Social selling – o budowaniu biznesu w mediach społecznościowych

Sprzedaż społecznościowa, czyli tzw. social selling, to aktualnie dość modne hasło w branży marketingu internetowego. Z najnowszych danych z Raportu Digital 2022 wynika, że w styczniu 2022 roku zanotowano 4,62 miliarda użytkowników mediów społecznościowych. Z social mediów według podanych danych korzysta aż 58,4% całkowitej populacji świata (w styczniu 2022 było to 7,91 mld ludzi) oraz prawie 94% […]

Agencja czy freelancer – kogo wybrać do obsługi social mediów?

Dynamiczny rozwój social media marketingu oznacza wiele możliwości dla marek, ale także i mnożące się dylematy. Jednym z nich jest wybór partnera do współpracy. Na polskim rynku nie brakuje ofert od mniejszych i większych agencji reklamowych. Coraz więcej freelancerów również zaczęło interesować się tą działką i oferować usługi social media. Kogo wybrać? Sprawdźmy.  Najpierw… krok […]

Jak się wybić na TikToku i jak promować swoje filmy?

Ponad miliard użytkowników na całym świecie. Miliony wyświetleń wideo każdego dnia. Najbardziej popularna aplikacja roku 2020 – aż 850 milionów pobrań[1]. TikTok już dawno przestał być jedynie rozrywkową platformą dla millenialsów czy pokolenia Z. Raport GetHero jasno pokazuje, że z aplikacji aż 43% badanych w Polsce korzysta częściej, niż przed ponad rokiem, a 94,5% użytkowników […]

5 błędów na Instagramie, których warto unikać

Założyłeś konto swojego biznesu na Instagramie i nie wiesz, co dalej? A może prowadzisz profil od dawna, pocąc się nad każdym postem, a efektów nigdzie nie widać? Sprawdź, czy nie popełniasz któregoś z błędów, które mogą skutecznie utrudniać Ci rozwój na tej platformie! 1. Zwracasz uwagę tylko na lajki (zamiast na zaangażowanie i jego jakość) […]

Jak stworzyć skuteczny profil prywatny na Linkedinie – praktyczne wskazówki

Prywatny profil na portalu LinkedIn pomoże Ci znaleźć wymarzoną pracę, budować swoją pozycję eksperta w branży czy nawiązać ciekawe kontakty biznesowe. Może też przyczynić się do rozwoju firmy, w której obecnie pracujesz. Pod warunkiem, że robisz to dobrze. Nasz praktyczny poradnik pomoże Ci stworzyć idealny profil na LinkedInie.