ASO – pozycjonowanie aplikacji mobilnych w App Store i Google Play

Aby Twoja aplikacja osiągnęła większą widoczność przede wszystkim w sklepach App Store (na Android) oraz Google Play (iOS), ale również np. w wyszukiwarce Google, konieczna jest odpowiednia optymalizacja. Podobnie jak w przypadku SEO, gdzie optymalizuje się strony internetowe, wyżej wymienione sklepy umożliwiają wdrożenie pewnych elementów, które usprawnią proces wyszukiwania aplikacji. Dowiedz się więc, w jaki […]

Linkowanie wewnętrzne w SEO – czego unikać?

Linkowanie wewnętrzne w SEO to zaledwie wierzchołek góry lodowej! Aby Google mógł dostrzec wartość Twojej strony, musi ją znaleźć, skategoryzować i ocenić jej ważność względem innych witryn znajdujących się w indeksie. Istnieje wiele nieznanych nam metod, poprzez które wyszukiwarka ocenia domenę i nadaje jej odpowiednie pozycje. W opozycji istnieje również lista tzw. czynników rankingowych, które […]

SEO dawniej i dziś, czyli co zmieniło się w pozycjonowaniu stron?

Pod wieloma względami, historia SEO przypomina historię samego Internetu, jak również rozwijających się wyszukiwarek internetowych. Na gruncie nieprzyjaznych użytkownikom interfejsów, ewoluował skomplikowany koncept optymalizacji witryn. Optymalizacji, która zakłada maksymalną dostępność i przydatność domeny dla użytkowników. Nie zawsze tak było. Zobacz, jak zmieniało się podejście do pozycjonowania stron na przestrzeni lat.

Jak zbudować stronę zoptymalizowaną pod SEO? 17 praktycznych wskazówek

Jeśli jesteś na etapie budowania swojej strony internetowej, to warto wziąć pod uwagę nie tylko aspekt wizualny i użyteczny, ale również korzystny pod kątem pozycjonowania. Nie oszukujmy się, jeśli użytkownicy czegoś potrzebują, to ich naturalną reakcją jest korzystanie z wyszukiwarki. Samo pozycjonowanie, nie ogranicza się jednak do wstawienia poszczególnych fraz w treść na stronie i […]