Model AIDA – czym jest i jakie ma zastosowanie w marketingu?

Specjaliści od marketingu wykorzystują różne sposoby na tworzenie angażujących kampanii dla potencjalnych klientów Jeden z tych sposobów, czyli model AIDA, dość trafnie opisuje zachowanie i motywacje zakupowe konsumentów. Jeśli jesteś specjalistą do spraw sprzedaży, lub pracujesz np. w marketingu, czy masz do czynienia z copywritingiem, to poznanie modelu AIDA pozwoli Ci lepiej zrozumieć, dlaczego użytkownicy […]

Co to są content pruning i content decay?

W branży SEO powszechnie wiadomo, że musisz publikować dużą liczbę treści na swojej stronie internetowej, najczęściej na blogu, aby sukcesywnie zwiększać widoczność serwisu. Nie jest jednak powiedziane, że teksty te mają być nijakie, bez wartości merytorycznych, czy po prostu kopią z innych stron internetowych (bez redakcji chociażby). Prawdą jest zatem, że to tylko odpowiednio zoptymalizowane […]

User Generated Content (UGC) – co to jest?

Jeśli kiedykolwiek przed zakupem produktu czytałeś o nim opinie, przeglądałeś fora internetowe, albo dowiedziałeś się o jakiejś marce z postu w mediach społecznościowych lub w komentarzu znajomego, to miałeś do czynienia z treściami generowanymi przez innych użytkowników, tzw. UGC (User Generated Content). Co prawda, wraz z rozwojem rynku influencerów, UGC nabrało nowego wymiaru, weszło na […]

Co to jest evergreen content i jak go poprawnie tworzyć?

Zależy Ci na pozyskiwaniu jak największej liczby użytkowników poprzez wyszukiwanie organiczne, rozwijaniu biznesu, a jednocześnie prowadzeniu skutecznej kampanii pozycjonerskiej? Odpowiedzią na to wszystko jest: tworzenie contentu. Jednak kluczem do sukcesu nie jest wyłącznie liczba tych treści, a ich jakość. Aby skutecznie wykorzystać potencjał tworzonych treści, zapoznaj się z pojęciem evergreen content. Co to jest evergreen […]

Czy długość treści na stronie ma znaczenie w 2022 roku?

Rok do roku, z każdą kolejną aktualizacją wyszukiwarki Google dotyczącej contentu na stronie, pojawia się pytanie: jakiej długości treść powinniśmy stworzyć tym razem? Ile akapitów to za dużo treści? Czy dwa tysiące znaków ze spacjami jako opis kategorii, to wystarczająca liczba? Prawda jest taka, że długość treści pisanej pod SEO to od zawsze temat do […]

Nagłówki H1, H2, H3… – jak ważne są dla pozycjonowania?

Zaczynając pozycjonowanie swojej strony internetowej, na pewnym etapie dowiadujesz się, że jej struktura i to, co znajduje się w kodzie źródłowym, jest równie ważne dla całego procesu optymalizacji, jak np. linkowanie, czy content marketing. A do uporządkowania tego content marketingu nie wystarczą jedynie podział tekstu na akapity i wyjustowanie. To, co czyni treść czytelną, dla […]

Agencja czy freelancer – kogo wybrać do obsługi social mediów?

Dynamiczny rozwój social media marketingu oznacza wiele możliwości dla marek, ale także i mnożące się dylematy. Jednym z nich jest wybór partnera do współpracy. Na polskim rynku nie brakuje ofert od mniejszych i większych agencji reklamowych. Coraz więcej freelancerów również zaczęło interesować się tą działką i oferować usługi social media. Kogo wybrać? Sprawdźmy.  Najpierw… krok […]

Jak zbudować stronę zoptymalizowaną pod SEO? 17 praktycznych wskazówek

Jeśli jesteś na etapie budowania swojej strony internetowej, to warto wziąć pod uwagę nie tylko aspekt wizualny i użyteczny, ale również korzystny pod kątem pozycjonowania. Nie oszukujmy się, jeśli użytkownicy czegoś potrzebują, to ich naturalną reakcją jest korzystanie z wyszukiwarki. Samo pozycjonowanie, nie ogranicza się jednak do wstawienia poszczególnych fraz w treść na stronie i […]

Jak się wybić na TikToku i jak promować swoje filmy?

Ponad miliard użytkowników na całym świecie. Miliony wyświetleń wideo każdego dnia. Najbardziej popularna aplikacja roku 2020 – aż 850 milionów pobrań[1]. TikTok już dawno przestał być jedynie rozrywkową platformą dla millenialsów czy pokolenia Z. Raport GetHero jasno pokazuje, że z aplikacji aż 43% badanych w Polsce korzysta częściej, niż przed ponad rokiem, a 94,5% użytkowników […]

Content marketing – postaw na recycling treści

Działania content marketingowe pochłaniają całą masę energii i czasu. Regularne generowanie nowych pomysłów, tworzenie wartościowych treści, optymalizacja pod kątem SEO, nadanie ciekawego formatu, zadbanie o kwestie wizualne… Zadania związane z marketingiem treści możemy mnożyć i mnożyć. Czy warto jednak za każdym razem poświęcać czas na przygotowywanie contentu od zera? Czemu nie spróbować wykorzystać treści już […]

Dlaczego warto inwestować w content marketing?

Jakie korzyści płyną z regularnego publikowania wartościowych treści, dostosowanych do potrzeb Twojej grupy docelowej? Przekonaj się, dlaczego warto inwestować w content marketing!

Atrybucja na Facebooku. Jak zwiększyć skuteczność swoich reklam?

Jedną z ostatnich większych zmian w menedżerze reklam Facebooka była zmiana modelu atrybucji z 28-dniowego na 7-dniowy. To bardzo ważna informacja, jednak rodząca w głowach wielu świeżych adeptów Facebook Ads bardzo ważne pytanie – czym właściwie jest atrybucja konwersji na Facebooku? Zapraszamy do lektury artykułu – postaramy się Wam przybliżyć to zjawisko. Na moment wyobraźmy […]