animacja reklama na facebooku

Facebook Ads

Facebook Ads umożliwia prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych na takich platformach jak Facebook, Messenger i Instagram. Dzięki całemu big data, jakim dysponują powyższe serwisy społecznościowe, jesteśmy w stanie wyjątkowo precyzyjnie dopasować reklamy na Facebooku do Twoich celów biznesowych i dotrzeć do Twojej grupy docelowej.

Jakie są cele reklamowe w Facebook Ads? – kampania reklamowa na Facebooku krok po kroku

  • świadomość (awareness) – pozwala budować świadomość marki, docierać do nowych odbiorców i wzbudzać zainteresowanie, poprzez wyświetlanie reklamy dużej liczbie użytkowników,
  • działania (consideration) – pozwala wyświetlać Twoje reklamy użytkownikom, którzy prawdopodobnie podejmą pożądane przez Ciebie działanie (np. polubienie strony, wzięcie udziału w wydarzeniu czy instalacja aplikacji),
  • konwersja (conversion) – pozwala zachęcić osoby zainteresowane Twoją firma do zakupu produktu lub skorzystania z usługi.

Formaty reklamowe na Facebooku 

Kampanie reklamowe na Facebooku możemy prowadzić w kilku różnych formatach, uzależnionych od celu, na który się zdecydujemy. Te formaty to:

facebook obraz
obraz
facebook  wideo
wideo
facebook materiał błyskawiczny
materiał błyskawiczny
facebook karuzela
karuzela
facebook  kolekcja
kolekcja

Korzyści płynące z prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku:

  • możliwość osiągnięcia zróżnicowanych celów (biznesowych i marketingowych)
  • wzmocnienie wizerunku marki
  • zwiększenie rozpoznawalności marki
  • budowanie zaangażowanej społeczności
  • zwiększenie ruchu na stronie
  • zwiększenie sprzedaży
  • dostęp do szczegółowych statystyk dot. m.in. aktywnych grup odbiorców

Kampanie reklamowe w Facebook Ads – Czym się zajmujemy? 

Tworzymy strategię działań, która kompleksowo wspiera naszych klientów w ich działaniach marketingowych na Facebooku, Messengerze i Instagramie.

W ramach działań w social mediach zajmujemy się m.in.:

  • tworzeniem contentu – przygotowujemy kreacje na podstawie Państwa materiałów, zajmujemy się tworzeniem wartościowych treści oraz opracowujemy spójne koncepcje wizualne
  • monitorowaniem i optymalizowaniem działań – na bieżąco przyglądamy się wynikom prowadzonych kampanii 
  • zarządzaniem kampaniami reklamowymi – tworzymy harmonogramy postów i kampanii, a następnie – po ich akcepcie – realizujemy opracowany przez nas plan i prowadzimy kampanie w Facebook Ads
  • utrzymywaniem stałego kontaktu z klientem – regularnie omawiamy prowadzone działania, omawiamy efekty, wnioski i pomysły na dalsze działania, co miesiąc przygotowujemy raport i omawiamy go wspólnie na spotkaniu video
  • opracowaniem odpowiedniej strategii komunikacji – znając produkt lub usługę, cel działań i grupę docelową, opracowujemy ton komunikacji i plan działania

Nasze realizacje:

W Kompan.pl przeprowadziliśmy wiele projektów, wykorzystując zróżnicowane narzędzia marketingowe i kanały komunikacji. Mocno stawiamy na elastyczność i indywidualne podejście do Klienta. Poniżej przedstawiamy wybrane projekty, które mieliśmy przyjemność realizować dla naszych klientów na Facebooku.

Klient

Anwis Home to aplikacja firmy Anwis, producenta rolet i żaluzji.

Aplikacja wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, dzięki której użytkownicy mogą dobrać osłony do swojego okna za pomocą Smartphona. 

Z jakimi wyzwaniami musieliśmy się zmierzyć?

Głównym celem naszych działań jest budowanie pozytywnego wizerunku marki Anwis oraz zwiększanie zainteresowania aplikacją Anwis Home i zachęcenie użytkowników do jej pobrania. 

Jakie działania podjęliśmy, aby osiągnąć cel?

Na początku naszej współpracy opracowaliśmy szczegółową strategię komunikacji, która obejmowała określenie grupy docelowej oraz stworzenie kreacji graficznych zarówno do kampanii reklamowej, jak i profilu marki na Facebook’u. 

Obecnie zajmujemy się prowadzeniem fanpage na Facebooku, gdzie oprócz kreacji statycznych tworzymy wiele animacji i filmów, które niezwykle angażują odbiorców.

Jakie są efekty prowadzonych działań?

Czym może skutkować dobra i stała współpraca? Liczby mówią same za siebie:

301%

o tyle większy był średni zasięg posta wideo od średniego zasięgu posta statycznego

140%

o tyle większa była średnia aktywność posta wideo od średniego zasięgu posta w formie zdjęcia

8 881

liczba przejść z postów do sklepu Google Play & App Store w okresie luty – grudzień 2021 r.

Poznajmy się lepiej

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na każde Twoje pytanie