Za nami interpunkcja, tautologia, pleonazm… Pójdźmy krok dalej i skupmy się przez chwilę na imiesłowach. Można powiedzieć, że świadomość ich istnienia to kolejny stopień wtajemniczenia. Czym się charakteryzują?

Cofnąć się do tyłu, masło maślane, ciekawy i interesujący, akwen wodny. Takie błędy popełniamy, nie wiedząc nawet, że mają one swoje tajemnicze nazwy. Pleonazmy i tautologie. Brzmi, jakbyśmy mówili o przybyszach z kosmosu lub groźnych bakteriach z filmów katastroficznych klasy B.

Jeśli kiedykolwiek zauważyłeś znacznie różnice w treści wyświetlanej na stronie internetowej na komputerze, a tej na telefonie i porównując te wersje, nie byłeś w stanie znaleźć tych samych informacji, najpewniej padłeś ofiarą cloakingu. Dowiedz się więcej o cloakingu.

Jak wykorzystać marketing szeptany w Internecie, aby zaczął wpływać pozytywnie na Twoją firmę? Jak używać marketingu szeptanego, aby wzmocnić pozycje fraz w wyszukiwarce Google i poprawić wizerunek marki?

Zasady interpunkcji czasem traktowane są jak zło konieczne lub po prostu ignorowane. Po co nam te przecinki? Nie będę Was trzymać w niepewności i czekać z puentą aż do końca. Przecinki bardzo często decydują o tym, że treść zdania staje się po prostu zrozumiała dla odbiorcy.

Dla globalnych marek, a może mniejszych firm? Czym jest influencer marketing i dlaczego warto wykorzystać go w strategii rozwoju marki? Specjalnie dla Was przygotowaliśmy krótki przewodnik po influencer marketingu.

Dlaczego wyniki wyszukiwania w Google mogą się od siebie różnić? Od czego zależy pozycja w Google? Czy klient widzi tę samą pozycję, co ja? Na te pytania znajdzisz odpowiedzi w tym artykule.

Wiedząc, że Google jest wyszukiwarką tekstową, wylewasz siódme poty nad treścią, której nawet nikt nie przeczyta? Co jest nie tak? Jeśli straciłeś już nadzieję, to wiedz, że istnieje szereg rozwiązań, które być może staną się remedium na problemy z wyszukiwalnością Twojej domeny.