Blog

Duplicate content – co to jest duplikacja treści?

Nierzadko ta sama informacja może pojawiać się wielokrotnie tylko na jednej stronie czy portalu. Czy jest to dobre? W niektórych sytuacjach może pomóc, jednak w większości wypadków powinniśmy unikać powtarzania tego samego wiele razy.

Dlaczego reklama AdWords jest ważna dla twojego biznesu?

Biznes w internecie jest tak skuteczny, ponieważ z założenia klienci sami nas znajdują. Nie trzeba działać „na oślep” i przechodzić przez żmudny proces przedstawienia produktu, czy usługi całkowicie przypadkowej osoby, licząc na to, że być może akurat będzie zainteresowana ofertą.

Czym jest responsywność strony www?

Responsywność strony internetowej to nic innego, jak zdolność dopasowywania się naszej witryny do urządzenia, na którym jest wyświetlane. To cecha strony www, która ma niebagatelne znaczenie nie tylko dla jej użytkowników,ale i dla wyszukiwarki Google.

Za co ja właściwie płacę tej agencji?

To pytanie wielu klientów, którzy swój biznes rozwijają poprzez stronę internetową i aby pozyskać nowych klientów, decydują się na jej pozycjonowanie.

Rozliczanie za efekt? Prehistoria, której nikt nie chce już pamiętać

Zapłata za frazę w TOP10 organicznych wyników wyszukiwania Google to z pozoru najuczciwszy model rozliczania się za pozycjonowanie. Kiedy jednak zaczniemy przyglądać się sposobom rozliczania agencji SEO z klientami bliżej, dojdziemy do wniosku, że jest dokładnie odwrotnie.

Content marketing – czy warto?

Narzędziem, które pozwala na dobre pozycjonowanie strony w wyszukiwarce, jest właśnie content marketing, czyli wartościowe, merytoryczne i oryginalne treści na niej zamieszczane.

Optymalizacja kampanii reklamowych

Optymalizacja jest jednym z najważniejszych czynników przy prowadzeniu kampanii Google AdWords, pozwalających zwiększyć sprzedaż i popularność strony.