Nasze osiągnięcia w prowadzeniu kampanii SEM
Bazujemy na wieloletnim doświadczeniu. Przeprowadziliśmy tysiące kampanii dla klientów z różnych branż.
Od kilkunastu lat jesteśmy w czołówce agencji SEM w Europie Centralnej. Efekty naszych kampanii są doceniane przez klientów oraz w konkursach, między innymi w prestiżowym konkursie European Search Awards.
Głównym celem prowadzonych przez nas działań Google Ads jest realizacja rzeczywistych celów biznesowych klienta za pomocą narzędzi Google. Fascynujemy się efektywnością reklamy internetowej.
![nagrody i nominacje](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2022/09/nagrody-i-nominacje-kompan.pl-4-1-1024x600.png)
Efekty działań SEM
Dlaczego warto zainwestować w Search Engine Marketing?
75%
osób, które klikają w reklamy w wyszukiwarkach, twierdzi, że ułatwia im to znalezienie poszukiwanej informacji.
Żródło: 10 Fantastic Benefits of PPC Advertising
40%
marek chce zwiększyć swój budżet na PPC w wyszukiwarkach, twierdząc, że jest to skuteczne i opłacalne narzędzie dla marketerów.
Źródło: 2020 PPC Statistics – A Comprehensive List of Pay-Per-Click Stats
63%
osób twierdzi, że świadomie klika w reklamę Google PPC.
Źródło: Benefits of PPC
Co robimy?
Sprawujemy pełną kontrolę nad prowadzonymi kampaniami i zapewniamy ich bezpieczny rozwój. W skład naszej obsługi wchodzi m.in.
monitorowanie i optymalizacja prowadzonych działań
stały kontakt z Klientem
regularne raportowanie i analiza statystyk
analiza branży, rynku i konkurencji
budowanie kampanii na podstawie analizy branży oraz potrzeb klienta
Jedna platforma – wiele możliwości:
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/08/google-ads-2.svg)
Reklama w wyszukiwarce
- wysoka skuteczność – nie kreuje potrzeb, ale na nie odpowiada
- dopasowanie do klienta – reklama pasująca do zapytania użytkownika
- maksymalna efektywność – dzięki stałej analizie konwersji słów kluczowych eliminujemy słowa, które nie konwertują
- reklama konkurencyjna dla wyników organicznych – wyświetla się nad nimi
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/Reklama-produktowa.png)
Reklama produktowa
- wyświetlanie produktu wraz z jego ceną – użytkownik może łatwiej od razu podjąć decyzję zakupową
- dostęp do danych nt. zachowania użytkowników, które są bardzo pomocne w planowaniu dalszych działań biznesowych
- reklamy produktowe zdobywają większe współczynniki konwersji, niż reklamy w wyszukiwarce
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/GDN-Google-Display-Network-1.png)
GDN (Google Display Network)
- mierzalność efektów – precyzyjne mierzenie celów i zliczanie konwersji
- atrakcyjna forma – przyciąga wzrok, wywołuje skojarzenia i budzi emocje
- skala oddziaływania – ponad 2 mln witryn w sieci partnerskiej Google
- ogromne możliwości kierowania reklam
- optymalizacja kosztów – różne modele rozliczania np. za kliknięcia w baner lub za wyświetlenie
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/Analiza-skutecznosci-kampani-reklamowych-w-wyszukiwarce-i-social-media.png)
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/08/google-ads-2.svg)
Reklama Discovery
- zasięg – reklamy wyświetlają się na stronie głównej YouTube, kartach „Oferty” i „Społeczności” w Gmailu oraz na kartach Discover
- atrakcyjna forma – obraz oddziałuje na wyobraźnię, przyciąga wzrok, wywołuje skojarzenia oraz budzi emocje
- reklama karuzelowa – format reklamy umożliwia zawarcie kilku banerów, które użytkownik może swobodnie przeglądać
- skuteczność – reklama wyświetla się w miejscu, w którym jest jedyną reklamą, przez co użytkownik na pewno zwróci na nią uwagę
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/Reklama-w-wyszukiwarce.png)
Reklama YouTube
- kontakt z odbiorcami – reklamy wyświetlane w filmach w YouTube lub obok nich umożliwiają wyjątkowy rodzaj kontaktu z potencjalnymi klientami
- targetowanie – możemy docierać do odpowiednich klientów w YouTube na podstawie tematów, słów kluczowych lub danych demograficznych
- zaangażowanie emocjonalne – reklamy łączą obraz, dźwięk i animację – taki efekt trudno osiągnąć za pomocą innych rodzajów multimediów
- wiele formatów – YouTube umożliwia wyświetlanie reklam w wielu formatach min. reklamy In-Stream, bumpery reklamowe, reklamy wideo itd.
![](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2021/10/Analiza-serwisow-i-sklepow-internetowych.png)
Remarketing
- maksymalizacja konwersji – jesteśmy w stanie zwiększyć konwersje poprzez wyświetlanie użytkownikowi produktu, który oglądał już na stronie
- baza użytkowników – mamy możliwość tworzenia list odbiorców i docierania do obecnych oraz potencjalnych klientów
- konkretni odbiorcy – jesteśmy w stanie dotrzeć do odbiorców np. tych, którzy dodali produkt do koszyka, ale np. porzucili transakcję na etapie płatności
- działania wizerunkowe – remarketing wspiera działania wizerunkowe poprzez emisję reklam graficznych
- informacja o nowościach – w łatwy sposób poinformujemy Twoich klientów o nowej ofercie, promocjach lub wyprzedażach sezonowych.
![Po co nam JavaScript na stronie internetowej?](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2024/12/javasript-po-co.png)
![Kalendarz marketingowy 2025 dla e-commerce](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2025/01/kalendarz-marketingowy-2025.png)
![Paginacja a SEO – co to jest i jak ją poprawnie wdrożyć?](https://kompan.pl/wp-content/uploads/2024/12/paginacja-seo.png)