Twitter | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Twitter

Twitter to platforma społecznościowa, która pozwala użytkownikom na szybkie publikowanie tekstów o długości do 280 znaków na swoich profilach. Posty publikowane na Twitterze nazywane są “tweetami”, a sami użytkownicy Twittera są często określani jako “twitterzy”. Użytkownicy na Twitterze śledzą zazwyczaj profile popularnych osób publicznych i profile firmowe znanych marek. Teksty upubliczniane na platformie są często cytowane w mediach tradycyjnych, ponieważ bardzo często wypowiadają się tam znane osoby m.in. politycy, celebryci, właściciele dużych korporacji, itp. Profile na Twitterze są zazwyczaj prowadzone przez te konkretne osoby, w przeciwieństwie do profili na innych portalach społecznościowych – profile popularnych osób na Facebooku czy Instagramie mają bardzo często kilku administratorów, którzy wspólnie prowadzą dany profil. Dostęp do takiego konta mogą mieć np. PR-owcy i marketerzy, którzy pomagają tworzyć nowe treści czy odpowiadać na komentarze odbiorców.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły