Porzucone koszyki w sklepie internetowym – jak z nimi walczyć?

Prężnie rozwijający się e-commerce to duża szansa dla tych, którzy jeszcze niegdyś zmuszeni byli sprzedawać swoje produkty stacjonarnie. Samo jednak założenie sklepu internetowego nie jest przepisem na sukces, a nieodpowiednio zoptymalizowany i prowadzony potrafi być utrapieniem dla przedsiębiorców.  Jednym z najczęściej trapiących problemów w kontekście sklepów internetowych są porzucone koszyki. Jest to problem charakterystyczny z […]

5 obszarów marketingu internetowego, które pomogą Ci rosnąć w kryzysie (o ile zajmiesz się nimi na poważnie!)

Różne źródła w tym słowniki i encyklopedie, opisują kryzys jako wybór, decydowanie, zmaganie się, walkę, w której konieczne jest działanie pod presją czasu. Nieodłączną cechą kryzysu jest jego nagłość, urazowość. Zgadzam się z tą definicją całkowicie. Dodam, że kryzysowi zwykle towarzyszy poczucie niepewności oraz…. Niewystarczające zasoby, które zmuszają do dokonywania wyboru. W istocie kryzys gospodarczy, […]