Blog

Filtry Google – o etycznym pozycjonowaniu

Pozycjonowanie strony internetowej firmy w Internecie to teraz już nie tylko nowoczesny, technologiczny kaprys, ale konieczność, która powinna zostać uwzględniona w każdym budżecie firmy chcącej osiągnąć sukces na rynku.

O łączeniu pozycjonowania i Google AdWords

Współczesne funkcjonowanie na rynku sprzedażowym jest praktycznie niemożliwe bez zaistnienia w Internecie. W powszechnym przekonaniu, firmy szukające możliwości zapisania swojej marki w świadomości internautów mają dziś do wyboru dwa rozwiązania.

Efekt w SEO

Od lat powszechną praktyką na rynku pozycjonowania jest utożsamianie efektu z wysokim miejscem na danej frazie w wyszukiwarce. Z perspektywy przedsiębiorcy, który zleca usługę pozycjonowania, sprawa wydaje się łatwa.

Posiadasz responsywną stronę?

Ten moment zapowiadany był od pewnego czasu, ale to właśnie 2017 rok został okrzyknięty rokiem mobile, czyli tym, w którym korzystanie z Internetu na urządzeniach przenośnych było częstsze niż korzystanie z sieci z tradycyjnego sprzętu.

Optymalizacja kanału YouTube

Michelle Phan instruująca, jak zrobić dobry makijaż, PewDiePie pokazujący jak przejść gry wideo, straszący Sylwester Wardęga i bawiący Polaków członkowie grupy Abstrachuje – oto współczesne gwiazdy medialne.

Budowa strony pod pozycjonowanie

Czy można we współczesnym świecie prowadzić biznes bez strony www? Tak, ale nie należy liczyć na większe sukcesy. Żadna aktywnie działająca firma nie odważy się obecnie nie zainwestować w wizytówkę swojej działalności w sieci.

Filozofia SMART

Podstawowym celem SMART jest zwiększenie widoczności w wyszukiwarce internetowej. Promujemy treść (content) strony, a najważniejsze frazy kluczowe wybrane przez klienta są wskazówką, która może ulec modyfikacji, jeśli klient zmieni frazy.

Jak dobrać słowa kluczowe? Wskazówki

Pozycjonowanie stron internetowych i zakup kampanii płatnych AdWords to dzisiaj dla wielu reklamodawców gwarancja natychmiastowego sukcesu w Internecie i wysoka pozycja w wyszukiwarce Google.

Jak szukamy?

Pomimo rewolucji w marketingu internetowym wiele problemów pozostało dalej nierozwiązanych, a firmy wciąż zadają sobie te same pytania – jak i skąd pozyskiwać nowych klientów? W jaki sposób ich obsługiwać, żeby byli zadowoleni?

Ilu jest internautów w Polsce?

Najnowsze badania Gemiusa/Polskich Badań Internetu Sp. z o.o. nad rozwojem Internetu w Polsce z maja 2017 roku przynoszą dane dotyczące liczby regularnie korzystających z sieci użytkowników.