Facebook | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Facebook

Facebook (FB) to jedna z najbardziej popularnch platform społecznościowa na świecie. Została założona w 2004 roku przez Marka Zuckerberga. Początkowo Facebook miał służyć studentom do wzajemnej komunikacji. Wkrótce stał sie popularny również na innych uniwersytetach, aż w końcu w 2006 roku został opublikowany jako serwis społecznościowy. Facebook pozwala użytkownikom publikować zdjęcia, grafiki, filmy czy linki do stron zewnętrznych, wymieniać się wiadomościami, tworzyć grupy, wydarzenia, transmisje live… Platfroma stale się rozwija i z każdym rokiem dostarcza użytkownikom coraz więcej nowych możliwości. Początkowo głównym celem Facebook’a było umożliwienie komunikacji i dostarczenie rozrywki użytkownikom. Obecnie Facebook jest niezwykle istotnym kanałem komunikacji – firmy prowadzą swoje profile i publikują angażujące treści, by docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać świadomość marki, a w konsekwencji – zwiększać sprzedaż. Facebook Ads umożliwia prowadzenie kampani reklamowych, których celem może być np. zdobycie jak największej liczby aktywności (reakcji, komentarzy, udostępnień czy kliknięć posta), dotarcie do jak największej liczby odbiorców lub przekierowanie użytkowników do strony internetowej danej firmy.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły