Pomimo rewolucji w marketingu internetowym wiele problemów pozostało dalej nierozwiązanych, a firmy wciąż zadają sobie te same pytania - jak i skąd pozyskiwać nowych klientów? W jaki sposób ich obsługiwać, żeby byli zadowoleni?

Pozycjonowanie strony internetowej firmy w Internecie to teraz już nie tylko nowoczesny, technologiczny kaprys, ale konieczność, która powinna zostać uwzględniona w każdym budżecie firmy chcącej osiągnąć sukces na rynku.

Od lat powszechną praktyką na rynku pozycjonowania jest utożsamianie efektu z wysokim  miejscem na danej frazie w wyszukiwarce. Z perspektywy przedsiębiorcy, który zleca usługę pozycjonowania sprawa wydaje się łatwa.

Podstawowym celem SMART jest zwiększenie widoczności w wyszukiwarce internetowej. Promujemy treść (content) strony, a najważniejsze frazy kluczowe wybrane przez klienta są wskazówką, która może ulec modyfikacji, jeśli klient zmieni frazy. 

SMART proponowane przez kompan.pl to nowoczesne działania marketingowe w wyszukiwarce pozwalające pozyskać i przywiązać większą liczbę klientów do promowanej strony internetowej.

Optymalizacja jest jednym z najważniejszych czynników przy prowadzeniu kampanii Google AdWords, pozwalających zwiększyć sprzedaż i popularność strony. 

Narzędziem, które pozwala na dobre pozycjonowanie strony w wyszukiwarce jest właśnie content marketing, czyli wartościowe, merytoryczne i oryginalne treści na niej zamieszczane.