Blog

Budowa strony pod pozycjonowanie

Czy można we współczesnym świecie prowadzić biznes bez strony www? Tak, ale nie należy liczyć na większe sukcesy. Żadna aktywnie działająca firma nie odważy się obecnie nie zainwestować w wizytówkę swojej działalności w sieci.

Filozofia SMART

Podstawowym celem SMART jest zwiększenie widoczności w wyszukiwarce internetowej. Promujemy treść (content) strony, a najważniejsze frazy kluczowe wybrane przez klienta są wskazówką, która może ulec modyfikacji, jeśli klient zmieni frazy.

Jak dobrać słowa kluczowe? Wskazówki

Pozycjonowanie stron internetowych i zakup kampanii płatnych AdWords to dzisiaj dla wielu reklamodawców gwarancja natychmiastowego sukcesu w Internecie i wysoka pozycja w wyszukiwarce Google.

Jak szukamy?

Pomimo rewolucji w marketingu internetowym wiele problemów pozostało dalej nierozwiązanych, a firmy wciąż zadają sobie te same pytania – jak i skąd pozyskiwać nowych klientów? W jaki sposób ich obsługiwać, żeby byli zadowoleni?

Ilu jest internautów w Polsce?

Najnowsze badania Gemiusa/Polskich Badań Internetu Sp. z o.o. nad rozwojem Internetu w Polsce z maja 2017 roku przynoszą dane dotyczące liczby regularnie korzystających z sieci użytkowników.