Jak dobrać słowa kluczowe? I czy warto skorzystać z pomocy specjalisty?

Znajomość fraz kluczowych dla danej branży, to jeden z podstawowych elementów marketingu internetowego. Umiejętne ich dobranie, a następnie skuteczne wplecenie ich w publikowane teksty, pozwoli Ci dotrzeć do swoich klientów, wyprzedzając tym samym swoją konkurencję. Narzędzi do wyszukiwania odpowiednich fraz jest sporo i na dodatek są one ogólnodostępne. Czy zatem warto korzystać z pomocy pozycjonera? […]

7 grzechów głównych kampanii reklamowych Google Ads

Gdy prowadzisz działania reklamowe, przyświeca Ci zapewne jeden, prosty cel: wydać jak najmniej, zyskać jak najwięcej. Nie zawsze się to jednak udaje. Zapewne zadajesz sobie wtedy pełne obaw pytania: dlaczego moja kampania nie przynosi zysków? Co robię źle? Czy to ma jeszcze sens? Prawdą jest jednak, że nie myli się ten, co nie robi nic. […]