Blog

Brief dla Copywritera – co powinien zawierać?

Podczas prowadzonych kampanii reklamowych od zawsze ważną rolę odgrywały treści tekstowe. Na przestrzeni lat, zmieniają się one jednak nieustannie, stale ewoluując i pojawiając się w przeróżnych miejscach, z różnymi celami, zastosowaniami, czy grupą odbiorców. W końcu czym innym będzie tekst pisany na stronę, stricte pod kątem SEO od tego, który ma pojawić się jako wpis […]

Kampania Google Discovery Ads – czym jest i jak wygląda?

Każda firma działająca w sieci chce jak najskuteczniej dotrzeć do swoich odbiorców, wśród których znajdują się jej potencjalni klienci. Intensywnie rozwijająca się konkurencja i coraz większa świadomość użytkowników, wymusza na reklamodawcach stosowanie coraz bardziej kreatywnych sposobów na zaprezentowanie produktów i usług tak, aby zainteresować klientów. Użytecznym rozwiązaniem może okazać się kampania Discovery Ads. Czym jest, […]

Cross-selling i up-selling – jak efektywniej sprzedawać w sklepie internetowym?

Zastanawiając się, jak zwiększyć sprzedaż w Internecie, szukamy różnych rozwiązań. Często kierujemy się przy tym popularnym sformułowaniem: „pięć razy trudniej jest pozyskać nowego klienta, niż zatrzymać już pozyskanego”. Jednak warto zastanowić się, czy w dzisiejszych czasach nadal jest to prawdą i czy opłaca się inwestować głównie w obecnego klienta? Koncentrując się wyłącznie na obecnych klientach, […]

Testy funkcjonalne stron internetowych

Podejmowanie decyzji nigdy nie jest łatwe i przyjemne, zwłaszcza gdy spoczywa na Tobie odpowiedzialność za nowo powstały projekt. Będąc projektantem, często towarzyszy Ci uczucie niepewności i niezdecydowania. Zastanawiasz się godzinami, które rozwiązanie dla Twojej strony będzie lepsze, co zostanie lepiej odebrane, jak przeforsować swoją wizję na spotkaniu z inwestorem. Jeśli podane myśli Ci towarzyszą – […]

Czy warto pozycjonować stronę samemu?

Wielu właścicieli polskich firm decyduje się prowadzić działania marketingowe we własnym zakresie. Są przekonani, że wiedzą najlepiej jak reklamować swoją usługę czy produkt. Jest to jak najbardziej zrozumiałe – często widzimy w firmie osobny dział zajmujący się marketingiem. Nic dziwnego, że przedsiębiorcy chcą dowiedzieć się jak pozycjonować stronę samemu. Czy jest to możliwe? – żeby […]

Jak obniżyć CPC w kampaniach Google Ads?

Reklama w Google Ads to najpopularniejszy sposób prowadzenia kampanii internetowych. Każda z tych kampanii ma inny cel, ale mimo to od każdej z nich oczekujemy, że przyniesie nam zwrot kosztów, które w związku z nią ponieśliśmy. Aby prowadzenie takiej kampanii było dla nas opłacalne, musimy zoptymalizować koszty. Jak to zrobić? Zapraszamy do lektury!   CPC […]

Sezonowość branż a SEO

Nie wszystkie biznesy mogą cieszyć się jednakowym zainteresowaniem ze strony klientów przez cały rok. Niektóre z nich ze względu na specyfikę branży wysoką sprzedażą poszczycić się mogą jedynie przez  krótki czas w roku. Pomimo tego muszą jednak prężnie działać cały czas, by wraz z przyjściem gorącego okresu zmaksymalizować swoją wydajność i tym samym zysk. O […]

Wstęp do audytu UX – jak korzystamy z internetu?

Projektujesz nową stronę internetową dla swojej firmy? Chciałbyś, żeby była nowoczesna, efektowna i jednocześnie prosta w obsłudze dla użytkowników? Dobrze trafiłeś – przedstawimy Ci listę elementów, które powinny znaleźć się na Twojej domenie. Podpowiemy też, z czego lepiej zrezygnować, aby nie wprowadzać odbiorców w błąd.  Jak korzystamy z Internetu? Na początek przyjrzyjmy się zjawisku samego […]

Cele marketingowe firmy – definicja i przykłady

Marketerzy zawsze znajdą sobie obszar działalności, który można udoskonalić i z którego można wycisnąć jeszcze więcej i więcej. To działa obustronnie, bo w marketingu internetowym nigdy nie braknie pomysłów na rozwój i rzeczy, których nie można poprawić. Kluczowe jest jednak uszeregowanie działań i nadawanie im priorytetów. Pomoże Ci w tym plan, dzięki któremu, będziesz mógł […]

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Każdy z nas choć raz (lecz prawdopodobniej zdecydowanie częściej) miał okazję świadomie, czy nie zostać odbiorcą artykułu sponsorowanego. Najczęściej zaskakują nas one na wszelakiego rodzaju serwisach tematycznych i informacyjnych, gdzie podczas przeglądania codziennej prasy, czy nowinek możemy od czasu do czasu wpaść na artykuł, który wyraźnie różni się od pozostałych.  Pisanie artykułów sponsorowanych to niekiedy […]

5 obszarów marketingu internetowego, które pomogą Ci rosnąć w kryzysie (o ile zajmiesz się nimi na poważnie!)

Różne źródła w tym słowniki i encyklopedie, opisują kryzys jako wybór, decydowanie, zmaganie się, walkę, w której konieczne jest działanie pod presją czasu. Nieodłączną cechą kryzysu jest jego nagłość, urazowość. Zgadzam się z tą definicją całkowicie. Dodam, że kryzysowi zwykle towarzyszy poczucie niepewności oraz…. Niewystarczające zasoby, które zmuszają do dokonywania wyboru. W istocie kryzys gospodarczy, […]

Co to jest evergreen content i jak go poprawnie tworzyć?

Zależy Ci na pozyskiwaniu jak największej liczby użytkowników poprzez wyszukiwanie organiczne, rozwijaniu biznesu, a jednocześnie prowadzeniu skutecznej kampanii pozycjonerskiej? Odpowiedzią na to wszystko jest: tworzenie contentu. Jednak kluczem do sukcesu nie jest wyłącznie liczba tych treści, a ich jakość. Aby skutecznie wykorzystać potencjał tworzonych treści, zapoznaj się z pojęciem evergreen content. Co to jest evergreen […]