Blog

Social media w dobie kryzysu

Kilka tygodni temu pandemia koronawirusa diametralnie zmieniła życie większości z nas. Wpłynęła nie tylko na nasze zdrowie czy samopoczucie, ale też na firmy i marki. Przeczytaj jak!

Marketing internetowy w czasach kryzysu

Czy marketing internetowy w czasie kryzysu jest etyczny? Jaką strategię marketingową warto przyjąć? W jaki sposób dostosować ton komunikacji? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

SEO i UX – czyli o godzeniu dwóch racji

Dlaczego UX jest istotne dla SEO i na odwrót? Jakie czynniki łączą te dwa światy? Znajdź złoty środek we współpracy UX z SEO, zapoznaj się z naszym najnowszym artykułem. Zapraszamy.

Czy współpraca z blogerami jest opłacalna dla SEO?

Współpraca pomiędzy blogerami, a markami stała się jedną z bardziej dochodowych form reklamy. Sprawdź jak na podstawie URLi pochodzących od influencerów zbudować skuteczną strategię linkowania.

Organizacja wideokonferencji dla firm – narzędzia do pracy zdalnej

Obecna sytuacja zmusiła pracowników firm do zmiany trybu pracy na zdalny. Home Office z dnia na dzień stał się nową rzeczywistością, którą, przynajmniej na jakiś czas, musimy zaakceptować. Oto kilka porad i narzędzi, które z mogą przydać się podczas organizacji wideokonferencji.

Kanibalizacja słów kluczowych w pozycjonowaniu

Dowiedz się czym jest kanibalizacja słów kluczowych, jak ją wykryć i w czym zagraża Twojej stronie internetowej. Sprawdź jakie są rodzaje kanibalizacji i jak sobie z nimi radzić.

Jak pozycjonować filmy na YouTube?

Dowiedz się jak pozycjonować filmy na YouTube w 7 krokach. Sprawdź co zwiększy widoczność Twoich filmów oraz jakie czynniki rankingowe wpływają na pozycje w wyszukiwarce YouTube.

SEO I SEM – definicja i różnice

SEO, czyli optymalizacja strony pod kątem widoczności w wyszukiwarce. SEM, czyli marketing wyszukiwarek, inaczej promocja strony internetowej. Jak je rozróżnić i nie oszaleć?

Powiadomienia web push i ich wpływ na SEO

Powiadomienia Web Push pozwalają marce prezentować oferty, rabaty i nowości. Umożliwiają one łączenie się użytkowników ze stroną i zwiększają ich zaangażowanie na witrynie firmy. Dowiedz się więcej o powiadomieniach Web Push i o tym czy mają wpływ na SEO.