Blog

Mikrokonwersja – jak małymi krokami dojść do dużej sprzedaży i sukcesu?

Osiągnięcie sukcesu w sprzedaży wymaga czegoś więcej niż tylko przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów. Kluczem do zwiększenia zysków i budowania ich lojalności jest umiejętność efektywnego zarządzania każdym etapem ścieżki zakupowej. W tym kontekście, coraz większą rolę odgrywają mikrokonwersje – drobne, ale istotne interakcje użytkownika podejmowane na stronie internetowej (lub ogólnie z marką), które stopniowo prowadzą do […]

Kanał firmowy na YouTube – jak może nam pomóc w marketingu?

Platforma YouTube istnieje tak naprawdę niespełna 20 lat, lecz szczytową popularność osiągnęła o wiele później. Kiedyś kojarzona głównie ze śmiesznymi filmikami, czy klipami muzycznymi, dziś jest obszernym serwisem, na którym to każdy znajdzie coś dla siebie, począwszy od kanałów commentary, poprzez vlogi podróżnicze, czy materiały naukowe, skończywszy na podcastach i wywiadach. Nie jest to środowisko […]

Link GAP – co to jest, czyli o relinkowaniu w SEO

Promując swoją witrynę w Internecie, na pewno zależy Ci również na tym, aby Twoje treści wyróżniały się na tle innych – konkurencyjnych. W tym celu (oprócz oczywiście tworzenia wysokiej jakości i merytorycznych treści) konieczne jest regularne i umiejętne budowanie ich autorytetu poprzez odpowiednie linkowanie, czyli tzw. linkbuilding. Proces ten jednak wymaga posiadania znacznych zasobów i […]

Promocje w sklepie internetowym – jak je mądrze zaplanować?

Rozmaite akcje promocyjne są nieodłącznym elementem marketingu każdego sklepu internetowego, czy to świeżo uruchomionego, czy nawet takiego, który cieszy się już uznaniem i rozpoznawalnością. To właśnie promocje przyciągają uwagę, wspierając naszą sprzedaż, ale również co najważniejsze budują nasz wizerunek i lojalność klientów wobec marki. Jednak, aby były one skuteczne, muszą być odpowiednio zaplanowane, następnie uruchomione […]

Osierocone strony (Orphan Pages) – czym są, jak je znaleźć i naprawić?

Osierocone strony (ang. Orphan Pages) to termin, który może wydawać się mało istotny w kontekście optymalizacji stron internetowych. W rzeczywistości mają one ogromny wpływ na jakość i skuteczność w wynikach wyszukiwania. Osierocone strony to te, które nie są nigdzie podlinkowane na domenie, co sprawia, że są praktycznie niewidoczne zarówno dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarek […]

Jak reklamować sklep internetowy w Google Ads?

Reklama w Google Ads to jedno z najefektywniejszych narzędzi do promowania sklepu internetowego. Dzięki temu przedsiębiorcy mają możliwość dotarcia do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów, co przyczynia się do zwiększenia widoczności oraz sprzedaży. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie reklamować swój sklep za pomocą Google Ads, jakie typy reklam są dostępne na tej platformie oraz […]

Jak stworzyć czat na stronie internetowej i czy warto?

W dobie rozwiniętej technologii i cyfryzacji ekspresowy oraz wygodny kontakt to “must have”. Firmy chcące zadbać o swój wizerunek i relację z klientem powinny zapewnić mu bezpośrednia, bezproblemową formę komunikowania się. Jedną z ostatnio popularnych opcji jest czat. W dzisiejszym artykule dowiesz się m.in. tego jak zrobić czat na stronie internetowej, a także kiedy warto […]

Lojalność marki online – jak zbudować zaangażowanie klienta?

Budowanie lojalności klientów stanowi kluczowy element sukcesu każdej marki. Aby skutecznie konkurować w środowisku internetowym, firmy muszą nie tylko przyciągać uwagę klientów, ale przede wszystkim angażować ich w sposób, który buduje długotrwałe i wartościowe relacje. Budowanie tej lojalności nie jest zjawiskiem spontanicznym – wymaga przemyślanej strategii, która uwzględnia potrzeby i oczekiwania współczesnych konsumentów. Potencjalni klienci, […]

Czym jest permission marketing?

Codziennie użytkownicy Internetu są bombardowani setkami reklam dziennie, co bardzo często staje się przedmiotem irytacji i zniechęcenia. Nic dziwnego, że coraz to bardziej świadomi Internauci  wymagają poszanowania swojej prywatności i swobody poruszania się w sieci. Właśnie za sprawą zmieniającej się świadomości coraz to większego znaczenia nabierają strategie oparte na zgodzie i szacunku dla odbiorców. Jedną […]

Projektowanie stron zgodnie z metodyką UCD (User Centered Design) i SEO

Harmonijne współdziałanie między użytkownikiem a wyszukiwarką jest aktualnie kluczowym elementem sukcesu projektowania stron internetowych. Metodyka UCD (User Centered Design), łącząc się z SEO (Search Engine Optimization), skupia się na potrzebach i zachowaniach użytkowników dążąc do stworzenia stron, które nie tylko mają za zadanie doskonale odpowiadać na oczekiwania odbiorców, ale również zdobywać wysoką pozycję w wynikach […]

Co to jest Allegro Ads i na czym polega?

Allegro Ads: Skuteczne Narzędzie Reklamowe W erze cyfrowej transformacji, reklama online stała się nieodzownym elementem strategii marketingowych dla przedsiębiorców i firm. W Polsce, jednym z najpopularniejszych miejsc do prowadzenia działalności e-commerce jest platforma Allegro. Aby dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów, Allegro udostępnia narzędzie reklamowe znane jako Allegro Ads. W tym artykule zgłębimy, czym jest […]

Czym jest efekt (odwróconego) ROPO?

Branża e-commerce zrewolucjonizowała na stałe nasze przyzwyczajenia konsumenckie. Wciąż jednak elektroniczny handel w pełni nie wyparł tradycyjnego, co sprawia, że te dwie odnogi handlu mają się dobrze i działają równocześnie obok siebie. Nie jest to jednak równoznaczne, z tym że nie są od siebie zależne, gdyż zachodzące między nimi korelacje mogące mocno wpływać na nasze […]