Blog

Jak zbudować stronę zoptymalizowaną pod SEO? 17 praktycznych wskazówek

Jeśli jesteś na etapie budowania swojej strony internetowej, to warto wziąć pod uwagę nie tylko aspekt wizualny i użyteczny, ale również korzystny pod kątem pozycjonowania. Nie oszukujmy się, jeśli użytkownicy czegoś potrzebują, to ich naturalną reakcją jest korzystanie z wyszukiwarki. Samo pozycjonowanie, nie ogranicza się jednak do wstawienia poszczególnych fraz w treść na stronie i […]

Jak się wybić na TikToku i jak promować swoje filmy?

Ponad miliard użytkowników na całym świecie. Miliony wyświetleń wideo każdego dnia. Najbardziej popularna aplikacja roku 2020 – aż 850 milionów pobrań[1]. TikTok już dawno przestał być jedynie rozrywkową platformą dla millenialsów czy pokolenia Z. Raport GetHero jasno pokazuje, że z aplikacji aż 43% badanych w Polsce korzysta częściej, niż przed ponad rokiem, a 94,5% użytkowników […]

Jak dobrać słowa kluczowe? I czy warto skorzystać z pomocy specjalisty?

Znajomość fraz kluczowych dla danej branży, to jeden z podstawowych elementów marketingu internetowego. Umiejętne ich dobranie, a następnie skuteczne wplecenie ich w publikowane teksty, pozwoli Ci dotrzeć do swoich klientów, wyprzedzając tym samym swoją konkurencję. Narzędzi do wyszukiwania odpowiednich fraz jest sporo i na dodatek są one ogólnodostępne. Czy zatem warto korzystać z pomocy pozycjonera? […]

5 błędów na Instagramie, których warto unikać

Założyłeś konto swojego biznesu na Instagramie i nie wiesz, co dalej? A może prowadzisz profil od dawna, pocąc się nad każdym postem, a efektów nigdzie nie widać? Sprawdź, czy nie popełniasz któregoś z błędów, które mogą skutecznie utrudniać Ci rozwój na tej platformie! 1. Zwracasz uwagę tylko na lajki (zamiast na zaangażowanie i jego jakość) […]

Content marketing – postaw na recycling treści

Działania content marketingowe pochłaniają całą masę energii i czasu. Regularne generowanie nowych pomysłów, tworzenie wartościowych treści, optymalizacja pod kątem SEO, nadanie ciekawego formatu, zadbanie o kwestie wizualne… Zadania związane z marketingiem treści możemy mnożyć i mnożyć. Czy warto jednak za każdym razem poświęcać czas na przygotowywanie contentu od zera? Czemu nie spróbować wykorzystać treści już […]

7 grzechów głównych kampanii reklamowych Google Ads

Gdy prowadzisz działania reklamowe, przyświeca Ci zapewne jeden, prosty cel: wydać jak najmniej, zyskać jak najwięcej. Nie zawsze się to jednak udaje. Zapewne zadajesz sobie wtedy pełne obaw pytania: dlaczego moja kampania nie przynosi zysków? Co robię źle? Czy to ma jeszcze sens? Prawdą jest jednak, że nie myli się ten, co nie robi nic. […]

Dlaczego warto inwestować w content marketing?

Jakie korzyści płyną z regularnego publikowania wartościowych treści, dostosowanych do potrzeb Twojej grupy docelowej? Przekonaj się, dlaczego warto inwestować w content marketing!

Responsywna strona internetowa – RWD w 2021 roku

RWD, czyli Responsive Web Design to jeden z aspektów, na które zwracają uwagę nie tylko użytkownicy stron, ale także algorytmy Google. Wymagania względem responsywności i użyteczności stale się jednak zmieniają. Sprawdź trendy na 2021 rok.

Jak stworzyć skuteczny profil prywatny na Linkedinie – praktyczne wskazówki

Prywatny profil na portalu LinkedIn pomoże Ci znaleźć wymarzoną pracę, budować swoją pozycję eksperta w branży czy nawiązać ciekawe kontakty biznesowe. Może też przyczynić się do rozwoju firmy, w której obecnie pracujesz. Pod warunkiem, że robisz to dobrze. Nasz praktyczny poradnik pomoże Ci stworzyć idealny profil na LinkedInie.

Atrybucja na Facebooku. Jak zwiększyć skuteczność swoich reklam?

Jedną z ostatnich większych zmian w menedżerze reklam Facebooka była zmiana modelu atrybucji z 28-dniowego na 7-dniowy. To bardzo ważna informacja, jednak rodząca w głowach wielu świeżych adeptów Facebook Ads bardzo ważne pytanie – czym właściwie jest atrybucja konwersji na Facebooku? Zapraszamy do lektury artykułu – postaramy się Wam przybliżyć to zjawisko. Na moment wyobraźmy […]