Rodzaje kampanii w Google Ads – którą wybrać?

Wybór odpowiedniego typu kampanii Google Ads to decyzja, która powinna zostać podjęta w oparciu o cele firmy, budżet, dostępne zasoby oraz czas jaki jesteśmy w stanie przeznaczyć na zarządzanie kampaniami. Poniżej przedstawiamy przegląd najpopularniejszych typów kampanii Google Ads, ogólną charakterystykę, pomysły na to, kiedy i jak z każdej z nich korzystać, oraz kilka naszych własnych […]

Analiza konkurencji w Google Ads

Analiza konkurencji jest nieodłącznym elementem planowania działań marketingowych. To między innymi dzięki tej praktyce możemy skutecznie wyeliminować konkurencję i zbudować silną pozycję firmy na rynku. Google Ads to platforma reklamowa, która pomaga firmom zwiększyć zasięg i świadomość marki, dostarcza nam też szczegółowych informacji na temat tego, w jaki sposób konkurencja radzi sobie w przestrzeni reklamowej […]

Google Display Network – czym jest i jak działa?

Obecnie najpopularniejszą metodą promocji jest reklama w internecie. Mamy z nią do czynienia na co dzień, na przykład przeglądając portale informacyjne czy oglądając filmy na YouTube. Większość reklam jakie oglądamy, wyświetla się w ramach Google Display Network. Jest to zaawansowana sieć reklamowa, która pozwala reklamodawcom na dotarcie do szerokiego grona użytkowników z całego świata przy […]

Jak obniżyć CPC w kampaniach Google Ads?

Reklama w Google Ads to najpopularniejszy sposób prowadzenia kampanii internetowych. Każda z tych kampanii ma inny cel, ale mimo to od każdej z nich oczekujemy, że przyniesie nam zwrot kosztów, które w związku z nią ponieśliśmy. Aby prowadzenie takiej kampanii było dla nas opłacalne, musimy zoptymalizować koszty. Jak to zrobić? Zapraszamy do lektury!   CPC […]

Rodzaje reklam na YouTube – jakie są formaty reklamowe?

YouTube to zdecydowanie jedno z najpopularniejszych mediów społecznościowych w Polsce. Prawdopodobnie każdy użytkownik Internetu wie czym jest ten serwis i na czym polega. Znacząca rozpoznawalność serwisu staje się atrakcyjnym miejscem dla reklamodawców i posiada ogromny potencjał reklamowy. Platforma ta, dzięki algorytmom Google Ads, pozwala dotrzeć w precyzyjny sposób do wielu zróżnicowanych odbiorców. Dobrze zrobione i […]

Kampanie Performance Max – Wszystko, co musisz o nich wiedzieć!

Zachowania konsumentów ulegają ciągłym zmianom. Obserwujemy to zjawisko w różnych kanałach online. Jest to szczególnie zauważalne na przykładzie słów kluczowych, gdzie wyszukiwanie niektórych fraz w ciągu roku wzrosło o kilkaset procent*. Dlatego Google, zauważając tego typu zmiany, postanowił wprowadzić nowy zautomatyzowany typ kampanii w Google Ads – kampanie Performance Max. Kampanie Performance Max – co […]

Czy w reklamie Google Ads można używać nazw konkurencyjnych firm?

Reklama w Internecie pod wieloma względami wciąż przypomina Dziki Zachód – mimo, że istnieje już dobrze ponad 20 lat, dalej nie do końca wiadomo jak zastosować i egzekwować tu prawo z “realu”. Jednym z przykładów jest do dziś niejasna kwestia reklamowania się w Google Ads, na frazy zawierające nazwy konkurencyjnych firm. Dwa sposoby na kłopoty? […]

Jak dobrać słowa kluczowe? I czy warto skorzystać z pomocy specjalisty?

Znajomość fraz kluczowych dla danej branży, to jeden z podstawowych elementów marketingu internetowego. Umiejętne ich dobranie, a następnie skuteczne wplecenie ich w publikowane teksty, pozwoli Ci dotrzeć do swoich klientów, wyprzedzając tym samym swoją konkurencję. Narzędzi do wyszukiwania odpowiednich fraz jest sporo i na dodatek są one ogólnodostępne. Czy zatem warto korzystać z pomocy pozycjonera? […]

7 grzechów głównych kampanii reklamowych Google Ads

Gdy prowadzisz działania reklamowe, przyświeca Ci zapewne jeden, prosty cel: wydać jak najmniej, zyskać jak najwięcej. Nie zawsze się to jednak udaje. Zapewne zadajesz sobie wtedy pełne obaw pytania: dlaczego moja kampania nie przynosi zysków? Co robię źle? Czy to ma jeszcze sens? Prawdą jest jednak, że nie myli się ten, co nie robi nic. […]