Jak reklamować sklep internetowy w Google Ads?

Reklama w Google Ads to jedno z najefektywniejszych narzędzi do promowania sklepu internetowego. Dzięki temu przedsiębiorcy mają możliwość dotarcia do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów, co przyczynia się do zwiększenia widoczności oraz sprzedaży. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie reklamować swój sklep za pomocą Google Ads, jakie typy reklam są dostępne na tej platformie oraz […]

Wyszukiwarka to nie tylko Google – poznaj dostępne alternatywy!

Dziś Internet służy nam do rozrywki, do pracy, do komunikacji, ale przede wszystkim do szukania przeróżnych informacji. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez wyszukiwarek internetowych, które to niczym kiedyś encyklopedia podsuwają nam odpowiedzi na nurtujące nas pytania i inne kwestie. Wyszukiwarka Google – królowa wyszukiwarek? Wyszukiwarka internetowa dla większości użytkowników Internetu tożsama jest z Google. […]

AI w Google Ads – przyszłość marketingu i reklamy

W stale zmieniającym się świecie marketingu cyfrowego sztuczna inteligencja (AI) okazała się przełomem, zmieniając sposób, w jaki firmy łączą się z docelowymi odbiorcami. Google Ads, jedna z najpopularniejszych platform reklamowych online, płynnie zintegrowała sztuczną inteligencję w swoich systemach, aby zwiększyć skuteczność reklam i ułatwić nam zarządzanie kampaniami. W tym artykule zagłębiamy się w fascynującą dziedzinę […]

Jak wykorzystać Google Ads do promocji lokalnej firmy? Kampanie lokalne Google Ads

W dzisiejszych czasach, kiedy większość klientów szuka informacji o produktach i usługach w internecie, reklama online jest nieodzowną częścią strategii marketingowej każdej lokalnej firmy. Przedsiębiorcy muszą szukać skutecznych sposobów na dotarcie do swoich potencjalnych klientów – z pomocą przychodzi kampania lokalna w Google Ads. Jest to jedno z narzędzi, które pozwala na skuteczne dotarcie do […]

Consent Mode – co to takiego?

Jeszcze ponad 5 lat temu w Internecie wrzało za sprawą rozporządzenia unijnego RODO (w ang. GDPR), które weszło w życie z dniem 25 maja 2018. Właściciele stron pospiesznie przygotowywali swoje strony pod wymogi rozporządzenia, w obawie otrzymania wysokich kar pieniężnych za niedotrzymanie terminu i niewdrożenie polityki cookies zgodnej z nadchodzącymi zasadami.  Dziś praktycznie znowu wracamy […]

Co to jest Google Tag Manager (GTM)?

Podczas procesu pozycjonowania strony, jak też już wiemy, by sprawnie analizować przebieg prac i mierzyć ich efekty, musimy dysponować odpowiednimi narzędziami analitycznymi. Choć wiele z nich jest dostępnych wyłącznie odpłatnie, Google wciąż idzie nam na rękę, podsuwając nam swoje dedykowane narzędzia analityczne i to całkowicie za darmo.  Najwięcej w kontekście analityki mówi się o Google […]

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Każdy, kto prowadzi własny biznes, wie, że reklama jest niezbędna, aby osiągnąć sukces. Jedną z najpopularniejszych form reklamy jest reklama na platformie Google Ads, która oferuje szeroki wachlarz możliwości reklamowania swojej marki, produktu lub usługi. Jednak zanim zainwestujesz swoje ciężko zarobione pieniądze w reklamę, ważne jest, aby wiedzieć, ile będzie cię kosztować. W tym artykule […]

Rodzaje kampanii w Google Ads – którą wybrać?

Wybór odpowiedniego typu kampanii Google Ads to decyzja, która powinna zostać podjęta w oparciu o cele firmy, budżet, dostępne zasoby oraz czas jaki jesteśmy w stanie przeznaczyć na zarządzanie kampaniami. Poniżej przedstawiamy przegląd najpopularniejszych typów kampanii Google Ads, ogólną charakterystykę, pomysły na to, kiedy i jak z każdej z nich korzystać, oraz kilka naszych własnych […]

Analiza konkurencji w Google Ads

Analiza konkurencji jest nieodłącznym elementem planowania działań marketingowych. To między innymi dzięki tej praktyce możemy skutecznie wyeliminować konkurencję i zbudować silną pozycję firmy na rynku. Google Ads to platforma reklamowa, która pomaga firmom zwiększyć zasięg i świadomość marki, dostarcza nam też szczegółowych informacji na temat tego, w jaki sposób konkurencja radzi sobie w przestrzeni reklamowej […]

Google Display Network – czym jest i jak działa?

Obecnie najpopularniejszą metodą promocji jest reklama w internecie. Mamy z nią do czynienia na co dzień, na przykład przeglądając portale informacyjne czy oglądając filmy na YouTube. Większość reklam jakie oglądamy, wyświetla się w ramach Google Display Network. Jest to zaawansowana sieć reklamowa, która pozwala reklamodawcom na dotarcie do szerokiego grona użytkowników z całego świata przy […]

Jak obniżyć CPC w kampaniach Google Ads?

Reklama w Google Ads to najpopularniejszy sposób prowadzenia kampanii internetowych. Każda z tych kampanii ma inny cel, ale mimo to od każdej z nich oczekujemy, że przyniesie nam zwrot kosztów, które w związku z nią ponieśliśmy. Aby prowadzenie takiej kampanii było dla nas opłacalne, musimy zoptymalizować koszty. Jak to zrobić? Zapraszamy do lektury!   CPC […]

Rodzaje reklam na YouTube – jakie są formaty reklamowe?

YouTube to zdecydowanie jedno z najpopularniejszych mediów społecznościowych w Polsce. Prawdopodobnie każdy użytkownik Internetu wie czym jest ten serwis i na czym polega. Znacząca rozpoznawalność serwisu staje się atrakcyjnym miejscem dla reklamodawców i posiada ogromny potencjał reklamowy. Platforma ta, dzięki algorytmom Google Ads, pozwala dotrzeć w precyzyjny sposób do wielu zróżnicowanych odbiorców. Dobrze zrobione i […]