Blog

Co to jest evergreen content i jak go poprawnie tworzyć?

Zależy Ci na pozyskiwaniu jak największej liczby użytkowników poprzez wyszukiwanie organiczne, rozwijaniu biznesu, a jednocześnie prowadzeniu skutecznej kampanii pozycjonerskiej? Odpowiedzią na to wszystko jest: tworzenie contentu. Jednak kluczem do sukcesu nie jest wyłącznie liczba tych treści, a ich jakość. Aby skutecznie wykorzystać potencjał tworzonych treści, zapoznaj się z pojęciem evergreen content. Co to jest evergreen […]

Czy długość treści na stronie ma znaczenie w 2022 roku?

Rok do roku, z każdą kolejną aktualizacją wyszukiwarki Google dotyczącej contentu na stronie, pojawia się pytanie: jakiej długości treść powinniśmy stworzyć tym razem? Ile akapitów to za dużo treści? Czy dwa tysiące znaków ze spacjami jako opis kategorii, to wystarczająca liczba? Prawda jest taka, że długość treści pisanej pod SEO to od zawsze temat do […]

Rodzaje reklam na YouTube – jakie są formaty reklamowe?

YouTube to zdecydowanie jedno z najpopularniejszych mediów społecznościowych w Polsce. Prawdopodobnie każdy użytkownik Internetu wie czym jest ten serwis i na czym polega. Znacząca rozpoznawalność serwisu staje się atrakcyjnym miejscem dla reklamodawców i posiada ogromny potencjał reklamowy. Platforma ta, dzięki algorytmom Google Ads, pozwala dotrzeć w precyzyjny sposób do wielu zróżnicowanych odbiorców. Dobrze zrobione i […]

Stopka strony internetowej a SEO – co powinna zawierać?

Projektując witrynę, trzeba pamiętać o tym, że wszystkie elementy strony internetowej powinny zostać zaimplementowane z dbałością i starannością, tak, by spełniały swoją określoną rolę i wykorzystywały w pełni swój potencjał. Należy mieć również na uwadze to, że współczesna strona internetowa powinna być nie tylko przyjemna dla oka i treściwa w informacje, ale spełniać szereg innych […]

Czy model rozliczania za efekty w SEO jest opłacalny?

To pytanie można skierować zarówno do usługodawców, jak i do usługobiorców. Ponieważ klasyczny model, w którym występuje rozliczanie za efekty opiera się na obustronnej korzyści – pozycjoner działa, a jak odnosi sukcesy, to Klient i firma SEO zarabiają. Czy jednak współczesna optymalizacja oparta przecież na zasadach podyktowanych przez Google, jest w stanie udźwignąć założenia płatności […]

Podstawowe znaczniki HTML

Przeglądanie stron internetowych w XXI wieku stało się naszą codzienną rutyną, zupełnie niczym poranne picie kawy, czy herbaty. Czytane niegdyś gazety papierowe zastąpiliśmy portalami informacyjnymi, firmowe wizytówki tekturowe wymieniliśmy na innowacyjne witryny. Sklepy stacjonarne zaś z roku na rok są coraz rzadziej odwiedzane przez konsumentów, którym często wygodniej jest robić po prostu zakupy online. Strony […]

Jak korzystać z Google Trends, aby osiągnąć lepsze efekty w SEO?

Będąc na bieżąco z trendami dotyczącymi Twojej branży, jesteś w stanie szybko reagować na zmieniające się wiadomości. Na bieżąco wdrażasz zmiany, obserwujesz jak wpływają one na biznes, potrafisz oszacować kolejne działania i przygotować się na lepsze i gorsze. Z trendów wybierasz te, w które warto zainwestować i które warto wdrożyć w działania marketingowe. Regularnie badasz […]

Podobne wyszukiwania w Google – jak wykorzystać je w SEO?

Przydatność wyszukiwarek internetowych z pewnością jest nieoceniona w dzisiejszym świecie. Tym bardziej, że coraz lepiej i trafniej odczytują one nasze intencje i odpowiadają na zadawane pytania. Można by nawet rzecz, że czasem czytają w naszych myślach! Nawet jeśli sam nie wiesz, co chcesz wpisać lub pojedyncze hasła nie składają się w całość, to i tak […]

Dlaczego Twojej firmie jest potrzebne SEO do rozwoju biznesu?

Czy kiedykolwiek, podczas szukania czegoś w wyszukiwarce, zdarzyło Ci się sprawdzać drugą, trzecią lub czwartą stronę wyników organicznych? Rzadko lub nigdy, prawda? Podobnie działa większość użytkowników. Dlatego SEO jest tak ważne!

Analizowanie słów kluczowych pod pozycjonowanie – jak się do tego zabrać?

Jeśli zastanawiasz się nad podjęciem konkretnych działań nakierowanych na pozycjonowanie swojej strony internetowej, to prędzej, czy później, będziesz musiał się zetknąć z analizą słów kluczowych. Powinna to być podstawa dla każdej kampanii marketingowej. Dzięki temu sprawisz, że optymalizacja Twojej strony będzie bardziej wartościowa dla wyszukiwarki i użytkownika, ale również pozwoli Ci lepiej zrozumieć grupę docelową, […]

Social selling – o budowaniu biznesu w mediach społecznościowych

Sprzedaż społecznościowa, czyli tzw. social selling, to aktualnie dość modne hasło w branży marketingu internetowego. Z najnowszych danych z Raportu Digital 2022 wynika, że w styczniu 2022 roku zanotowano 4,62 miliarda użytkowników mediów społecznościowych. Z social mediów według podanych danych korzysta aż 58,4% całkowitej populacji świata (w styczniu 2022 było to 7,91 mld ludzi) oraz prawie 94% […]

Filtr od Google: ręczny i algorytmiczny – jak się nie narazić?

Dla stron internetowych, ruch z kanałów organicznych jest najważniejszy w pozyskiwaniu użytkowników. Sukces w biznesie aktualnie niemal w większości zależny jest od tego, jak wygląda współczynnik konwersji. Aby osiągać lepsze i szybsze wyniki w pozycjonowaniu, niektórzy próbują oszukać Googlebota. Manipulują algorytmem stosując np. niedozwolone przez Google praktyki lub próbują nadmiernie zoptymalizować witrynę. Niestety (dla nich), […]