Blog

GDN – czym jest i jakie ma zalety?

Czym jest Google Display Network i jakie możliwości daje? Sprawdź, jakie są sposoby kierowania reklam w GDN i dowiedz się, jak je wykorzystać!

Czy warto inwestować w bloga firmowego?

Zastanawiasz się nad stworzeniem bloga firmowego, ale nie wiesz, czy przyniesie Ci to realne korzyści? Prezentujemy konkretne przykłady blogów, które pokazują, w jaki sposób tego typu publikacje wpływają na ruch organiczny na stronie.

Jak sprawdzić i monitorować pozycje w Google?

Jak i gdzie szukać miejsc, w których można śledzić efekty pozycjonowania? Gdzie samodzielnie weryfikować pozycje najważniejszych fraz kluczowych? Jak na własną rękę zbierać te dane? Jakie jest najbardziej oczywiste miejsce do stworzenia audytu pozycji? Wydawałoby się, że odpowiedź jest oczywista: Google! Ale czy na pewno? Kto bowiem ma czas (i ochotę), by monitorować po kolei […]

Czym jest landing page i jak go wykorzystać?

Jak stworzyć landing page’a, który skutecznie wypromuje Twój produkt lub usługę? Czym się charakteryzuje i jakie elementy powinien zawierać? Omawiamy najważniejsze zagadnienia związane ze stworzeniem landing page’a.

Jak stworzyć opis produktu przyjazny SEO?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i nieustannie rozwijasz swoją ofertę, a przy tym wszystkim chcesz być widoczny w wyszukiwarce nie tylko na popularne i konkurencyjne frazy kluczowe, musisz skupić swoją uwagę na tworzeniu opisów produktów przyjaznych SEO. Dowiedz się jak je stworzyć.

Promocja nowego produktu na Instagramie

Planujecie kampanię sprzedażową produktu / usługi i zastanawiacie się, jak przeprowadzić ją w social mediach? Dla wielu branży media społecznościowe, a w szczególności Instagram, to podstawowy kanał promocji. W dzisiejszym artykule omawiamy, jak wykorzystać jego potencjał.

Jak samemu zadbać o stronę pod kątem SEO?

Chcesz zwiększyć widoczność swojej strony, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Jest kilka prostych kroków poprawiających SEO. Dzielimy się nimi w tym artykule. Sprawdź!