Definicja pojęcia - Case study
Case study (analiza przypadku, studium przypadku, kejs) – metoda prezentacji, która opiera się na opisie pojedynczego zdarzenia i pozwala odbiorcom na wyciąganie wniosków związanych z przyczynami danego zjawiska i jego skutkami. Analizę przypadku wykorzystuje się do przedstawienia kompetencji firmy w konkretnym obszarze jej działalności oraz edukowania klientów. Kejs jest świetnym sposobem na przedstawienie potencjalnemu klientowi korzyści płynących ze współpracy z firmą. Zobrazowanie osiągniętych rezultatów w podobnym przedsięwzięciu przeprowadzonym dla konkretnego innego klienta (np. wdrożenia produktu), w sugestywny, realistyczny i przekonujący sposób dostarcza informacji o efektach, jednocześnie budując markę. Studium przypadku posługuje się liczbami i systematyzuje wyniki w postaci tabel i wykresów, ale także elementów graficznych w interesujący i obrazowy sposób prezentujących dane.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Case Study"? Dobrze trafiliście!