Pod wieloma względami, historia SEO przypomina historię samego Internetu, w tym także rozwijających się wyszukiwarek. Na gruncie nieprzyjaznych użytkownikom interfejsów, ewoluował skomplikowany koncept optymalizacji witryn, który zakłada maksymalną ich dostępność. Zobacz, jak zmieniało się podejście do pozycjonowania stron na przestrzeni lat.

Skoro to czytasz, to najpewniej zainteresowałeś się optymalizacją strony już na etapie jej budowy. Świetnie! O SEO należy bowiem myśleć już podczas pisania szablonu witryny. Jak się jednak do tego zabrać? Do kogo zgłosić się po pomoc? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule!

Jakie treści warto tworzyć na TikToku i dlaczego warto to robić? Dowiedz się, jak promować swoje filmy i jakie formaty reklamowe znajdziesz na TikToku.

Znajomość fraz kluczowych dla danej branży, to jeden z podstawowych elementów marketingu internetowego. Umiejętne ich dobranie, a następnie skuteczne wplecenie ich w publikowane teksty, pozwoli Ci dotrzeć do swoich klientów. Narzędzi do wyszukiwania odpowiednich fraz jest sporo i na dodatek są one ogólnodostępne. Czy zatem warto korzystać z pomocy pozycjonera? 

Założyłeś konto na Instagramie i nie wiesz, co dalej? A może prowadzisz profil od dawna, pocąc się nad każdym postem, a efektów nigdzie nie widać? Sprawdź, czy nie popełniasz któregoś z błędów, które mogą skutecznie utrudniać Ci rozwój na tej platformie!

W jaki sposób tworzyć content marketing, by zaoszczędzić czas, a jednocześnie osiągnąć satysfakcjonujące efekty? Dowiedz się, dlaczego warto postawić na recycling treści!

Twórcom kampanii reklamowych Google Ads przyświeca zwykle jedna myśl: wydać jak najmniej, by zyskać jak najwięcej. Co robić, gdy to się nie udaje? Sprawdź 7 najczęstszych błędów, popełnianych podczas tworzenia reklam w wyszukiwarce. 

Jakie korzyści płyną z regularnego publikowania wartościowych treści, dostosowanych do potrzeb Twojej grupy docelowej? Przekonaj się, dlaczego warto inwestować w content marketing!