Blog

Google AdRank – czyli jak podnieść pozycję reklamy w Google

W epoce cyfrowej Google Ads stało się niezbędnym narzędziem dla firm, które chcą poszerzyć swoją obecność w Internecie i dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jednak sukces kampanii Google Ads zależy w dużej mierze od tego, gdzie nasze reklamy pojawiają się w wynikach wyszukiwania. Zrozumienie, co decyduje o pozycji reklamy Google Ads i wdrożenie dobrych praktyk […]

Skuteczność w pozycjonowaniu – jak ją mierzyć?

Kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania strony internetowej jest systematycznie zaglądanie do statystyk i danych, dzięki którym możemy poznać sytuację i efekty naszych działań. Prowadząc jakiekolwiek prace na oślep, zwyczajnie nie będziemy wiedzieć, czy to wszystko, co robimy, ma sens. Aby więc pozycjonowanie było skuteczne, musimy podejść do ustalania naszych celów na poważnie, a więc regularnie badać […]

Sortowanie produktów w sklepie internetowym

,,Od przybytku głowa nie boli” mawia stare, polskie przysłowie i choć zwykle w ludowych mądrościach jest wiele prawdy, w odniesieniu do sprzedaży internetowej mogą one okazać się złym założeniem. Przyjrzymy się dziś sytuacji, w której bardzo rozbudowana oferta sklepu może przytłoczyć potencjalnego klienta i w skutkować porzuceniem koszyka zakupowego – jak do tego nie dopuścić? […]

Przyjazne UX podczas rejestracji w sklepie internetowym

Kiedy mówimy o badaniach w obszarze User Experience w centrum zainteresowania, bardzo słusznie, stawiamy użytkownika serwisu internetowego. Interesują nas jego zachowania, działania jakie podejmuje na stronie, wybory, których dokonuje, jego cechy charakterystyczne, innymi słowy, wszystko to co pozwala nam dostosować projekt do oczekiwań potencjalnego klienta. Dlaczego zatem tak często pozwalamy sobie na utratę cennego źródła […]

Zalety i wady portali społecznościowych

Z jednej strony ułatwiają życie, z drugiej przeważnie winne są uzależnieniem od internetu. Przed przeczytaniem artykułu, czy po prostu przed rozważaniem, jakie są plusy, a jakie minusy portalu społecznościowego, warto pamiętać, że jest to zwyczajne narzędzie, takie jak każde inne. Narzędzie do pracy, narzędzie do komunikacji, narzędzie do sprzedaży, narzędzie do zbierania informacji. Już chyba […]

Targetowanie reklam – co to jest, jak działa?

Reklama w Internecie odgrywa kluczową rolę w budowaniu rozpoznawalności marki oraz pozwala dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, co przekłada się na większą sprzedaż. Jednak  w zalewie informacji, z czym spotykamy się na co dzień, istnieje potrzeba skutecznego i precyzyjnego kierowania przekazu reklamowego w stronę tych, którzy są najbardziej zainteresowani danym produktem lub usługą. Potrzebę tę […]

Czym jest filtr SafeSearch i jak wpływa na pozycjonowanie?

Obecność w Internecie stała się aktualnie jednym z istotnych elementów rozwoju każdej firmy. Równie ważna jest ochrona użytkowników przed nieodpowiednimi treściami znajdującymi się w wyszukiwarce. Ponieważ wraz z dostępem do tej nieograniczonej przestrzeni, pojawiają się właśnie takie niebezpieczeństwa, szczególnie dla młodszych użytkowników, Google stworzyło filtr SafeSearch. Jego wprowadzenie stało się nieodzownym elementem w kontroli treści […]

Topical Authority – co to jest i jaki ma wpływ na SEO

W gąszczu milionów stron internetowych, blogów i portali społecznościowych, użytkownicy poszukują wiarygodnych źródeł, które dostarczą im dokładnych i rzetelnych odpowiedzi na pytania oraz mają za zadania spełniać potrzeby. Zwłaszcza w sytuacji, gdzie wiele z treści jest kopią kopii, albo została przeredagowana z wersji oryginalnych. Czy zdarzało Ci się szukać odpowiedzi w Google na jakieś pytanie, […]

Wpływ hostingu na SEO

Efekty SEO w dużej mierze zależą od działań prowadzonych przez specjalistów w trakcie procesu pozycjonowania. Dobrze zoptymalizowany content, nagłówki, czy meta tagi oraz atrakcyjne linki zewnętrzne to oczywiście dobra droga do osiągnięcia sukcesu, czasem jednak potencjał może blokować coś, na co pozycjonerzy nie mają wpływu. Jedną z tych rzeczy jest hosting, na którym osadzona jest […]

User Experience w WordPressie – na co zwrócić uwagę?

Jeśli trafiłeś na ten tekst to z pewnością interesujesz się praktyczną stroną swojego serwisu internetowego – doskonale! Przejdziemy zatem przez najważniejsze zagadnienia UX w WordPressie razem.  W treści poniżej postaramy się naszkicować istotne dla użytkowników elementy strony, pokazać na jakie błędy powinieneś uważać oraz jakie narzędzia pomogą Ci zrozumieć reakcje odbiorców.  UX w WordPressie  Czy […]

Trendy w Social Media w 2024 roku

2024 rok przyniesie ze sobą znaczące zmiany w mediach społecznościowych. W świecie, w którym technologia stale ewoluuje, społeczności online stają się bardziej zróżnicowane i zaawansowane niż kiedykolwiek wcześniej. W poniższym artykule przyjrzymy się nowym trendom, które kształtują nasze doświadczenia online, a także wyzwaniom i nadziejom, które niosą ze sobą te zmiany. Wirtualna Rzeczywistość (VR) i […]

SEO na święta – jak przygotować sklep internetowy na świąteczną gorączkę?

Grudniowe święta to nie tylko magiczny czas dla rodzin i przyjaciół, ale także okazja do maksymalizacji potencjału sklepów internetowych. Wraz z tym nadchodzącym okresem, atmosfera radości i zakupowego szaleństwa zachęca do zakupów online. Dla właścicieli e-commerce oznacza to nie tylko przystrojenie witryn banerami z lampkami i girlandami, ale również zastosowanie strategicznych działań SEO, które podkreślą […]