Zalety i wady portali społecznościowych

Z jednej strony ułatwiają życie, z drugiej przeważnie winne są uzależnieniem od internetu. Przed przeczytaniem artykułu, czy po prostu przed rozważaniem, jakie są plusy, a jakie minusy portalu społecznościowego, warto pamiętać, że jest to zwyczajne narzędzie, takie jak każde inne. Narzędzie do pracy, narzędzie do komunikacji, narzędzie do sprzedaży, narzędzie do zbierania informacji. Już chyba […]

Trendy w Social Media w 2024 roku

2024 rok przyniesie ze sobą znaczące zmiany w mediach społecznościowych. W świecie, w którym technologia stale ewoluuje, społeczności online stają się bardziej zróżnicowane i zaawansowane niż kiedykolwiek wcześniej. W poniższym artykule przyjrzymy się nowym trendom, które kształtują nasze doświadczenia online, a także wyzwaniom i nadziejom, które niosą ze sobą te zmiany. Wirtualna Rzeczywistość (VR) i […]

Co to są social signals (sygnały społecznościowe) i jak wpływają na SEO?

Social signals są ważnym elementem działań, których znaczenie dla SEO pozostaje nadal w fazie debaty. Niektórzy twierdzą, że tzw. „sygnały społecznościowe” (ang. social signals), odgrywają znaczącą rolę w ustalaniu rankingu witryny w Google. Inni natomiast, że nie są one bezpośrednim czynnikiem wpływającym na pozycje fraz kluczowych. Jak jest naprawdę? Media społecznościowe stały się kluczową częścią […]

Krótkie video – nieprzemijający trend w social mediach

Podróż na księżyc (oryg. Le voyage dans la lune) z 1902 roku był pierwszym filmem, który trwał aż 15 minut, wszystkie inne do tej pory były przeważnie jednominutowe. Współczesne kina podjęły ogromne ryzyko, jakim było puszczenie go na dużych ekranach. Wszyscy byli niemal pewni, że nikt nie będzie chciał oglądać tak długiego filmu. Trend spopularyzował […]

Social selling – o budowaniu biznesu w mediach społecznościowych

Sprzedaż społecznościowa, czyli tzw. social selling, to aktualnie dość modne hasło w branży marketingu internetowego. Z najnowszych danych z Raportu Digital 2022 wynika, że w styczniu 2022 roku zanotowano 4,62 miliarda użytkowników mediów społecznościowych. Z social mediów według podanych danych korzysta aż 58,4% całkowitej populacji świata (w styczniu 2022 było to 7,91 mld ludzi) oraz prawie 94% […]

Agencja czy freelancer – kogo wybrać do obsługi social mediów?

Dynamiczny rozwój social media marketingu oznacza wiele możliwości dla marek, ale także i mnożące się dylematy. Jednym z nich jest wybór partnera do współpracy. Na polskim rynku nie brakuje ofert od mniejszych i większych agencji reklamowych. Coraz więcej freelancerów również zaczęło interesować się tą działką i oferować usługi social media. Kogo wybrać? Sprawdźmy.  Najpierw… krok […]

Jak się wybić na TikToku i jak promować swoje filmy?

Ponad miliard użytkowników na całym świecie. Miliony wyświetleń wideo każdego dnia. Najbardziej popularna aplikacja roku 2020 – aż 850 milionów pobrań[1]. TikTok już dawno przestał być jedynie rozrywkową platformą dla millenialsów czy pokolenia Z. Raport GetHero jasno pokazuje, że z aplikacji aż 43% badanych w Polsce korzysta częściej, niż przed ponad rokiem, a 94,5% użytkowników […]

5 błędów na Instagramie, których warto unikać

Założyłeś konto swojego biznesu na Instagramie i nie wiesz, co dalej? A może prowadzisz profil od dawna, pocąc się nad każdym postem, a efektów nigdzie nie widać? Sprawdź, czy nie popełniasz któregoś z błędów, które mogą skutecznie utrudniać Ci rozwój na tej platformie! 1. Zwracasz uwagę tylko na lajki (zamiast na zaangażowanie i jego jakość) […]

Jak stworzyć skuteczny profil prywatny na Linkedinie – praktyczne wskazówki

Prywatny profil na portalu LinkedIn pomoże Ci znaleźć wymarzoną pracę, budować swoją pozycję eksperta w branży czy nawiązać ciekawe kontakty biznesowe. Może też przyczynić się do rozwoju firmy, w której obecnie pracujesz. Pod warunkiem, że robisz to dobrze. Nasz praktyczny poradnik pomoże Ci stworzyć idealny profil na LinkedInie.