Dlaczego warto zainwestować w audyt strony, gdy nie chcesz pozycjonować swojego serwisu?
Dlaczego warto zainwestować w audyt strony, gdy nie chcesz pozycjonować swojego serwisu?
Dlaczego warto zainwestować w audyt strony, gdy nie chcesz pozycjonować swojego serwisu?
Co możesz zrobić, aby wypromować swój serwis i wskoczyć na wysoką pozycję w wyszukiwarce Google? Połącz działania SEO z kampanią AdWords, aby zdobyć nowych klientów.
Według informacji podanej na oficjalnym blogu Google, od początku lipca 2018 roku przeglądarka Google Chrome oznacza wszystkie strony stosujące protokół HTTP jako strony niezabezpieczone. Czy właściciele takich witryn mają czego się obawiać?
Nierzadko ta sama informacja może pojawiać się wielokrotnie tylko na jednej stronie czy portalu. Czy jest to dobre? W niektórych sytuacjach może pomóc, jednak w większości wypadków powinniśmy unikać powtarzania tego samego wiele razy.
Biznes w internecie jest tak skuteczny, ponieważ z założenia klienci sami nas znajdują. Nie trzeba działać „na oślep” i przechodzić przez żmudny proces przedstawienia produktu, czy usługi całkowicie przypadkowej osoby, licząc na to, że być może akurat będzie zainteresowana ofertą.
Zarówno przy wyborze słów kluczowych, jak i realizacji działań związanych z SEO, warto zwrócić się do specjalisty. Dzięki takiej współpracy określenie najlepszych słów nie będzie problemem.
Strona internetowa powinna być jak dom – piękna i funkcjonalna. Użytkownik, jak mieszkaniec, musi się na stronie internetowej czuć jak „u siebie”. Błędy w budowie witryny mogą kosztować nas naprawdę wiele.
Responsywność strony internetowej to nic innego, jak zdolność dopasowywania się naszej witryny do urządzenia, na którym jest wyświetlane. To cecha strony www, która ma niebagatelne znaczenie nie tylko dla jej użytkowników,ale i dla wyszukiwarki Google.
To pytanie wielu klientów, którzy swój biznes rozwijają poprzez stronę internetową i aby pozyskać nowych klientów, decydują się na jej pozycjonowanie.
Zapłata za frazę w TOP10 organicznych wyników wyszukiwania Google to z pozoru najuczciwszy model rozliczania się za pozycjonowanie. Kiedy jednak zaczniemy przyglądać się sposobom rozliczania agencji SEO z klientami bliżej, dojdziemy do wniosku, że jest dokładnie odwrotnie.
Narzędziem, które pozwala na dobre pozycjonowanie strony w wyszukiwarce, jest właśnie content marketing, czyli wartościowe, merytoryczne i oryginalne treści na niej zamieszczane.
Optymalizacja jest jednym z najważniejszych czynników przy prowadzeniu kampanii Google AdWords, pozwalających zwiększyć sprzedaż i popularność strony.