Blog

Czym jest landing page i jak go wykorzystać?

Jak stworzyć landing page’a, który skutecznie wypromuje Twój produkt lub usługę? Czym się charakteryzuje i jakie elementy powinien zawierać? Omawiamy najważniejsze zagadnienia związane ze stworzeniem landing page’a.

Jak stworzyć opis produktu przyjazny SEO?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i nieustannie rozwijasz swoją ofertę, a przy tym wszystkim chcesz być widoczny w wyszukiwarce nie tylko na popularne i konkurencyjne frazy kluczowe, musisz skupić swoją uwagę na tworzeniu opisów produktów przyjaznych SEO. Dowiedz się jak je stworzyć.

Promocja nowego produktu na Instagramie

Planujecie kampanię sprzedażową produktu / usługi i zastanawiacie się, jak przeprowadzić ją w social mediach? Dla wielu branży media społecznościowe, a w szczególności Instagram, to podstawowy kanał promocji. W dzisiejszym artykule omawiamy, jak wykorzystać jego potencjał.

Jak samemu zadbać o stronę pod kątem SEO?

Chcesz zwiększyć widoczność swojej strony, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Jest kilka prostych kroków poprawiających SEO. Dzielimy się nimi w tym artykule. Sprawdź!

Video content marketing od podstaw

Dowiedz się, jakie korzyści płyną z publikowania filmów w internecie i jak rozpocząć swoją przygodę z video marketingiem!

Podstawy kampanii reklamowych w Facebook Ads

Facebook i Instagram to jedne z podstawowych kanałów promocji, sprzedaży i rozwoju wielu firm. Planując strategię marketingową, nie sposób przejść obok tego medium obojętnie. Jak wykorzystać ich potencjał i przeprowadzić skuteczne kampanie reklamowe?

Jak założyć sklep internetowy?

Jak rozpocząć przygodę ze sprzedażą w internecie? Na jakie kwestie techniczne zwrócić uwagę? O jakie elementy warto zadbać? Przeczytaj artykuł i zdobądź wiedzę o sklepach internetowych!

Jak zarządzać budżetem na SEO podczas kryzysu?

Jak pozycjonować strony, gdy większa część wyszukiwarki jest niestety “zamrożona”? Czy może przerwać prowadzenie działań SEO? Gdzie ulokować budżet na promocję swojego biznesu dotkniętego skutkami pandemii? O tym wszystkim dowiesz się z tego artykułu.

Jak pandemia wpłynęła na pozycjonowanie stron?

Niektóre firmy widzą w pozycjonowaniu sposób na przetrwanie kryzysu, inne – zawieszają działania SEO. Do której grupy zalicza się Twój biznes? Podpowiadamy, jak racjonalnie podjąć decyzję o dalszych działaniach SEO.

Jak zoptymalizować mapę strony – sitemap xml?

Mapa witryny jest istotnym elementem każdej strategii SEO. Dobrze zoptymalizowana, pozwala właściwie indeksować wszystkie podstrony. W tym artykule dowiesz się, jak uczynić ją czytelną dla wyszukiwarki.