Eye tracking | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Eye tracking

(śledzenie ruchu gałek ocznych, eyetracking, okularografia) Jest to metoda badań polegająca na śledzeniu gałek ocznych użytkowników, w celu sprawdzenia jak odbierana jest witryna internetowa przez użytkownika. Eye tracking pozwala sprawdzić w jaki sposób poszczególne elementy strony internetowej oddziałują na klienta, co należałoby poprawić, zamieścić, a co usunąć, usprawnić. Śledzenie wzroku ma tę zaletę, że jest w stanie monitorować, gdzie poruszają się ich oczy i jak długo spędzają w niektórych częściach strony. Pozwala to zrozumieć, które części strony internetowej przyciągają większą uwagę niż inne. Może również pomóc w odkryciu sposobu, w jaki konsumenci poruszają się po stronie. Technologia eye-tracking jest wykorzystywana przez specjalistów SEO, UX czy Webdeveloperów w celu tworzenia użytecznych stron internetowych.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły