Definicja pojęcia - Content marketing
Content marketing (CM, marketing treści) - forma strategii polegającej na pozyskiwaniu klientów przy pomocy wartościowych, dobrych jakościowo i interesujących treści dopasowanych do ich potrzeb oraz oczekiwań. Pojęcie odnosi się nie tylko do treści sensu stricte ale również do innych materiałów publikowanych i rozpowszechnianych poprzez internet.
Najbardziej popularne narzędzia Content Marketingu to:
-
poradniki,
-
e-booki,
-
raporty,
-
blogi,
-
podcasty,
-
wideo,
-
wirtualne konferencje.
Wymienione wyżej materiały publikowane są w celu przekazania internautom rzetelnych i wartościowych treści związanych z obszarem działalności danej firmy, co potencjalnie wywołuje ich zaangażowanie i może zapewnić obustronne korzyści. Content marketing stanowi doskonałe narzędzia budowania solidnej marki i wizerunku profesjonalisty. Marketing treści jest wykorzystywany do zwiększania ilości wyświetleń danej strony, a w konsekwencji do umacniania pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek. Wyszukiwarki z kolei, przychylne są tekstom wysokiej jakości, dlatego CM jest niekiedy bardziej ceniony nawet niż klasyczne SEO.
Korzyści płynące z Content marketingu:
-
promocja marki, firmy, produktów czy usług,
-
podkreślenie zalet marki i wyróżnienie jej na tle konkurencji, budowanie świadomości marki w internecie,
-
umacnianie pozycji witryny w rankingach wyszukiwarek (pozycjonowanie stron),
-
zwiększenie ruchu na stronie internetowej,
-
pozyskiwanie nowych klientów.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Content Marketing"? Dobrze trafiliście!