Blog

Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywritera?

W końcówce roku 2022 na piedestały za sprawą niektórych dostępnych w Internecie narzędzi wrócił popularny temat: sztuczna inteligencja. Od lat stale rozwijana jest przez programistów na całym świecie, przedmiot wielu sporów i obaw. Sztuczna inteligencja, która nadawana jest przez ludzi maszynom i komputerom znalazła zastosowanie w naprawdę wielu rozmaitych branżach. Począwszy od e-commerce, poprzez sektor […]

Filtrowanie produktów w e-commerce

Filtrowanie w sklepie internetowym wydaje się dziś oczywistością. Stanowi nieodłączny element każdej większej platformy zakupowej – uwielbiamy je jako kupujący, bywają natomiast zmorą programistów i projektantów. O czym pamiętać podczas tworzenia efektywnej struktury filtrów wewnętrznych na stronie? Poszukaj odpowiedzi razem z nami!  Kiedy filtry na stronie są niezbędne? W ostatnich latach zauważamy nieustanne, rosnące zainteresowanie […]

Analiza SWOT strony internetowej

Analiza SWOT staje się coraz bardziej powszechna w biznesie internetowym, co może zazębiać się działaniami prowadzonymi w zakresie pozycjonowania. Chociaż pierwotnie analiza SWOT używana była do badania i identyfikowania wartości firm, narzędzie to coraz częściej wykorzystywane jest do interpretacji mocnych i słabych stron sklepów internetowych. Sumiennie wykonana analiza SWOT może stać się cennym źródłem wiedzy, […]

Czym jest copywriting sprzedażowy?

W czasach, gdzie zewsząd docierają do nas reklamy, a konkurencja zaciera ręce, by zająć pozycję lidera, przedsiębiorcy chcący wypromować swoją markę i sprzedać produkt mają nie lada wyzwanie. Dodatkowo zwrócenie uwagi odbiorców, którzy z powodu przesytu reklam i informacji doświadczają przebodźcowania, nie ułatwia im sytuacji. Należy pamiętać, że w większości pomijamy wyświetlające się nam reklamy. […]

User Generated Content (UGC) – co to jest?

Jeśli kiedykolwiek przed zakupem produktu czytałeś o nim opinie, przeglądałeś fora internetowe, albo dowiedziałeś się o jakiejś marce z postu w mediach społecznościowych lub w komentarzu znajomego, to miałeś do czynienia z treściami generowanymi przez innych użytkowników, tzw. UGC (User Generated Content). Co prawda, wraz z rozwojem rynku influencerów, UGC nabrało nowego wymiaru, weszło na […]

Google Display Network – czym jest i jak działa?

Obecnie najpopularniejszą metodą promocji jest reklama w internecie. Mamy z nią do czynienia na co dzień, na przykład przeglądając portale informacyjne czy oglądając filmy na YouTube. Większość reklam jakie oglądamy, wyświetla się w ramach Google Display Network. Jest to zaawansowana sieć reklamowa, która pozwala reklamodawcom na dotarcie do szerokiego grona użytkowników z całego świata przy […]

UX writing i microcopy – słowa mają znaczenie

Słowo pisane jest kluczowym elementem projektowania witryn i aplikacji mobilnych pod UX. W projektowaniu UX zaczęto dostrzegać potencjał w treściach, które mogą generować wyższy poziom zadowolenia użytkowników oraz przyczyniać się do lepszej użyteczności witryny. Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa zachwycała pierwszym wrażeniem, a do tego angażowała użytkowników do działania (kliknięcia, przejścia na inną podstronę, […]

Porzucone koszyki w sklepie internetowym – jak z nimi walczyć?

Prężnie rozwijający się e-commerce to duża szansa dla tych, którzy jeszcze niegdyś zmuszeni byli sprzedawać swoje produkty stacjonarnie. Samo jednak założenie sklepu internetowego nie jest przepisem na sukces, a nieodpowiednio zoptymalizowany i prowadzony potrafi być utrapieniem dla przedsiębiorców.  Jednym z najczęściej trapiących problemów w kontekście sklepów internetowych są porzucone koszyki. Jest to problem charakterystyczny z […]

Lazy Loading – czym jest i jak wpływa na działania SEO?

Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z tego, że szybkość ładowania się strony internetowej jest kluczowym elementem w procesie pozyskiwania nowych klientów. Nie chodzi tutaj wyłącznie o poprawę wskaźników SEO i optymalizację, ale również o zadowolenie użytkowników. Większość z nich nie czeka dłużej niż 2-3 sekundy, aż załaduje się interesująca ich strona internetowa. Zwiększenie szybkości […]

ASO – pozycjonowanie aplikacji mobilnych w App Store i Google Play

Aby Twoja aplikacja osiągnęła większą widoczność przede wszystkim w sklepach App Store (na Android) oraz Google Play (iOS), ale również np. w wyszukiwarce Google, konieczna jest odpowiednia optymalizacja. Podobnie jak w przypadku SEO, gdzie optymalizuje się strony internetowe, wyżej wymienione sklepy umożliwiają wdrożenie pewnych elementów, które usprawnią proces wyszukiwania aplikacji. Dowiedz się więc, w jaki […]

Jak wybrać dobrą agencję SEO i czym się kierować?

Wybór odpowiedniej agencji SEO do współpracy może mieć kluczowe znaczenie w późniejszej „relacji”, jaka zostanie wypracowana pomiędzy Twoją domeną, a wyszukiwarką Google. SEO to bardzo istotne narzędzie w procesie promocji witryny w Internecie, ale nie wszystkie agencje potrafią sprostać wyzwaniom, które stawia przed nimi np. Twoja konkurencja. Po wyborze odpowiedniej agencji, Twój biznes może się […]

Jak wykorzystać remarketing w Google Ads do zrealizowania celu biznesowego?

System reklamowy Google Ads powala na realizację kampanii remarketingowych. Oznacza to, że poprzez reklamy możemy dotrzeć ze spersonalizowanym komunikatem do osób które odwiedziły już naszą witrynę. Kampania remarketingowa występuje najczęściej w formie grafiki, wideo lub tekstu. Powracają one do odbiorcy przypominając o naszej ofercie za każdym razem, gdy przegląda Internet.  Na podstawie wcześniejszych zachowań użytkowników […]