Blog

Czy Google karze za treści tworzone przez sztuczną inteligencję (AI)?

W ostatnich miesiącach, a nawet już prawie latach, coraz częściej można zauważyć, że twórcy treści internetowych sięgają po narzędzia oparte na sztucznej inteligencji do tworzenia różnego rodzaju tekstów – od artykułów na blogi, aż po opisy produktów i kategorii. Rosnąca dostępność takich rozwiązań (np. ChatGPT, Gemini, DeepSeek) sprawia, że automatyzacja w obszarze content marketingu staje […]

Hiperpersonalizacja w e-commerce a sztuczna inteligencja

Konkurencja w e-commerce nigdy nie była tak zacięta – i ten trend postępuje z roku na rok. Atrakcyjna oferta i konkurencyjne ceny to dziś zaledwie fundament sukcesu. Prawdziwą przewagę zdobywają ci, którzy potrafią odpowiadać na ciągle zmieniające się potrzeby klientów, tworząc dla nich spersonalizowane doświadczenia zakupowe, wręcz skrojone na miarę. Wkroczyliśmy bądź ciągle wkraczamy w […]

Drzewo kategorii w sklepie internetowym – jak je zaprojektować?

Dobrze zaprojektowane drzewo kategorii w sklepie internetowym to jeden z kluczowych elementów wpływających na zadowolenie naszych potencjalnych klientów i co za tym idzie skuteczność sprzedaży. Struktura kategorii powinna być przede wszystkim intuicyjna, logiczna i zoptymalizowana zarówno pod kątem użytkowników (UX), jak i wyszukiwarek internetowych (SEO). Zastanówmy się więc, jak zaprojektować drzewo kategorii zakupowych i jakich […]

Google AI Overviews – Czym jest nowa funkcja wyszukiwarki?

Czy widziałeś już nową funkcję wyszukiwarki Google, czyli AI Overviews? Jeśli jesteś jej stałym użytkownikiem to zapewne zauważyłeś już pewne zmiany, które zaszły w wynikach wyszukiwania. Dotychczas na samej górze widoczne były reklamy Google Ads. Tuż pod nimi plasowały się wyniki bezpłatne, czyli wszystkie strony, które wypozycjonowały się w wyszukiwarce. To już jednak nieaktualny obraz, […]

Zastosowanie sztucznej inteligencji w różnych branżach

Sztuczna inteligencja jest coraz bardziej widoczna w naszym codziennym życiu, wpływając tym samym na różne sektory gospodarki. Jej dynamiczny rozwój sprawia, że zastosowania AI stają się coraz bardziej powszechne i zróżnicowane. Przyjrzymy się zatem, dlaczego korzystanie ze sztucznej inteligencji stało się tak popularne, a także jakie są jej główne zalety, w jakich branżach najczęściej się […]

Chatboty AI w marketingu – jak wykorzystać inteligentne boty do obsługi klienta?

Czy Twoi klienci muszą długo czekać na odpowiedzi na proste pytania o ofertę firmy? Czy Twój zespół obsługi klienta nie nadąża z liczbą zapytań? Szybka reakcja jest na wagę złota, dlatego chatboty AI stają się tajną bronią marketerów. Ci inteligentni wirtualni asystenci, napędzani sztuczną inteligencją i rewolucjonizują sposób, w jaki firmy komunikują się z klientami. […]

Współpraca z agencją SEO – 10 złotych zasad

Profesjonalna agencja SEO może być kluczem do sukcesu dla niejednego biznesu. Jednak, aby proces pozycjonowania przebiegał sprawnie i przynosił oczekiwane rezultaty, konieczne jest zrozumienie kilku kluczowych zasad. Poniżej przedstawiamy 10 ważnych wskazówek, które warto mieć na uwadze, aby współpraca SEO była satysfakcjonująca dla obu stron, a przede wszystkim efektywna i skuteczna. 1. Ustalenie priorytetów na […]

Czym jest uczenie maszynowe (machine learning)?

Jeszcze 5 lat temu nie mieliśmy pojęcia w jak szybkim tempie rozwijać się będzie sztuczna inteligencja i jak realny wpływ będzie miała ona na nasze życie w różnych obszarach, a także naszą codzienną pracę. Nieodzowną częścią AI jest oczywiście uczenie maszynowe. Dzięki niemu komputery mogą analizować ogromne ilości przeróżnych danych i podejmować samodzielne decyzje bez […]

Content commerce – czy treści mogą wpływać na sprzedaż?

Czy kiedykolwiek kupiłeś produkt, bo przekonał Cię artykuł, recenzja na blogu, czy film na YouTube? Jeśli tak, to doświadczyłeś działania content commerce w praktyce! Konsumenci są wręcz zalewani reklamami w Internecie (i nie tylko tam), dlatego tradycyjne metody sprzedaży stają się coraz mniej skuteczne. Tutaj wkracza content commerce, czyli podejście, które stawia na wartościowe treści […]

Czym jest DeepSeek? Jak korzystać z chińskiego AI?

Chińska firma DeepSeek szturmem podbija branżę sztucznej inteligencji, oferując model, który może konkurować z ChatGPT – i to przy znacznie mniejszych kosztach energetycznych, chłodzenia oraz treningu. W zaledwie rok, startup ten opracował technologie, które mogą zagrozić dominacji amerykańskich gigantów, takich jak OpenAI, Google czy Anthropic. Jakie możliwości mają modele DeepSeek-V3, DeepSeek-R1 i DeepSeek-R1-Zero? Oraz jak […]

Wpływ social proof na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych

Gdybyś miał wybierać między dwoma podobnymi produktami, który byś wybrał? Ten, którym nikt się nie interesuje, czy ten, który regularnie się wyprzedaje i zbiera pozytywne opinie? Zakładając, że jesteś racjonalnym kupującym, jak większość z nas, można łatwo odgadnąć Twoją odpowiedź. Dlaczego? Ponieważ jesteśmy bardziej skłonni coś zrobić, gdy widzimy, że inni zrobili to wcześniej. W […]

Co to jest FAQ i po co umieszczać je na stronie internetowej?

Często zadawane pytania (FAQ) to jedna z najskuteczniejszych metod poprawy doświadczeń użytkowników przebywających na stronie internetowej. FAQ dostarcza szybkich i klarownych odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z produktami lub usługami, oszczędzając czas zarówno użytkownikom, jak i zespołom obsługi klienta (BOK). Jednak FAQ to nie tylko narzędzie ułatwiające komunikację – jego umieszczenie na stronie […]