Blog

Linki rel Nofollow, UGC i Sponsored – czym się różnią?

Istnieje wiele elementów, które możesz poprawić bezpośrednio na stronie w ramach optymalizacji nakierowanej na SEO. Optymalizacja nie jest jednak jedyną metodą wspomagającą pozycjonowanie. Ważne jest również to, co dzieje się poza domeną. Chodzi o tzw. linkowanie, czyli pozyskiwanie wysokiej jakości linków zewnętrznych, które prowadzą do strony internetowej. Jak to robić skutecznie? Budowanie linków zewnętrznych, czyli […]

SEO dawniej i dziś, czyli co zmieniło się w pozycjonowaniu stron?

Pod wieloma względami, historia SEO przypomina historię samego Internetu, jak również rozwijających się wyszukiwarek internetowych. Na gruncie nieprzyjaznych użytkownikom interfejsów, ewoluował skomplikowany koncept optymalizacji witryn. Optymalizacji, która zakłada maksymalną dostępność i przydatność domeny dla użytkowników. Nie zawsze tak było. Zobacz, jak zmieniało się podejście do pozycjonowania stron na przestrzeni lat.

Jak zbudować stronę zoptymalizowaną pod SEO? 17 praktycznych wskazówek

Jeśli jesteś na etapie budowania swojej strony internetowej, to warto wziąć pod uwagę nie tylko aspekt wizualny i użyteczny, ale również korzystny pod kątem pozycjonowania. Nie oszukujmy się, jeśli użytkownicy czegoś potrzebują, to ich naturalną reakcją jest korzystanie z wyszukiwarki. Samo pozycjonowanie, nie ogranicza się jednak do wstawienia poszczególnych fraz w treść na stronie i […]

Jak się wybić na TikToku i jak promować swoje filmy?

Ponad miliard użytkowników na całym świecie. Miliony wyświetleń wideo każdego dnia. Najbardziej popularna aplikacja roku 2020 – aż 850 milionów pobrań[1]. TikTok już dawno przestał być jedynie rozrywkową platformą dla millenialsów czy pokolenia Z. Raport GetHero jasno pokazuje, że z aplikacji aż 43% badanych w Polsce korzysta częściej, niż przed ponad rokiem, a 94,5% użytkowników […]

Jak dobrać słowa kluczowe? I czy warto skorzystać z pomocy specjalisty?

Znajomość fraz kluczowych dla danej branży, to jeden z podstawowych elementów marketingu internetowego. Umiejętne ich dobranie, a następnie skuteczne wplecenie ich w publikowane teksty, pozwoli Ci dotrzeć do swoich klientów, wyprzedzając tym samym swoją konkurencję. Narzędzi do wyszukiwania odpowiednich fraz jest sporo i na dodatek są one ogólnodostępne. Czy zatem warto korzystać z pomocy pozycjonera? […]

5 błędów na Instagramie, których warto unikać

Założyłeś konto swojego biznesu na Instagramie i nie wiesz, co dalej? A może prowadzisz profil od dawna, pocąc się nad każdym postem, a efektów nigdzie nie widać? Sprawdź, czy nie popełniasz któregoś z błędów, które mogą skutecznie utrudniać Ci rozwój na tej platformie! 1. Zwracasz uwagę tylko na lajki (zamiast na zaangażowanie i jego jakość) […]

Content marketing – postaw na recycling treści

Działania content marketingowe pochłaniają całą masę energii i czasu. Regularne generowanie nowych pomysłów, tworzenie wartościowych treści, optymalizacja pod kątem SEO, nadanie ciekawego formatu, zadbanie o kwestie wizualne… Zadania związane z marketingiem treści możemy mnożyć i mnożyć. Czy warto jednak za każdym razem poświęcać czas na przygotowywanie contentu od zera? Czemu nie spróbować wykorzystać treści już […]

7 grzechów głównych kampanii reklamowych Google Ads

Gdy prowadzisz działania reklamowe, przyświeca Ci zapewne jeden, prosty cel: wydać jak najmniej, zyskać jak najwięcej. Nie zawsze się to jednak udaje. Zapewne zadajesz sobie wtedy pełne obaw pytania: dlaczego moja kampania nie przynosi zysków? Co robię źle? Czy to ma jeszcze sens? Prawdą jest jednak, że nie myli się ten, co nie robi nic. […]

Dlaczego warto inwestować w content marketing?

Jakie korzyści płyną z regularnego publikowania wartościowych treści, dostosowanych do potrzeb Twojej grupy docelowej? Przekonaj się, dlaczego warto inwestować w content marketing!

Responsywna strona internetowa – RWD w 2021 roku

RWD, czyli Responsive Web Design to jeden z aspektów, na które zwracają uwagę nie tylko użytkownicy stron, ale także algorytmy Google. Wymagania względem responsywności i użyteczności stale się jednak zmieniają. Sprawdź trendy na 2021 rok.

Jak stworzyć skuteczny profil prywatny na Linkedinie – praktyczne wskazówki

Prywatny profil na portalu LinkedIn pomoże Ci znaleźć wymarzoną pracę, budować swoją pozycję eksperta w branży czy nawiązać ciekawe kontakty biznesowe. Może też przyczynić się do rozwoju firmy, w której obecnie pracujesz. Pod warunkiem, że robisz to dobrze. Nasz praktyczny poradnik pomoże Ci stworzyć idealny profil na LinkedInie.