Facebook i Instagram to jedne z podstawowych kanałów promocji, sprzedaży i rozwoju wielu firm. Planując strategię marketingową, nie sposób przejść obok tego medium obojętnie. Jak wykorzystać ich potencjał i przeprowadzić skuteczne kampanie reklamowe?

Jak rozpocząć przygodę ze sprzedażą w internecie? Na jakie kwestie techniczne zwrócić uwagę? O jakie elementy warto zadbać? Przeczytaj artykuł i zdobądź wiedzę o sklepach internetowych!

Jak pozycjonować strony, gdy większa część wyszukiwarki jest niestety “zamrożona”? Czy może przerwać prowadzenie działań SEO? Gdzie ulokować budżet na promocję swojego biznesu dotkniętego skutkami pandemii? O tym wszystkim dowiesz się z tego artykułu.

Niektóre firmy widzą w pozycjonowaniu sposób na przetrwanie kryzysu, inne - zawieszają działania SEO. Do której grupy zalicza się Twój biznes? Podpowiadamy, jak racjonalnie podjąć decyzję o dalszych działaniach SEO.

Mapa witryny jest istotnym elementem każdej strategii SEO. Dobrze zoptymalizowana, pozwala właściwie indeksować wszystkie podstrony. W tym artykule dowiesz się, jak uczynić ją czytelną dla wyszukiwarki.

Jakie narzędzia warto wykorzystać, by skutecznie koordynować i monitorować bieżące działania w firmie? Sprawdź, jak usprawnić pracę i zoptymalizować zarządzanie projektami!

Kilka tygodni temu pandemia koronawirusa diametralnie zmieniła życie większości z nas. Wpłynęła nie tylko na nasze zdrowie czy samopoczucie, ale też na firmy i marki. Przeczytaj jak!

Czym jest tytułowa zasada „first link counts”? Jak zabrać się do optymalizacji treści, która może wygenerować dodatkowe wyświetlenia? Jak tworzyć linki wewnętrzne? Poznaj odpowiedzi na te pytania w naszym artykule.