To pytanie wielu klientów, którzy swój biznes rozwijają poprzez stronę internetową i aby pozyskać nowych klientów, decydują się na jej pozycjonowanie.

Zapłata za frazę w TOP10 organicznych wyników wyszukiwania Google to z pozoru najuczciwszy model rozliczania się za pozycjonowanie. Kiedy jednak zaczniemy przyglądać się sposobom rozliczania agencji SEO z klientami bliżej, dojdziemy do wniosku, że jest dokładnie odwrotnie.

Czy można we współczesnym świecie prowadzić biznes bez strony www? Tak, ale nie należy liczyć na większe sukcesy. Żadna aktywnie działająca firma nie odważy się obecnie nie zainwestować w wizytówkę swojej działalności w sieci.  

Michelle Phan instruująca, jak zrobić dobry makijaż, PewDiePie pokazujący jak przejść gry wideo, straszący Sylwester Wardęga i bawiący Polaków członkowie grupy Abstrachuje - oto współczesne gwiazdy medialne.

Najnowsze badania Gemiusa/Polskich Badań Internetu Sp. z o.o. nad rozwojem Internetu w Polsce z maja 2017 roku przynoszą dane dotyczące liczby regularnie korzystających z sieci użytkowników.

Pozycjonowanie stron internetowych i zakup kampanii płatnych AdWords to dzisiaj dla wielu reklamodawców gwarancja natychmiastowego sukcesu w Internecie i wysoka pozycja w wyszukiwarce Google. 

Ten moment zapowiadany był od pewnego czasu, ale to właśnie 2017 rok został okrzyknięty rokiem mobile, czyli tym, w którym korzystanie z Internetu na urządzeniach przenośnych było częstsze niż korzystanie z sieci z tradycyjnego sprzętu.  

Współczesne funkcjonowanie na rynku sprzedażowym jest praktycznie niemożliwe bez zaistnienia w Internecie. W powszechnym przekonaniu, firmy szukające możliwości zapisania swojej marki w świadomości internautów mają dziś do wyboru dwa rozwiązania.