Definicja pojęcia - Analiza słów kluczowych
Analiza słów kluczowych (dobór słów kluczowych) – analiza witryny, której celem jest wyszukanie słów kluczowych najlepiej opisujących tematykę danego serwisu w odniesieniu do najczęstszych zapytań użytkowników wpisywanych w wyszukiwarkę. Dobór słów kluczowych analizuje się przed podjęciem współpracy o pozycjonowanie stron, a także w trakcie trwania umowy w celu lepszego doboru fraz, na które strona jest pozycjonowana.
Analiza słów kluczowych jest kompleksowa, kiedy obejmuje nast. elementy:
-
weryfikacja trendów wyszukań – identyfikacja fraz najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników i słów kluczowych z tendencją wzrostową,
-
wybór słów kluczowych najbardziej adekwatnych do danej branży i profilu działalności serwisu,
-
analiza konkurencyjności fraz i określenie przewidywanego czasu osiągnięcia wysokiej pozycji witryny w SERP,
-
możliwość umieszczenia słów kluczowych w treściach prezentowanych na stronie klienta,
-
sprawdzanie sezonowości fraz.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Analiza Słów Kluczowych"? Dobrze trafiliście!