Dlaczego analityka internetowa?
Badanie zachowań użytkowników pozwala unikać błędów, które hamują rozwój Twojego biznesu. Dzięki analityce doskonalimy nasze działania, by każda kampania przynosiła jeszcze lepsze rezultaty. Korzystając z wiedzy, którą oferują narzędzia analityczne, oszczędzasz czas i pieniądze.
Poznanie problemów i potrzeb klienta
Optymalizacja działań
Poprawa konwersji
Wzrost sprzedaży
Co robimy w ramach usługi?
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/Analiza-serwisow-i-sklepow-internetowych.png)
Analiza serwisów i sklepów internetowych
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/Analiza-fraz-kluczowych.png)
Analiza fraz kluczowych
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/Analiza-skutecznosci-kampani-reklamowych-w-wyszukiwarce-i-social-media.png)
Analiza skuteczności kampani reklamowych w wyszukiwarce i social media
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/Analiza-konkurencji.png)
Analiza konkurencji
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/Przejrzyste-raportowanie-i-uslugi-doradcze.png)
Przejrzyste raportowanie i usługi doradcze
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/Optymalizacja-wspolczynnika-konwersji.png)
Optymalizacja współczynnika konwersji
Dlaczego warto z nami współpracować?
Analityka to nasz konik. Stworzyliśmy tysiące stron internetowych, których celem jest skuteczne przyciąganie klientów. Zbudowaliśmy dziesiątki sklepów w oparciu o badanie ścieżek zakupowych użytkowników. Opracowaliśmy szereg kampanii reklamowych w sieci – to wszystko dało nam wiedzę i doświadczenie, które dziś możemy zaoferować Tobie.
Oto, co zrobiliśmy w ramach współpracy z jednym z naszych stałych klientów:
- Przeprowadziliśmy audyt techniczny strony
Efekt: strona produktu została dostosowana do technicznych wymogów SEO
- Sprawdziliśmy, jakie frazy kluczowe mają największy potencjał
Efekt: zoptymalizowaliśmy 40 treści na stronie oraz stworzyliśmy 441 nowych treści ukierunkowanych na linkbuilding
- Wykonaliśmy audyt widoczności konkurencyjnych marek w wyszukiwarce Google
Efekt: zoptymalizowaliśmy działania pozycjonujące, które umożliwiły prześcignięcie konkurencji
- Zbadaliśmy popularność produktu naszego Klienta względem popularności marek konkurencyjnych
Efekt: otrzymaliśmy konkretne informacje o tym, jak promocja produktu przekłada się na jego świadomość wśród odbiorców
- Przeanalizowaliśmy efekty promowania produktu w największych aptekach internetowych
Efekt: na podstawie tego badania zaplanowaliśmy strategię promocji w kolejnych miesiącach, optymalizując koszty
![Jak reklamować sklep internetowy w Google Ads?](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2024/07/jak-reklamowac-sklep-internetowy-w-google-ads.png)
![Jak stworzyć czat na stronie internetowej i czy warto?](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2024/07/jak-i-czy-warto-stworzyc-czat-na-stronie-internetowej.png)
![Lojalność marki online – jak zbudować zaangażowanie klienta?](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2024/07/lojalnosc-marki-online-jak-zbudowac-zaangazowanie-klienta.png)