojej firmy.

Jeśli zauważyłeś spadek widoczności swojej strony internetowej, prawdopodobnie padłeś ofiarą praktyk skutkujących depozycjonowaniem. Sprawdź, jak się przed nimi uchronić i co robić w przypadku pojawienia się problemu.

Prostą stronę internetową możesz otrzymać już za kilkaset złotych. Często okazuje się jednak, że taka nie wystarczy, aby zaprezentować Twoją markę. Sprawdź więc, co kryje się za cennikiem tworzenia stron www i wybierz rozwiązanie optymalne dla siebie. 

Wielu ekspertów twierdzi, że relacja pomiędzy postami w mediach społecznościowych a SEO jest znikoma. Oznaczałoby to, że jakiekolwiek działania w tym zakresie są stratą czasu. Czy tak rzeczywiście jest?

Liczba aktywnych użytkowników social mediów rośnie z roku na rok. Wielu z nas już nie tylko przegląda to, co wrzucają inni, ale samemu tworzy treści. Jaki content tworzyć, by nie zginąć w tym tłumie?

Według statystyk, Polacy więcej czasu spędzają w internecie, niż kiedykolwiek. A zatem jeśli zmieniają się zwyczaje użytkowników (czyt. klientów), to zmieniać się powinny także strategie marketingowe firm. Co robić w 2021? Przeczytaj i dowiedz się, jakie działania będą na wagę złota w kolejnych miesiącach.