Co zmieni w SEO asystent Google i wyszukiwanie głosowe?
16 stycznia mieliśmy niebywałą przyjemność doświadczyć premiery polskiej wersji Asystenta Google, czyli rozbudowanego systemu poleceń głosowych. Dowiedz się czym jest Asystent Google.
16 stycznia mieliśmy niebywałą przyjemność doświadczyć premiery polskiej wersji Asystenta Google, czyli rozbudowanego systemu poleceń głosowych. Dowiedz się czym jest Asystent Google.
Dowiedz się co to jest długi ogon (long tail) i jakie ma znaczenie dla pozycjonowania.
Czym są meta tagi i jakie mają znaczenie w procesie pozycjonowania? Dowiedz się tego jak i innych informacji o meta tagach w tym artykule.
Zastanawiasz się jakie kroki podjąć, aby zwiększyć sprzedaż przed świętami? Podpowiadamy! Poniżej 5 porad, które warto wdrożyć na stronie, aby zwiększyć ruch i konwersje.
Odpowiadamy na pytanie: Czy warto przejmować się kolorami, a jeśli warto, to czy gra jest warta świeczki? Dowiedz się więcej w naszym najnowszym artykule.
Dlaczego warto zainwestować w audyt strony, gdy nie chcesz pozycjonować swojego serwisu?
Co możesz zrobić, aby wypromować swój serwis i wskoczyć na wysoką pozycję w wyszukiwarce Google? Połącz działania SEO z kampanią AdWords, aby zdobyć nowych klientów.
Według informacji podanej na oficjalnym blogu Google, od początku lipca 2018 roku przeglądarka Google Chrome oznacza wszystkie strony stosujące protokół HTTP jako strony niezabezpieczone. Czy właściciele takich witryn mają czego się obawiać?
Nierzadko ta sama informacja może pojawiać się wielokrotnie tylko na jednej stronie czy portalu. Czy jest to dobre? W niektórych sytuacjach może pomóc, jednak w większości wypadków powinniśmy unikać powtarzania tego samego wiele razy.
Biznes w internecie jest tak skuteczny, ponieważ z założenia klienci sami nas znajdują. Nie trzeba działać „na oślep” i przechodzić przez żmudny proces przedstawienia produktu, czy usługi całkowicie przypadkowej osoby, licząc na to, że być może akurat będzie zainteresowana ofertą.
Zarówno przy wyborze słów kluczowych, jak i realizacji działań związanych z SEO, warto zwrócić się do specjalisty. Dzięki takiej współpracy określenie najlepszych słów nie będzie problemem.
Strona internetowa powinna być jak dom – piękna i funkcjonalna. Użytkownik, jak mieszkaniec, musi się na stronie internetowej czuć jak „u siebie”. Błędy w budowie witryny mogą kosztować nas naprawdę wiele.