Definicja pojęcia - Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych (dobór słów kluczowych) – analiza witryny, której celem jest wyszukanie słów kluczowych najlepiej opisujących tematykę danego serwisu w odniesieniu do najczęstszych zapytań użytkowników wpisywanych w wyszukiwarkę. Dobór słów kluczowych analizuje się przed podjęciem współpracy o pozycjonowanie stron, a także w trakcie trwania umowy w celu lepszego doboru fraz, na które strona jest pozycjonowana.

Analiza słów kluczowych jest kompleksowa, kiedy obejmuje nast. elementy:

  • weryfikacja trendów wyszukań – identyfikacja fraz najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników i słów kluczowych z tendencją wzrostową,

  • wybór słów kluczowych najbardziej adekwatnych do danej branży i profilu działalności serwisu,

  • analiza konkurencyjności fraz i określenie przewidywanego czasu osiągnięcia wysokiej pozycji witryny w SERP,

  • możliwość umieszczenia słów kluczowych w treściach prezentowanych na stronie klienta,

  • sprawdzanie sezonowości fraz.

WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM