Analiza słów kluczowych | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych (dobór słów kluczowych) – analiza witryny, której celem jest wyszukanie słów kluczowych najlepiej opisujących tematykę danego serwisu w odniesieniu do najczęstszych zapytań użytkowników wpisywanych w wyszukiwarkę. Dobór słów kluczowych analizuje się przed podjęciem współpracy o pozycjonowanie stron, a także w trakcie trwania umowy w celu lepszego doboru fraz, na które strona jest pozycjonowana.
Analiza słów kluczowych jest kompleksowa, kiedy obejmuje nast. elementy:

  • weryfikacja trendów wyszukań – identyfikacja fraz najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników i słów kluczowych z tendencją wzrostową,
  • wybór słów kluczowych najbardziej adekwatnych do danej branży i profilu działalności serwisu,
  • analiza konkurencyjności fraz i określenie przewidywanego czasu osiągnięcia wysokiej pozycji witryny w SERP,
  • możliwość umieszczenia słów kluczowych w treściach prezentowanych na stronie klienta,
  • sprawdzanie sezonowości fraz.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły