Blog

Atrybucja na Facebooku. Jak zwiększyć skuteczność swoich reklam?

Jedną z ostatnich większych zmian w menedżerze reklam Facebooka była zmiana modelu atrybucji z 28-dniowego na 7-dniowy. To bardzo ważna informacja, jednak rodząca w głowach wielu świeżych adeptów Facebook Ads bardzo ważne pytanie – czym właściwie jest atrybucja konwersji na Facebooku? Zapraszamy do lektury artykułu – postaramy się Wam przybliżyć to zjawisko. Na moment wyobraźmy […]

KOSHOP.PL – narzędzie, które wspiera biznes e-commerce

Jak docierać do klientów za pomocą kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google i płacić mniej? Rozwiązaniem może być koShop.pl – narzędzie, które w użyteczny sposób wyświetla produkty klientom, zainteresowanym ofertą z danego obszaru.

Strategia komunikacji na Facebooku – jak ją stworzyć?

Jeśli zależy Ci na wykorzystaniu możliwości reklamowych Facebooka, musisz opracować strategię komunikacji. Tylko konsekwentne realizowanie planu pozwoli Ci osiągnąć zamierzone efekty. Sprawdź, jak stworzyć skuteczną strategię, która wpisuje się w plan marketingowy Twojej firmy.

Co wpływa na cenę strony internetowej?

Prostą stronę internetową możesz otrzymać już za kilkaset złotych. Często okazuje się jednak, że taka nie wystarczy, aby zaprezentować Twoją markę. Sprawdź więc, co kryje się za cennikiem tworzenia stron www i wybierz rozwiązanie optymalne dla siebie.

Czy social media mają wpływ na pozycjonowanie?

Wielu ekspertów twierdzi, że relacja pomiędzy postami w mediach społecznościowych a SEO jest znikoma. Oznaczałoby to, że jakiekolwiek działania w tym zakresie są stratą czasu. Czy tak rzeczywiście jest?

Hipnotyzujący content w social mediach

Liczba aktywnych użytkowników social mediów rośnie z roku na rok. Wielu z nas już nie tylko przegląda to, co wrzucają inni, ale samemu tworzy treści. Jaki content tworzyć, by nie zginąć w tym tłumie?

Jaką strategię marketingową przyjąć na 2021 rok?

Według statystyk, Polacy więcej czasu spędzają w internecie, niż kiedykolwiek. A zatem jeśli zmieniają się zwyczaje użytkowników (czyt. klientów), to zmieniać się powinny także strategie marketingowe firm. Co robić w 2021? Przeczytaj i dowiedz się, jakie działania będą na wagę złota w kolejnych miesiącach.

TikTok dla biznesu: czy warto w niego inwestować?

TikTok w 2020 roku był najchętniej pobieraną aplikacją w Polsce i na świecie. Mimo to część firm omija platformę szerokim łukiem. Jest jednak sporo takich, które widzą w niej pełnowartościowy kanał marketingowy. Kto ma rację?