Przedstawiamy kilka prostych tricków, dzięki którym wyszukiwanie informacji za pomocą wyszukiwarki stanie się prostsze!

Pozycjonowanie lokalne ma na celu promowanie małych firm o zasięgu miejscowym w wyszukiwarce. Jeśli prowadzisz małą firmę i chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów wyłącznie z Twojego regionu, ta usługa może być skrojona dla Ciebie.

Szybkość ładowania strony stała się istotna już w 2010 roku, jednak nigdy wcześniej (aż do lipca 2018) nie ogłoszono tego faktu w kontekście urządzeń mobilnych. Dowiedz się czy i jak szybkość ładowania serwisu wpływa na SEO.

Temat błędów 404 moglibyśmy łatwo zbagatelizować. Jeśli jednak chcemy budować swoją markę w oparciu o sprzedaż internetową, ignorancja ta może podsycić niechęć ze strony zainteresowanych, jeśli na naszej stronie będą występować problemy z odczytem treści.

Rynek oferuje szeroki wachlarz gotowych szablonów, do modyfikacji bądź tworzonych od podstaw zarówno w konwencji one page layout lub single page layout, aż do klasycznego modelu strony ze standardowym menu i górną nawigacją. Na co się więc zdecydować?

Social media marketing, szczególnie ten na Instagramie, rozwija się w zadziwiającym tempie. Jako marketerzy powinniśmy śledzić te zmiany na bieżąco. Dlaczego treść pod postem jest istotna? Co powinniśmy pisać pod zdjęciami na Instagramie, by zaangażować odbiorców?

Nie samą optymalizacją „żyje” strona www. Nieustanne próby dostosowywania się do zmian algorytmów Google spowodowały, że każdy pozycjoner musi działać niezwykle elastycznie w kwestii realizacji powierzonych mu zadań.

Wraz z rosnącą świadomością społeczeństwa w kwestiach ochrony środowiska rosną też wymogi konsumentów. Firmy, które postrzegane są jako nieekologiczne i zaśmiecające środowisko, odnotowują spadki sprzedaży. Jak być eko i przy okazji dać zarobić swojej firmie?