Blog

Jak reklamować sklep internetowy w Google Ads?

Reklama w Google Ads to jedno z najefektywniejszych narzędzi do promowania sklepu internetowego. Dzięki temu przedsiębiorcy mają możliwość dotarcia do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów, co przyczynia się do zwiększenia widoczności oraz sprzedaży. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie reklamować swój sklep za pomocą Google Ads, jakie typy reklam są dostępne na tej platformie oraz […]

Lojalność marki online – jak zbudować zaangażowanie klienta?

Budowanie lojalności klientów stanowi kluczowy element sukcesu każdej marki. Aby skutecznie konkurować w środowisku internetowym, firmy muszą nie tylko przyciągać uwagę klientów, ale przede wszystkim angażować ich w sposób, który buduje długotrwałe i wartościowe relacje. Budowanie tej lojalności nie jest zjawiskiem spontanicznym – wymaga przemyślanej strategii, która uwzględnia potrzeby i oczekiwania współczesnych konsumentów. Potencjalni klienci, […]

Czym jest permission marketing?

Codziennie użytkownicy Internetu są bombardowani setkami reklam dziennie, co bardzo często staje się przedmiotem irytacji i zniechęcenia. Nic dziwnego, że coraz to bardziej świadomi Internauci  wymagają poszanowania swojej prywatności i swobody poruszania się w sieci. Właśnie za sprawą zmieniającej się świadomości coraz to większego znaczenia nabierają strategie oparte na zgodzie i szacunku dla odbiorców. Jedną […]

Projektowanie stron zgodnie z metodyką UCD (User Centered Design) i SEO

Harmonijne współdziałanie między użytkownikiem a wyszukiwarką jest aktualnie kluczowym elementem sukcesu projektowania stron internetowych. Metodyka UCD (User Centered Design), łącząc się z SEO (Search Engine Optimization), skupia się na potrzebach i zachowaniach użytkowników dążąc do stworzenia stron, które nie tylko mają za zadanie doskonale odpowiadać na oczekiwania odbiorców, ale również zdobywać wysoką pozycję w wynikach […]

Co to jest Allegro Ads i na czym polega?

Allegro Ads: Skuteczne Narzędzie Reklamowe W erze cyfrowej transformacji, reklama online stała się nieodzownym elementem strategii marketingowych dla przedsiębiorców i firm. W Polsce, jednym z najpopularniejszych miejsc do prowadzenia działalności e-commerce jest platforma Allegro. Aby dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów, Allegro udostępnia narzędzie reklamowe znane jako Allegro Ads. W tym artykule zgłębimy, czym jest […]

Czym jest efekt (odwróconego) ROPO?

Branża e-commerce zrewolucjonizowała na stałe nasze przyzwyczajenia konsumenckie. Wciąż jednak elektroniczny handel w pełni nie wyparł tradycyjnego, co sprawia, że te dwie odnogi handlu mają się dobrze i działają równocześnie obok siebie. Nie jest to jednak równoznaczne, z tym że nie są od siebie zależne, gdyż zachodzące między nimi korelacje mogące mocno wpływać na nasze […]

Co to jest pogo sticking i jaki ma związek z SEO?

Stworzenie strony internetowej dla własnej firmy stanowi pierwszy krok w rozpoczęciu działalności online. Następnie, bardzo uogólniając, jeśli chcesz sukcesywnie pozyskiwać klientów, kolejnym celem powinno być osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania (SERP) oraz poszerzenie zasięgu swojej witryny (zwiększenie wyświetleń oraz klikalności). Chociaż wykorzystanie SEO do promocji strony, czyli przestrzeganie najlepszych praktyk optymalizacyjnych pod kątem słów […]

Zero Click Searches – o wyszukiwaniach bez kliknięć

Zjawisko „wyszukiwania bez kliknięć”, czyli Zero Click Searches nie jest nowe, jednak jego znaczenie rośnie w miarę rozwijania się i doskonalenia algorytmów wyszukiwarek internetowych. Google, Bing i inne platformy stale ulepszają swoje mechanizmy, aby jak najlepiej zrozumieć zamiary użytkowników i dostarczać im jak najbardziej trafne informacje. Dzieje się to w ramach tzw. featured snippets (fragmenty […]

Najlepsze narzędzia SEO (płatne i bezpłatne)

Każdy kolejny rok w SEO to nowe wyzwania, czyli jak mówi przysłowie “kłody pod nogi”, z którymi jako pozycjonerzy musimy się uporać. Na szczęście nie tylko na trudnościach się kończy, bo rozwój pozycjonowania to także rozkwit nowych narzędzi SEO, które pomagają nam w codziennej pracy.  Jakie są rodzaje narzędzi SEO? Na samym początku musimy zaznaczyć, […]

Emotional marketing – o wykorzystaniu emocji w marketingu internetowym

Marketing emocjonalny coraz częściej zyskuje na znaczeniu jako potężne narzędzie, które pozwala markom wyróżnić się w Internecie. Wszakże wykorzystanie emocji w marketingu internetowym nie jest jedynie chwytem reklamowym, ale strategicznym podejściem, które angażuje serca i umysły konsumentów, budując głębsze i trwalsze relacje z marką. Ale jak to się dzieje, że emocje wpływają na decyzje zakupowe […]

Wyszukiwarka to nie tylko Google – poznaj dostępne alternatywy!

Dziś Internet służy nam do rozrywki, do pracy, do komunikacji, ale przede wszystkim do szukania przeróżnych informacji. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez wyszukiwarek internetowych, które to niczym kiedyś encyklopedia podsuwają nam odpowiedzi na nurtujące nas pytania i inne kwestie. Wyszukiwarka Google – królowa wyszukiwarek? Wyszukiwarka internetowa dla większości użytkowników Internetu tożsama jest z Google. […]

Portfolio firmy na stronie internetowej – dlaczego warto je umieścić?

Strona internetowa to dla przedsiębiorcy swojego rodzaju rozbudowana wizytówka w cyfrowym formacie. Możemy na niej umieścić wszelkie informacje o naszej firmie i usługach, ale też zaprezentować je nieco bardziej wizualnie. Umieszczając portfolio na stronie internetowej, mamy okazję pochwalić się potencjalnemu klientowi naszymi dotychczasowymi realizacjami. Człowiek jest jednak wzrokowcem i wszelkie bodźce związane ze zmysłem wzroku […]