Dlaczego warto inwestować w content marketing?
Jakie korzyści płyną z regularnego publikowania wartościowych treści, dostosowanych do potrzeb Twojej grupy docelowej? Przekonaj się, dlaczego warto inwestować w content marketing!
Jakie korzyści płyną z regularnego publikowania wartościowych treści, dostosowanych do potrzeb Twojej grupy docelowej? Przekonaj się, dlaczego warto inwestować w content marketing!
RWD, czyli Responsive Web Design to jeden z aspektów, na które zwracają uwagę nie tylko użytkownicy stron, ale także algorytmy Google. Wymagania względem responsywności i użyteczności stale się jednak zmieniają. Sprawdź trendy na 2021 rok.
Prywatny profil na portalu LinkedIn pomoże Ci znaleźć wymarzoną pracę, budować swoją pozycję eksperta w branży czy nawiązać ciekawe kontakty biznesowe. Może też przyczynić się do rozwoju firmy, w której obecnie pracujesz. Pod warunkiem, że robisz to dobrze. Nasz praktyczny poradnik pomoże Ci stworzyć idealny profil na LinkedInie.
Niektórzy specjaliści w branży twierdzą, że rola SEO jest w dzisiejszych czasach mocno ograniczona, z racji na stale zmieniające się algorytmy Google. Radzą więc, aby skupić się na naturalnym pozyskiwaniu klientów np. poprzez nakierowanie działań na użytkowników, a nie roboty. Czy mają rację?
Jedną z ostatnich większych zmian w menedżerze reklam Facebooka była zmiana modelu atrybucji z 28-dniowego na 7-dniowy. To bardzo ważna informacja, jednak rodząca w głowach wielu świeżych adeptów Facebook Ads bardzo ważne pytanie – czym właściwie jest atrybucja konwersji na Facebooku? Zapraszamy do lektury artykułu – postaramy się Wam przybliżyć to zjawisko. Na moment wyobraźmy […]
Jak docierać do klientów za pomocą kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google i płacić mniej? Rozwiązaniem może być koShop.pl – narzędzie, które w użyteczny sposób wyświetla produkty klientom, zainteresowanym ofertą z danego obszaru.
Jeśli zależy Ci na wykorzystaniu możliwości reklamowych Facebooka, musisz opracować strategię komunikacji. Tylko konsekwentne realizowanie planu pozwoli Ci osiągnąć zamierzone efekty. Sprawdź, jak stworzyć skuteczną strategię, która wpisuje się w plan marketingowy Twojej firmy.
Jeśli zauważyłeś spadek widoczności swojej strony internetowej, prawdopodobnie padłeś ofiarą praktyk skutkujących depozycjonowaniem. Sprawdź, jak się przed nimi uchronić i co robić w przypadku pojawienia się problemu.
Prostą stronę internetową możesz otrzymać już za kilkaset złotych. Często okazuje się jednak, że taka nie wystarczy, aby zaprezentować Twoją markę. Sprawdź więc, co kryje się za cennikiem tworzenia stron www i wybierz rozwiązanie optymalne dla siebie.
Wielu ekspertów twierdzi, że relacja pomiędzy postami w mediach społecznościowych a SEO jest znikoma. Oznaczałoby to, że jakiekolwiek działania w tym zakresie są stratą czasu. Czy tak rzeczywiście jest?
Liczba aktywnych użytkowników social mediów rośnie z roku na rok. Wielu z nas już nie tylko przegląda to, co wrzucają inni, ale samemu tworzy treści. Jaki content tworzyć, by nie zginąć w tym tłumie?
Według statystyk, Polacy więcej czasu spędzają w internecie, niż kiedykolwiek. A zatem jeśli zmieniają się zwyczaje użytkowników (czyt. klientów), to zmieniać się powinny także strategie marketingowe firm. Co robić w 2021? Przeczytaj i dowiedz się, jakie działania będą na wagę złota w kolejnych miesiącach.