Blog

Jak zarządzać budżetem na SEO podczas kryzysu?

Jak pozycjonować strony, gdy większa część wyszukiwarki jest niestety “zamrożona”? Czy może przerwać prowadzenie działań SEO? Gdzie ulokować budżet na promocję swojego biznesu dotkniętego skutkami pandemii? O tym wszystkim dowiesz się z tego artykułu.

Jak pandemia wpłynęła na pozycjonowanie stron?

Niektóre firmy widzą w pozycjonowaniu sposób na przetrwanie kryzysu, inne – zawieszają działania SEO. Do której grupy zalicza się Twój biznes? Podpowiadamy, jak racjonalnie podjąć decyzję o dalszych działaniach SEO.

Jak zoptymalizować mapę strony – sitemap xml?

Mapa witryny jest istotnym elementem każdej strategii SEO. Dobrze zoptymalizowana, pozwala właściwie indeksować wszystkie podstrony. W tym artykule dowiesz się, jak uczynić ją czytelną dla wyszukiwarki.

Social media w dobie kryzysu

Kilka tygodni temu pandemia koronawirusa diametralnie zmieniła życie większości z nas. Wpłynęła nie tylko na nasze zdrowie czy samopoczucie, ale też na firmy i marki. Przeczytaj jak!

Marketing internetowy w czasach kryzysu

Czy marketing internetowy w czasie kryzysu jest etyczny? Jaką strategię marketingową warto przyjąć? W jaki sposób dostosować ton komunikacji? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

SEO i UX – czyli o godzeniu dwóch racji

Dlaczego UX jest istotne dla SEO i na odwrót? Jakie czynniki łączą te dwa światy? Znajdź złoty środek we współpracy UX z SEO, zapoznaj się z naszym najnowszym artykułem. Zapraszamy.

Czy współpraca z blogerami jest opłacalna dla SEO?

Współpraca pomiędzy blogerami, a markami stała się jedną z bardziej dochodowych form reklamy. Sprawdź jak na podstawie URLi pochodzących od influencerów zbudować skuteczną strategię linkowania.

Organizacja wideokonferencji dla firm – narzędzia do pracy zdalnej

Obecna sytuacja zmusiła pracowników firm do zmiany trybu pracy na zdalny. Home Office z dnia na dzień stał się nową rzeczywistością, którą, przynajmniej na jakiś czas, musimy zaakceptować. Oto kilka porad i narzędzi, które z mogą przydać się podczas organizacji wideokonferencji.