Blog

Czym jest DeepSeek? Jak korzystać z chińskiego AI?

Chińska firma DeepSeek szturmem podbija branżę sztucznej inteligencji, oferując model, który może konkurować z ChatGPT – i to przy znacznie mniejszych kosztach energetycznych, chłodzenia oraz treningu. W zaledwie rok, startup ten opracował technologie, które mogą zagrozić dominacji amerykańskich gigantów, takich jak OpenAI, Google czy Anthropic. Jakie możliwości mają modele DeepSeek-V3, DeepSeek-R1 i DeepSeek-R1-Zero? Oraz jak […]

Wpływ social proof na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych

Gdybyś miał wybierać między dwoma podobnymi produktami, który byś wybrał? Ten, którym nikt się nie interesuje, czy ten, który regularnie się wyprzedaje i zbiera pozytywne opinie? Zakładając, że jesteś racjonalnym kupującym, jak większość z nas, można łatwo odgadnąć Twoją odpowiedź. Dlaczego? Ponieważ jesteśmy bardziej skłonni coś zrobić, gdy widzimy, że inni zrobili to wcześniej. W […]

Co to jest FAQ i po co umieszczać je na stronie internetowej?

Często zadawane pytania (FAQ) to jedna z najskuteczniejszych metod poprawy doświadczeń użytkowników przebywających na stronie internetowej. FAQ dostarcza szybkich i klarownych odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z produktami lub usługami, oszczędzając czas zarówno użytkownikom, jak i zespołom obsługi klienta (BOK). Jednak FAQ to nie tylko narzędzie ułatwiające komunikację – jego umieszczenie na stronie […]

Gated Content – co to jest i jakie ma zastosowanie?

Gated content są częścią wszystkich najlepiej działających strategii marketingowych, w tym w e-mail marketingu. Marketerzy używają gated content, aby nagradzać zaangażowanie użytkowników w zamian za udostępnianie informacji o nich samych… przez ich samych. Jest to strategia, która balansuje między dostarczaniem wartościowej wiedzy odbiorcom a gromadzeniem leadów dla firmy. Mając to na uwadze, korzystanie z treści […]

Dystrybucja treści w Internecie – jak dotrzeć do szerokiej publiczności?

Pojęcie marketingu internetowego ściśle powiązane jest z tworzeniem wartościowych treści – i słusznie. Dobre treści są podstawą budowania relacji z odbiorcami, wzmacniania wizerunku marki jako eksperta w branży, a także zwiększania konwersji poprzez pozycjonowanie i reklamy płatne. Jednak nawet najlepsza treść nie spełni swojej podstawowej roli, jeśli nie dotrze do właściwej publiczności, a produkcja wysokiej […]

Marketing niszowy – czym jest i jak pozycjonować specyficzne branże?

Coraz więcej firm dostrzega potencjał w wykorzystaniu marketingu niszowego w świecie otoczonych wszechobecnymi reklamami i produktami „uniwersalnymi”. To podejście pozwala wyspecjalizowanym markom na dotarcie do specyficznej grupy odbiorców, których potrzeby i zainteresowania są znacznie bardziej sprecyzowane niż w przypadku szerokiej publiczności. Czym jednak konkretnie jest marketing niszowy i jak skutecznie pozycjonować w nim specyficzne branże? […]

Po co nam JavaScript na stronie internetowej?

Współczesne strony internetowe są znacznie bardziej zaawansowane niż te, które pamiętamy sprzed kilkunastu lat. Często są one obfite w dynamiczne treści, interaktywne elementy i zaawansowane funkcje, które mają za zadanie zrobić dobre wrażenie na użytkowniku, ale też takie, które będą nie tylko efekciarskie, a i użyteczne. W tym właśnie kontekście język JavaScript odgrywa kluczową rolę. […]

Kalendarz marketingowy 2025 dla e-commerce

Kolejny rok już za nami, nadszedł nowy – 2025. Początek roku kalendarzowego to dla nas zazwyczaj czas zmian, kreatywnych pomysłów, energii na wdrożenie w życie nowych planów. To szansa również dla naszego biznesu – wchodząc w nowy rok, możemy jeszcze lepiej wykorzystać nasze firmowe zasoby i staranniej zaplanować wszystkie działania. Rok 2025 bowiem obfituje w […]

Paginacja a SEO – co to jest i jak ją poprawnie wdrożyć?

Paginacja stron to technika często stosowana na dużych witrynach internetowych, takich jak sklepy e-commerce, blogi czy fora dyskusyjne, gdzie treści lub produkty są rozdzielane na kilka stron. Pewnie często nawet nie zwróciłeś na nią uwagi, bo pomimo swojej użyteczności, pozostaje zazwyczaj niezauważona. Paginacja natomiast ułatwia nawigację użytkownikom, pozwalając im przeglądać zasoby stopniowo, zamiast przewijać długie […]

Kopia zapasowa strony – jak poprawnie robić backup?

Mówi się, że „w sieci nic nie ginie” – jednak czy na pewno? Będąc posiadaczem strony internetowej musimy dbać o ciągłość jej działania, tak by była dostępna dla Internautów praktycznie non-stop. Może się jednak zdarzyć, że rano przystępując do pracy popijając kubek gorącej kawy napotkamy na niemiłą niespodziankę – naszej strony nie ma tam, gdzie […]

Storytelling w marketingu – jak stworzyć narrację, która sprzedaje?

Większość ludzi uważa, że podejmowanie decyzji opiera się głównie na logice. Jednak prawda jest taka, że w rzeczywistości nasze decyzje są w dużej mierze kształtowane przez emocje. Jako istoty ludzkie nie kierujemy się tylko zimną kalkulacją – to właśnie emocje są siłą napędową, która wpływa na nasze wybory, szczególnie te związane z zakupami. I tu […]

Content hub i jego rola w strategii pozycjonowania

W natłoku treści w internecie coraz trudniej jest osiągnąć widoczność w wynikach wyszukiwania. Jednym z nowoczesnych rozwiązań wspierających promocję w sieci, czyli w tym przypadku w wynikach organicznych, jest idea content hubów – tematycznych struktur na stronie internetowej, które porządkują treści w logiczny sposób, ułatwiając użytkownikom dostęp do kluczowych informacji i jednocześnie wzmacniając efektywność strategii […]