Liczba aktywnych użytkowników social mediów rośnie z roku na rok. Wielu z nas już nie tylko przegląda to, co wrzucają inni, ale samemu tworzy treści. Jaki content tworzyć, by nie zginąć w tym tłumie?

Według statystyk, Polacy więcej czasu spędzają w internecie, niż kiedykolwiek. A zatem jeśli zmieniają się zwyczaje użytkowników (czyt. klientów), to zmieniać się powinny także strategie marketingowe firm. Co robić w 2021? Przeczytaj i dowiedz się, jakie działania będą na wagę złota w kolejnych miesiącach.

TikTok w 2020 roku był najchętniej pobieraną aplikacją w Polsce i na świecie. Mimo to część firm omija platformę szerokim łukiem. Jest jednak sporo takich, które widzą w niej pełnowartościowy kanał marketingowy. Kto ma rację?

Planujesz rozpocząć współpracę z agencją reklamową, ale nie wiesz, czego się spodziewać? Ten artykuł rozwieje Twoje obawy i wątpliwości. 

Facebook odrzucił Twoją kampanię reklamową? Sprawdź, co może być tego powodem oraz jak sobie radzić w takiej sytuacji.

Regularnie publikujesz wpisy blogowe, lecz nie przynosi to satysfakcjonujących Cię efektów? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów, wyeliminuj je i ciesz się blogiem, który zwiększa Twoją sprzedaż.

Czy pozycjonowanie stron internetowych ma w ogóle sens? Jakie pytania najczęściej pojawiają się podczas rozpoczęcia współpracy z klientem? Obalamy popularne mity i potwierdzamy fakty dotyczące SEO.

Prestashop, Woocommerce a może Shoper? Bierzemy pod lupę najpopularniejsze platformy e-commerce i pomagamy wybrać tę najlepszą dla Twojego biznesu.