Analityka
internetowa

Zwiększ sprzedaż dzięki analityce internetowej

Możemy prześledzić każdy ruch użytkownika na Twojej stronie internetowej. Używając narzędzi analitycznych, badamy jego zakupowe ścieżki, konwersję z reklam, zasięg organiczny.

Wszystko po to, by pomóc Ci dopasować witrynę do oczekiwań klienta, a także badać skuteczność dotychczasowych działań marketingowych – Twoich i naszych. Tak, aby móc je stale udoskonalać i optymalizować.

Dlaczego analityka internetowa?

Badanie zachowań użytkowników pozwala unikać błędów, które hamują rozwój Twojego biznesu. Dzięki analityce doskonalimy nasze działania, by każda kampania przynosiła jeszcze lepsze rezultaty. Korzystając z wiedzy, którą oferują narzędzia analityczne, oszczędzasz czas i pieniądze. 

1

Poznanie problemów i potrzeb klienta

2

Optymalizacja działań 

3

Poprawa konwersji

4

Wzrost sprzedaży

Co robimy w ramach usługi?

Analiza serwisów i sklepów internetowych

Analiza fraz kluczowych

Analiza skuteczności kampani reklamowych w wyszukiwarce i social media

Analiza konkurencji

Przejrzyste raportowanie i usługi doradcze

Optymalizacja współczynnika konwersji

Dlaczego warto z nami współpracować?

Analityka to nasz konik. Stworzyliśmy tysiące stron internetowych, których celem jest skuteczne przyciąganie klientów. Zbudowaliśmy dziesiątki sklepów w oparciu o badanie ścieżek zakupowych użytkowników. Opracowaliśmy szereg kampanii reklamowych w sieci – to wszystko dało nam wiedzę i doświadczenie, które dziś możemy zaoferować Tobie. 

Oto, co zrobiliśmy w ramach współpracy z jednym z naszych stałych klientów:

  • Przeprowadziliśmy audyt techniczny strony

Efekt: strona produktu została dostosowana do technicznych wymogów SEO

  • Sprawdziliśmy, jakie frazy kluczowe mają największy potencjał

Efekt: zoptymalizowaliśmy 40 treści na stronie oraz stworzyliśmy 441 nowych treści ukierunkowanych na linkbuilding 

  • Wykonaliśmy audyt widoczności  konkurencyjnych marek w wyszukiwarce Google 

Efekt: zoptymalizowaliśmy działania pozycjonujące, które umożliwiły prześcignięcie konkurencji

  • Zbadaliśmy popularność produktu naszego Klienta względem popularności marek konkurencyjnych 

Efekt: otrzymaliśmy konkretne informacje o tym, jak promocja produktu przekłada się na jego świadomość wśród odbiorców

  • Przeanalizowaliśmy efekty promowania produktu w największych aptekach internetowych

Efekt: na podstawie tego badania zaplanowaliśmy strategię promocji w kolejnych miesiącach, optymalizując koszty

Cross-selling i up-selling – jak efektywniej sprzedawać w sklepie internetowym?

Cross-selling i up-selling – jak efektywniej sprzedawać w sklepie internetowym?

Czytaj więcej
Testy funkcjonalne stron internetowych

Testy funkcjonalne stron internetowych

Czytaj więcej
Czy warto pozycjonować stronę samemu?

Czy warto pozycjonować stronę samemu?

Czytaj więcej

Poznajmy się lepiej

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na każde Twoje pytanie