Search engine marketing

Pozyskuj klientów dzięki reklamie w Google!

93% działań użytkownika w Internecie zaczyna się od wyszukiwarki. Reklama w Google stanowi odpowiedź na potrzebę użytkownika – podsuwa mu Twój produkt lub usługę. Działania Google Ads pozwolą na sprawną realizację założonych celów biznesowych np. wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym.

Nasze osiągnięcia w prowadzeniu kampanii SEM

Bazujemy na wieloletnim doświadczeniu. Przeprowadziliśmy tysiące kampanii dla klientów z różnych branż.

Od kilkunastu lat jesteśmy w czołówce agencji SEM w Europie Centralnej. Efekty naszych kampanii są doceniane przez klientów oraz w konkursach, między innymi w prestiżowym konkursie European Search Awards.


Głównym celem prowadzonych przez nas działań Google Ads jest realizacja rzeczywistych celów biznesowych klienta za pomocą narzędzi Google. Fascynujemy się efektywnością reklamy internetowej.

nagrody i nominacje

Efekty działań SEM

Testowanie różnej wielkości grup odbiorców i sukcesywne wykluczanie najmniej rentownych słów kluczowych pozwoliło nam obniżyć średnie CPC kampanii Search o 26,52%

Umiejscowienie reklamy to ważny element optymalizacji kampanii SEM – dzięki przemyślanym wykluczeniom osiągnęliśmy wzrost konwersji o 49%

Projektujemy efektywne kampanie, gdzie najważniejsza jest opłacalność konwersji. Dla klienta z branży prywatnej opieki medycznej w ciągu miesięcznej kampanii w wyszukiwarce obniżyliśmy koszt konwersji o ponad 50%

Dlaczego warto zainwestować w Search Engine Marketing?

75%

osób, które klikają w reklamy w wyszukiwarkach, twierdzi, że ułatwia im to znalezienie poszukiwanej informacji.

 Żródło: 10 Fantastic Benefits of PPC Advertising

40%

marek chce zwiększyć swój budżet na PPC w wyszukiwarkach, twierdząc, że jest to skuteczne i opłacalne narzędzie dla marketerów.

Źródło: 2020 PPC Statistics – A Comprehensive List of Pay-Per-Click Stats

63%

osób twierdzi, że świadomie klika w reklamę Google PPC.

 

Źródło: Benefits of PPC

Co robimy?

Sprawujemy pełną kontrolę nad prowadzonymi kampaniami i zapewniamy ich bezpieczny rozwój. W skład naszej obsługi wchodzi m.in.

monitorowanie i optymalizacja prowadzonych działań

stały kontakt z Klientem

regularne raportowanie i analiza statystyk

analiza branży, rynku i konkurencji

budowanie kampanii na podstawie analizy branży oraz potrzeb klienta

 

Jedna platforma – wiele możliwości:

Reklama w wyszukiwarce

  • wysoka skuteczność – nie kreuje potrzeb, ale na nie odpowiada
  • dopasowanie do klienta – reklama pasująca do zapytania użytkownika
  • maksymalna efektywność – dzięki stałej analizie konwersji słów kluczowych eliminujemy słowa, które nie konwertują
  • reklama konkurencyjna dla wyników organicznych – wyświetla się nad nimi

Reklama produktowa

  • wyświetlanie produktu wraz z jego ceną – użytkownik może łatwiej od razu podjąć decyzję zakupową
  • dostęp do danych nt. zachowania użytkowników, które są bardzo pomocne w planowaniu dalszych działań biznesowych
  • reklamy produktowe zdobywają większe współczynniki konwersji, niż reklamy w wyszukiwarce

GDN (Google Display Network)

  • mierzalność efektów – precyzyjne mierzenie celów i zliczanie konwersji
  • atrakcyjna forma – przyciąga wzrok, wywołuje skojarzenia i budzi emocje
  • skala oddziaływania – ponad 2 mln witryn w sieci partnerskiej Google
  • ogromne możliwości kierowania reklam
  • optymalizacja kosztów – różne modele rozliczania np. za kliknięcia w baner lub za wyświetlenie

Reklama Discovery

  • zasięg – reklamy wyświetlają się na stronie głównej YouTube, kartach „Oferty” i „Społeczności” w Gmailu oraz na kartach Discover
  • atrakcyjna forma – obraz oddziałuje na wyobraźnię, przyciąga wzrok, wywołuje skojarzenia oraz budzi emocje
  • reklama karuzelowa – format reklamy umożliwia zawarcie kilku banerów, które użytkownik może swobodnie przeglądać
  • skuteczność – reklama wyświetla się w miejscu, w którym jest jedyną reklamą, przez co użytkownik na pewno zwróci na nią uwagę

Reklama YouTube

  • kontakt z odbiorcami – reklamy wyświetlane w filmach w YouTube lub obok nich umożliwiają wyjątkowy rodzaj kontaktu z potencjalnymi klientami
  • targetowanie – możemy docierać do odpowiednich klientów w YouTube na podstawie tematów, słów kluczowych lub danych demograficznych
  • zaangażowanie emocjonalne – reklamy łączą obraz, dźwięk i animację – taki efekt trudno osiągnąć za pomocą innych rodzajów multimediów
  • wiele formatów – YouTube umożliwia wyświetlanie reklam w wielu formatach min. reklamy In-Stream, bumpery reklamowe, reklamy wideo itd.

Remarketing 

  • maksymalizacja konwersji – jesteśmy w stanie zwiększyć konwersje poprzez wyświetlanie użytkownikowi produktu, który oglądał już na stronie
  • baza użytkowników – mamy możliwość tworzenia list odbiorców i docierania do obecnych oraz potencjalnych klientów
  • konkretni odbiorcy – jesteśmy w stanie dotrzeć do odbiorców np. tych, którzy dodali produkt do koszyka, ale np. porzucili transakcję na etapie płatności
  • działania wizerunkoweremarketing wspiera działania wizerunkowe poprzez emisję reklam graficznych
  • informacja o nowościach – w łatwy sposób poinformujemy Twoich klientów o nowej ofercie, promocjach lub wyprzedażach sezonowych.
Content GAP – co to jest? Jak przeprowadzić analizę luk w treści na stronie internetowej?

Content GAP – co to jest? Jak przeprowadzić analizę luk w treści na stronie internetowej?

Czytaj więcej
Sklep na Allegro czy własny sklep internetowy?

Sklep na Allegro czy własny sklep internetowy?

Czytaj więcej
CLV (Customer Lifetime Value) – co to jest i jak ją mierzyć?

CLV (Customer Lifetime Value) – co to jest i jak ją mierzyć?

Czytaj więcej

Poznajmy się lepiej

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na każde Twoje pytanie