Blog

Jak obniżyć CPC w kampaniach Google Ads?

Reklama w Google Ads to najpopularniejszy sposób prowadzenia kampanii internetowych. Każda z tych kampanii ma inny cel, ale mimo to od każdej z nich oczekujemy, że przyniesie nam zwrot kosztów, które w związku z nią ponieśliśmy. Aby prowadzenie takiej kampanii było dla nas opłacalne, musimy zoptymalizować koszty. Jak to zrobić? Zapraszamy do lektury!   CPC […]

Sezonowość branż a SEO

Nie wszystkie biznesy mogą cieszyć się jednakowym zainteresowaniem ze strony klientów przez cały rok. Niektóre z nich ze względu na specyfikę branży wysoką sprzedażą poszczycić się mogą jedynie przez  krótki czas w roku. Pomimo tego muszą jednak prężnie działać cały czas, by wraz z przyjściem gorącego okresu zmaksymalizować swoją wydajność i tym samym zysk. O […]

Wstęp do audytu UX – jak korzystamy z internetu?

Projektujesz nową stronę internetową dla swojej firmy? Chciałbyś, żeby była nowoczesna, efektowna i jednocześnie prosta w obsłudze dla użytkowników? Dobrze trafiłeś – przedstawimy Ci listę elementów, które powinny znaleźć się na Twojej domenie. Podpowiemy też, z czego lepiej zrezygnować, aby nie wprowadzać odbiorców w błąd.  Jak korzystamy z Internetu? Na początek przyjrzyjmy się zjawisku samego […]

Cele marketingowe firmy – definicja i przykłady

Marketerzy zawsze znajdą sobie obszar działalności, który można udoskonalić i z którego można wycisnąć jeszcze więcej i więcej. To działa obustronnie, bo w marketingu internetowym nigdy nie braknie pomysłów na rozwój i rzeczy, których nie można poprawić. Kluczowe jest jednak uszeregowanie działań i nadawanie im priorytetów. Pomoże Ci w tym plan, dzięki któremu, będziesz mógł […]

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Każdy z nas choć raz (lecz prawdopodobniej zdecydowanie częściej) miał okazję świadomie, czy nie zostać odbiorcą artykułu sponsorowanego. Najczęściej zaskakują nas one na wszelakiego rodzaju serwisach tematycznych i informacyjnych, gdzie podczas przeglądania codziennej prasy, czy nowinek możemy od czasu do czasu wpaść na artykuł, który wyraźnie różni się od pozostałych.  Pisanie artykułów sponsorowanych to niekiedy […]

5 obszarów marketingu internetowego, które pomogą Ci rosnąć w kryzysie (o ile zajmiesz się nimi na poważnie!)

Różne źródła w tym słowniki i encyklopedie, opisują kryzys jako wybór, decydowanie, zmaganie się, walkę, w której konieczne jest działanie pod presją czasu. Nieodłączną cechą kryzysu jest jego nagłość, urazowość. Zgadzam się z tą definicją całkowicie. Dodam, że kryzysowi zwykle towarzyszy poczucie niepewności oraz…. Niewystarczające zasoby, które zmuszają do dokonywania wyboru. W istocie kryzys gospodarczy, […]

Co to jest evergreen content i jak go poprawnie tworzyć?

Zależy Ci na pozyskiwaniu jak największej liczby użytkowników poprzez wyszukiwanie organiczne, rozwijaniu biznesu, a jednocześnie prowadzeniu skutecznej kampanii pozycjonerskiej? Odpowiedzią na to wszystko jest: tworzenie contentu. Jednak kluczem do sukcesu nie jest wyłącznie liczba tych treści, a ich jakość. Aby skutecznie wykorzystać potencjał tworzonych treści, zapoznaj się z pojęciem evergreen content. Co to jest evergreen […]

Czy długość treści na stronie ma znaczenie w 2022 roku?

Rok do roku, z każdą kolejną aktualizacją wyszukiwarki Google dotyczącej contentu na stronie, pojawia się pytanie: jakiej długości treść powinniśmy stworzyć tym razem? Ile akapitów to za dużo treści? Czy dwa tysiące znaków ze spacjami jako opis kategorii, to wystarczająca liczba? Prawda jest taka, że długość treści pisanej pod SEO to od zawsze temat do […]

Rodzaje reklam na YouTube – jakie są formaty reklamowe?

YouTube to zdecydowanie jedno z najpopularniejszych mediów społecznościowych w Polsce. Prawdopodobnie każdy użytkownik Internetu wie czym jest ten serwis i na czym polega. Znacząca rozpoznawalność serwisu staje się atrakcyjnym miejscem dla reklamodawców i posiada ogromny potencjał reklamowy. Platforma ta, dzięki algorytmom Google Ads, pozwala dotrzeć w precyzyjny sposób do wielu zróżnicowanych odbiorców. Dobrze zrobione i […]

Stopka strony internetowej a SEO – co powinna zawierać?

Projektując witrynę, trzeba pamiętać o tym, że wszystkie elementy strony internetowej powinny zostać zaimplementowane z dbałością i starannością, tak, by spełniały swoją określoną rolę i wykorzystywały w pełni swój potencjał. Należy mieć również na uwadze to, że współczesna strona internetowa powinna być nie tylko przyjemna dla oka i treściwa w informacje, ale spełniać szereg innych […]

Czy model rozliczania za efekty w SEO jest opłacalny?

To pytanie można skierować zarówno do usługodawców, jak i do usługobiorców. Ponieważ klasyczny model, w którym występuje rozliczanie za efekty opiera się na obustronnej korzyści – pozycjoner działa, a jak odnosi sukcesy, to Klient i firma SEO zarabiają. Czy jednak współczesna optymalizacja oparta przecież na zasadach podyktowanych przez Google, jest w stanie udźwignąć założenia płatności […]

Podstawowe znaczniki HTML

Przeglądanie stron internetowych w XXI wieku stało się naszą codzienną rutyną, zupełnie niczym poranne picie kawy, czy herbaty. Czytane niegdyś gazety papierowe zastąpiliśmy portalami informacyjnymi, firmowe wizytówki tekturowe wymieniliśmy na innowacyjne witryny. Sklepy stacjonarne zaś z roku na rok są coraz rzadziej odwiedzane przez konsumentów, którym często wygodniej jest robić po prostu zakupy online. Strony […]