Niektóre firmy widzą w pozycjonowaniu sposób na przetrwanie kryzysu, inne - zawieszają działania SEO. Do której grupy zalicza się Twój biznes? Podpowiadamy, jak racjonalnie podjąć decyzję o dalszych działaniach SEO.

Mapa witryny jest istotnym elementem każdej strategii SEO. Dobrze zoptymalizowana, pozwala właściwie indeksować wszystkie podstrony. W tym artykule dowiesz się, jak uczynić ją czytelną dla wyszukiwarki.

Jakie narzędzia warto wykorzystać, by skutecznie koordynować i monitorować bieżące działania w firmie? Sprawdź, jak usprawnić pracę i zoptymalizować zarządzanie projektami!

Kilka tygodni temu pandemia koronawirusa diametralnie zmieniła życie większości z nas. Wpłynęła nie tylko na nasze zdrowie czy samopoczucie, ale też na firmy i marki. Przeczytaj jak!

Czym jest tytułowa zasada „first link counts”? Jak zabrać się do optymalizacji treści, która może wygenerować dodatkowe wyświetlenia? Jak tworzyć linki wewnętrzne? Poznaj odpowiedzi na te pytania w naszym artykule.

Czy marketing internetowy w czasie kryzysu jest etyczny? Jaką strategię marketingową warto przyjąć? W jaki sposób dostosować ton komunikacji? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

Dlaczego UX jest istotne dla SEO i na odwrót? Jakie czynniki łączą te dwa światy? Znajdź złoty środek we współpracy UX z SEO, zapoznaj się z naszym najnowszym artykułem. Zapraszamy.

Współpraca pomiędzy blogerami, a markami stała się jedną z bardziej dochodowych form reklamy. Sprawdź jak na podstawie URLi pochodzących od influencerów zbudować skuteczną strategię linkowania.