User Experience w WordPressie – na co zwrócić uwagę?

Jeśli trafiłeś na ten tekst to z pewnością interesujesz się praktyczną stroną swojego serwisu internetowego – doskonale! Przejdziemy zatem przez najważniejsze zagadnienia UX w WordPressie razem.  W treści poniżej postaramy się naszkicować istotne dla użytkowników elementy strony, pokazać na jakie błędy powinieneś uważać oraz jakie narzędzia pomogą Ci zrozumieć reakcje odbiorców.  UX w WordPressie  Czy […]

UX writing i microcopy – słowa mają znaczenie

Słowo pisane jest kluczowym elementem projektowania witryn i aplikacji mobilnych pod UX. W projektowaniu UX zaczęto dostrzegać potencjał w treściach, które mogą generować wyższy poziom zadowolenia użytkowników oraz przyczyniać się do lepszej użyteczności witryny. Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa zachwycała pierwszym wrażeniem, a do tego angażowała użytkowników do działania (kliknięcia, przejścia na inną podstronę, […]

Lazy Loading – czym jest i jak wpływa na działania SEO?

Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z tego, że szybkość ładowania się strony internetowej jest kluczowym elementem w procesie pozyskiwania nowych klientów. Nie chodzi tutaj wyłącznie o poprawę wskaźników SEO i optymalizację, ale również o zadowolenie użytkowników. Większość z nich nie czeka dłużej niż 2-3 sekundy, aż załaduje się interesująca ich strona internetowa. Zwiększenie szybkości […]

Wstęp do audytu UX – jak korzystamy z internetu?

Projektujesz nową stronę internetową dla swojej firmy? Chciałbyś, żeby była nowoczesna, efektowna i jednocześnie prosta w obsłudze dla użytkowników? Dobrze trafiłeś – przedstawimy Ci listę elementów, które powinny znaleźć się na Twojej domenie. Podpowiemy też, z czego lepiej zrezygnować, aby nie wprowadzać odbiorców w błąd.  Jak korzystamy z Internetu? Na początek przyjrzyjmy się zjawisku samego […]

Web Design i SEO – co je łączy?

Tworząc witrynę internetową, musisz dostosować ją nie tylko pod klienta, ale również pod wyszukiwarkę. Te dwa aspekty są niesamowicie ważne w kontekście widoczności serwisu w Internecie. Dawniej, w prehistorii budowania stron internetowych, tworzenie strony pod klienta oznaczało przede wszystkim wizualne dostosowanie serwisu do wymagań odbiorcy. Ewentualnie, co rozsądniejsi, zwracali uwagę na funkcjonalności dostępne na stronie […]