Blog

Czym jest responsywność strony www?

Responsywność strony internetowej to nic innego, jak zdolność dopasowywania się naszej witryny do urządzenia, na którym jest wyświetlane. To cecha strony www, która ma niebagatelne znaczenie nie tylko dla jej użytkowników,ale i dla wyszukiwarki Google.

Za co ja właściwie płacę tej agencji?

To pytanie wielu klientów, którzy swój biznes rozwijają poprzez stronę internetową i aby pozyskać nowych klientów, decydują się na jej pozycjonowanie.

Rozliczanie za efekt? Prehistoria, której nikt nie chce już pamiętać

Zapłata za frazę w TOP10 organicznych wyników wyszukiwania Google to z pozoru najuczciwszy model rozliczania się za pozycjonowanie. Kiedy jednak zaczniemy przyglądać się sposobom rozliczania agencji SEO z klientami bliżej, dojdziemy do wniosku, że jest dokładnie odwrotnie.

Content marketing – czy warto?

Narzędziem, które pozwala na dobre pozycjonowanie strony w wyszukiwarce, jest właśnie content marketing, czyli wartościowe, merytoryczne i oryginalne treści na niej zamieszczane.

Optymalizacja kampanii reklamowych

Optymalizacja jest jednym z najważniejszych czynników przy prowadzeniu kampanii Google AdWords, pozwalających zwiększyć sprzedaż i popularność strony.

Smart – przepis na sukces w sieci

SMART proponowane przez kompan.pl to nowoczesne działania marketingowe w wyszukiwarce pozwalające pozyskać i przywiązać większą liczbę klientów do promowanej strony internetowej.

Filtry Google – o etycznym pozycjonowaniu

Pozycjonowanie strony internetowej firmy w Internecie to teraz już nie tylko nowoczesny, technologiczny kaprys, ale konieczność, która powinna zostać uwzględniona w każdym budżecie firmy chcącej osiągnąć sukces na rynku.

O łączeniu pozycjonowania i Google AdWords

Współczesne funkcjonowanie na rynku sprzedażowym jest praktycznie niemożliwe bez zaistnienia w Internecie. W powszechnym przekonaniu, firmy szukające możliwości zapisania swojej marki w świadomości internautów mają dziś do wyboru dwa rozwiązania.

Efekt w SEO

Od lat powszechną praktyką na rynku pozycjonowania jest utożsamianie efektu z wysokim miejscem na danej frazie w wyszukiwarce. Z perspektywy przedsiębiorcy, który zleca usługę pozycjonowania, sprawa wydaje się łatwa.

Posiadasz responsywną stronę?

Ten moment zapowiadany był od pewnego czasu, ale to właśnie 2017 rok został okrzyknięty rokiem mobile, czyli tym, w którym korzystanie z Internetu na urządzeniach przenośnych było częstsze niż korzystanie z sieci z tradycyjnego sprzętu.

Optymalizacja kanału YouTube

Michelle Phan instruująca, jak zrobić dobry makijaż, PewDiePie pokazujący jak przejść gry wideo, straszący Sylwester Wardęga i bawiący Polaków członkowie grupy Abstrachuje – oto współczesne gwiazdy medialne.

Budowa strony pod pozycjonowanie

Czy można we współczesnym świecie prowadzić biznes bez strony www? Tak, ale nie należy liczyć na większe sukcesy. Żadna aktywnie działająca firma nie odważy się obecnie nie zainwestować w wizytówkę swojej działalności w sieci.