Blog

Najczęstsze błędy popełniane w pozycjonowaniu

Nawet najlepszym pozycjonerom zdarza się podczas optymalizacji zapomnieć o niektórych jej elementach. W ferworze działań, nie zawsze jest się w stanie wdrożyć serię poprawek za jednym razem. Dowiedz się jakie błędy najczęściej popełniane są w pozycjonowaniu.

Czy szybkość ładowania serwisu wpływa na SEO

Szybkość ładowania strony stała się istotna już w 2010 roku, jednak nigdy wcześniej (aż do lipca 2018) nie ogłoszono tego faktu w kontekście urządzeń mobilnych. Dowiedz się czy i jak szybkość ładowania serwisu wpływa na SEO.

Zalety pozycjonowania lokalnego dla małych firm

Pozycjonowanie lokalne ma na celu promowanie małych firm o zasięgu miejscowym w wyszukiwarce. Jeśli prowadzisz małą firmę i chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów wyłącznie z Twojego regionu, ta usługa może być skrojona dla Ciebie.

One page layout – za i przeciw w kontekście SEO

Rynek oferuje szeroki wachlarz gotowych szablonów, do modyfikacji bądź tworzonych od podstaw zarówno w konwencji one page layout lub single page layout, aż do klasycznego modelu strony ze standardowym menu i górną nawigacją. Na co się więc zdecydować?

Czy błąd 404 szkodzi twojej witrynie i jak go wykorzystać

Temat błędów 404 moglibyśmy łatwo zbagatelizować. Jeśli jednak chcemy budować swoją markę w oparciu o sprzedaż internetową, ignorancja ta może podsycić niechęć ze strony zainteresowanych, jeśli na naszej stronie będą występować problemy z odczytem treści.

Jak tworzyć angażujące opisy na Instagramie?

Social media marketing, szczególnie ten na Instagramie, rozwija się w zadziwiającym tempie. Jako marketerzy powinniśmy śledzić te zmiany na bieżąco. Dlaczego treść pod postem jest istotna? Co powinniśmy pisać pod zdjęciami na Instagramie, by zaangażować odbiorców?

Mapy ciepła w analityce internetowej

Nie samą optymalizacją „żyje” strona www. Nieustanne próby dostosowywania się do zmian algorytmów Google spowodowały, że każdy pozycjoner musi działać niezwykle elastycznie w kwestii realizacji powierzonych mu zadań.

Zielony marketing – jak być eco w biznesie?

Wraz z rosnącą świadomością społeczeństwa w kwestiach ochrony środowiska rosną też wymogi konsumentów. Firmy, które postrzegane są jako nieekologiczne i zaśmiecające środowisko, odnotowują spadki sprzedaży. Jak być eko i przy okazji dać zarobić swojej firmie?

Witajcie w świecie imiesłowów

Za nami interpunkcja, tautologia, pleonazm… Pójdźmy krok dalej i skupmy się przez chwilę na imiesłowach. Można powiedzieć, że świadomość ich istnienia to kolejny stopień wtajemniczenia. Czym się charakteryzują?

Pleonazmy i tautologie. Cóż to za stwory?

Cofnąć się do tyłu, masło maślane, ciekawy i interesujący, akwen wodny. Takie błędy popełniamy, nie wiedząc nawet, że mają one swoje tajemnicze nazwy. Pleonazmy i tautologie. Brzmi, jakbyśmy mówili o przybyszach z kosmosu lub groźnych bakteriach z filmów katastroficznych klasy B.

Czym jest cloaking w SEO, czyli o ukrywaniu treści

Jeśli kiedykolwiek zauważyłeś znacznie różnice w treści wyświetlanej na stronie internetowej na komputerze, a tej na telefonie i porównując te wersje, nie byłeś w stanie znaleźć tych samych informacji, najpewniej padłeś ofiarą cloakingu. Dowiedz się więcej o cloakingu.