Analityka
internetowa

Zwiększ sprzedaż dzięki analityce internetowej

Możemy prześledzić każdy ruch użytkownika na Twojej stronie internetowej. Używając narzędzi analitycznych, badamy jego zakupowe ścieżki, konwersję z reklam, zasięg organiczny.

Wszystko po to, by pomóc Ci dopasować witrynę do oczekiwań klienta, a także badać skuteczność dotychczasowych działań marketingowych – Twoich i naszych. Tak, aby móc je stale udoskonalać i optymalizować.

Dlaczego analityka internetowa?

Badanie zachowań użytkowników pozwala unikać błędów, które hamują rozwój Twojego biznesu. Dzięki analityce doskonalimy nasze działania, by każda kampania przynosiła jeszcze lepsze rezultaty. Korzystając z wiedzy, którą oferują narzędzia analityczne, oszczędzasz czas i pieniądze. 

1

Poznanie problemów i potrzeb klienta

2

Optymalizacja działań 

3

Poprawa konwersji

4

Wzrost sprzedaży

Co robimy w ramach usługi?

Analiza serwisów i sklepów internetowych

Analiza fraz kluczowych

Analiza skuteczności kampani reklamowych w wyszukiwarce i social media

Analiza konkurencji

Przejrzyste raportowanie i usługi doradcze

Optymalizacja współczynnika konwersji

Dlaczego warto z nami współpracować?

Analityka to nasz konik. Stworzyliśmy tysiące stron internetowych, których celem jest skuteczne przyciąganie klientów. Zbudowaliśmy dziesiątki sklepów w oparciu o badanie ścieżek zakupowych użytkowników. Opracowaliśmy szereg kampanii reklamowych w sieci – to wszystko dało nam wiedzę i doświadczenie, które dziś możemy zaoferować Tobie. 

Oto, co zrobiliśmy w ramach współpracy z jednym z naszych stałych klientów:

  • Przeprowadziliśmy audyt techniczny strony

Efekt: strona produktu została dostosowana do technicznych wymogów SEO

  • Sprawdziliśmy, jakie frazy kluczowe mają największy potencjał

Efekt: zoptymalizowaliśmy 40 treści na stronie oraz stworzyliśmy 441 nowych treści ukierunkowanych na linkbuilding 

  • Wykonaliśmy audyt widoczności  konkurencyjnych marek w wyszukiwarce Google 

Efekt: zoptymalizowaliśmy działania pozycjonujące, które umożliwiły prześcignięcie konkurencji

  • Zbadaliśmy popularność produktu naszego Klienta względem popularności marek konkurencyjnych 

Efekt: otrzymaliśmy konkretne informacje o tym, jak promocja produktu przekłada się na jego świadomość wśród odbiorców

  • Przeanalizowaliśmy efekty promowania produktu w największych aptekach internetowych

Efekt: na podstawie tego badania zaplanowaliśmy strategię promocji w kolejnych miesiącach, optymalizując koszty

Content GAP – co to jest? Jak przeprowadzić analizę luk w treści na stronie internetowej?

Content GAP – co to jest? Jak przeprowadzić analizę luk w treści na stronie internetowej?

Czytaj więcej
Sklep na Allegro czy własny sklep internetowy?

Sklep na Allegro czy własny sklep internetowy?

Czytaj więcej
CLV (Customer Lifetime Value) – co to jest i jak ją mierzyć?

CLV (Customer Lifetime Value) – co to jest i jak ją mierzyć?

Czytaj więcej

Poznajmy się lepiej

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na każde Twoje pytanie