Definicja pojęcia - CMS
CMS (Content Management System, system zarządzania treścią) - wyposażony w panel administracyjny system, służący do budowy stron internetowych. Jest on szczególnie przydatny w przypadku serwisów zawierających dużą ilość regularnie uaktualnianych czy wzbogacanych o kolejne dane informacji. Dzięki zastosowaniu systemu zarządzania treścią, użytkownik może samodzielnie ingerować w tekst (edytować, usuwać, dodawać) oraz elementy graficzne (zmieniać zdjęcia, dodawać grafiki, usuwać niepotrzebne animacje) i dzięki temu na bieżąco aktualizować ofertę lub dokonać szybkiego wpisu. Użycie systemu CMS zapewnia za pomocą kilku zaledwie kliknięć całkowitą zmianę treści i układu stron czy zarządzanie newsletterem z poziomu przeglądarki na prywatnym komputerze. CMS wspomaga w działaniach, których skutkiem jest m. in. zwiększenie popularności danego serwisu.
Zalety systemów zarządzania treścią:
-
brak konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy technicznej – panel administracyjny jest intuicyjny, niezbyt rozbudowany i pozwala w przystępny sposób dokonać wszelkich zmian nawet niedoświadczonym osobom,
-
łatwa dostępność – Content Management Systems są ogólnodostępne w internecie,
-
open source – duża część systemów CMS jest darmowa, tak jak niektóre dodatki i aktualizacje. Trzeba jednak pamiętać o konsekwencjach wynikających z użytkowania open source takie jak choćby publiczny dostęp do kodu źródłowego.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "CMS"? Dobrze trafiliście!