Blog

Co to jest pogo sticking i jaki ma związek z SEO?

Stworzenie strony internetowej dla własnej firmy stanowi pierwszy krok w rozpoczęciu działalności online. Następnie, bardzo uogólniając, jeśli chcesz sukcesywnie pozyskiwać klientów, kolejnym celem powinno być osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania (SERP) oraz poszerzenie zasięgu swojej witryny (zwiększenie wyświetleń oraz klikalności). Chociaż wykorzystanie SEO do promocji strony, czyli przestrzeganie najlepszych praktyk optymalizacyjnych pod kątem słów […]

Zero Click Searches – o wyszukiwaniach bez kliknięć

Zjawisko „wyszukiwania bez kliknięć”, czyli Zero Click Searches nie jest nowe, jednak jego znaczenie rośnie w miarę rozwijania się i doskonalenia algorytmów wyszukiwarek internetowych. Google, Bing i inne platformy stale ulepszają swoje mechanizmy, aby jak najlepiej zrozumieć zamiary użytkowników i dostarczać im jak najbardziej trafne informacje. Dzieje się to w ramach tzw. featured snippets (fragmenty […]

Najlepsze narzędzia SEO (płatne i bezpłatne)

Każdy kolejny rok w SEO to nowe wyzwania, czyli jak mówi przysłowie “kłody pod nogi”, z którymi jako pozycjonerzy musimy się uporać. Na szczęście nie tylko na trudnościach się kończy, bo rozwój pozycjonowania to także rozkwit nowych narzędzi SEO, które pomagają nam w codziennej pracy.  Jakie są rodzaje narzędzi SEO? Na samym początku musimy zaznaczyć, […]

Emotional marketing – o wykorzystaniu emocji w marketingu internetowym

Marketing emocjonalny coraz częściej zyskuje na znaczeniu jako potężne narzędzie, które pozwala markom wyróżnić się w Internecie. Wszakże wykorzystanie emocji w marketingu internetowym nie jest jedynie chwytem reklamowym, ale strategicznym podejściem, które angażuje serca i umysły konsumentów, budując głębsze i trwalsze relacje z marką. Ale jak to się dzieje, że emocje wpływają na decyzje zakupowe […]

Wyszukiwarka to nie tylko Google – poznaj dostępne alternatywy!

Dziś Internet służy nam do rozrywki, do pracy, do komunikacji, ale przede wszystkim do szukania przeróżnych informacji. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez wyszukiwarek internetowych, które to niczym kiedyś encyklopedia podsuwają nam odpowiedzi na nurtujące nas pytania i inne kwestie. Wyszukiwarka Google – królowa wyszukiwarek? Wyszukiwarka internetowa dla większości użytkowników Internetu tożsama jest z Google. […]

Portfolio firmy na stronie internetowej – dlaczego warto je umieścić?

Strona internetowa to dla przedsiębiorcy swojego rodzaju rozbudowana wizytówka w cyfrowym formacie. Możemy na niej umieścić wszelkie informacje o naszej firmie i usługach, ale też zaprezentować je nieco bardziej wizualnie. Umieszczając portfolio na stronie internetowej, mamy okazję pochwalić się potencjalnemu klientowi naszymi dotychczasowymi realizacjami. Człowiek jest jednak wzrokowcem i wszelkie bodźce związane ze zmysłem wzroku […]

Keyword density – co to jest i jakie ma znaczenie?

Jednym z fundamentalnych czynników wpływających na pozycję strony w wynikach wyszukiwania jest gęstość słów kluczowych, zwana keyword density. To pojęcie budzi jednak wiele kontrowersji i dyskusji wśród specjalistów SEO, którzy starają się zrozumieć, jak najefektywniej wykorzystać je w praktyce, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Nie ulega bowiem wątpliwości, że kolejne aktualizacje algorytmu wyszukiwarki Google, zmieniają […]

Jakie formy płatności powinien mieć sklep internetowy?

Jeszcze na początku obecnego XXI wieku za główny środek płatności służyła nam gotówka. Każdy z nas prawdopodobnie idąc do sklepu miał w portfelu, czy kieszeni kurtki jakieś papierowe banknoty. Z czasem wygodniejsze stały się dla nas płatności z pomocą plastikowej karty płatniczej. Dzięki temu nie byliśmy już skazani na spacery do bankomatu, przeliczanie reszty po […]

Co to jest outreach marketing i jak może pomóc w promocji Twojej firmy?

Nawiązywanie autentycznych relacji z grupą docelową jest kluczowe dla sukcesu każdej marki i ogólnie w promocji usług i produktów. Marketerzy posługują się wieloma strategiami w zwiększaniu widoczności stron internetowych, dlatego aby pozostać na czasie i zachować nowoczesną formę komunikacji, bardzo często korzystają z outreach marketingu jako elementu reklamy. Aktualnie konsumenci stają się coraz bardziej wybredni […]

Google AdRank – czyli jak podnieść pozycję reklamy w Google

W epoce cyfrowej Google Ads stało się niezbędnym narzędziem dla firm, które chcą poszerzyć swoją obecność w Internecie i dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jednak sukces kampanii Google Ads zależy w dużej mierze od tego, gdzie nasze reklamy pojawiają się w wynikach wyszukiwania. Zrozumienie, co decyduje o pozycji reklamy Google Ads i wdrożenie dobrych praktyk […]

Skuteczność w pozycjonowaniu – jak ją mierzyć?

Kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania strony internetowej jest systematycznie zaglądanie do statystyk i danych, dzięki którym możemy poznać sytuację i efekty naszych działań. Prowadząc jakiekolwiek prace na oślep, zwyczajnie nie będziemy wiedzieć, czy to wszystko, co robimy, ma sens. Aby więc pozycjonowanie było skuteczne, musimy podejść do ustalania naszych celów na poważnie, a więc regularnie badać […]

Sortowanie produktów w sklepie internetowym

,,Od przybytku głowa nie boli” mawia stare, polskie przysłowie i choć zwykle w ludowych mądrościach jest wiele prawdy, w odniesieniu do sprzedaży internetowej mogą one okazać się złym założeniem. Przyjrzymy się dziś sytuacji, w której bardzo rozbudowana oferta sklepu może przytłoczyć potencjalnego klienta i w skutkować porzuceniem koszyka zakupowego – jak do tego nie dopuścić? […]