Blog

Link GAP – co to jest, czyli o relinkowaniu w SEO

Promując swoją witrynę w Internecie, na pewno zależy Ci również na tym, aby Twoje treści wyróżniały się na tle innych – konkurencyjnych. W tym celu (oprócz oczywiście tworzenia wysokiej jakości i merytorycznych treści) konieczne jest regularne i umiejętne budowanie ich autorytetu poprzez odpowiednie linkowanie, czyli tzw. linkbuilding. Proces ten jednak wymaga posiadania znacznych zasobów i […]

Promocje w sklepie internetowym – jak je mądrze zaplanować?

Rozmaite akcje promocyjne są nieodłącznym elementem marketingu każdego sklepu internetowego, czy to świeżo uruchomionego, czy nawet takiego, który cieszy się już uznaniem i rozpoznawalnością. To właśnie promocje przyciągają uwagę, wspierając naszą sprzedaż, ale również co najważniejsze budują nasz wizerunek i lojalność klientów wobec marki. Jednak, aby były one skuteczne, muszą być odpowiednio zaplanowane, następnie uruchomione […]

Osierocone strony (Orphan Pages) – czym są, jak je znaleźć i naprawić?

Osierocone strony (ang. Orphan Pages) to termin, który może wydawać się mało istotny w kontekście optymalizacji stron internetowych. W rzeczywistości mają one ogromny wpływ na jakość i skuteczność w wynikach wyszukiwania. Osierocone strony to te, które nie są nigdzie podlinkowane na domenie, co sprawia, że są praktycznie niewidoczne zarówno dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarek […]

Jak reklamować sklep internetowy w Google Ads?

Reklama w Google Ads to jedno z najefektywniejszych narzędzi do promowania sklepu internetowego. Dzięki temu przedsiębiorcy mają możliwość dotarcia do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów, co przyczynia się do zwiększenia widoczności oraz sprzedaży. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie reklamować swój sklep za pomocą Google Ads, jakie typy reklam są dostępne na tej platformie oraz […]

Jak stworzyć czat na stronie internetowej i czy warto?

W dobie rozwiniętej technologii i cyfryzacji ekspresowy oraz wygodny kontakt to “must have”. Firmy chcące zadbać o swój wizerunek i relację z klientem powinny zapewnić mu bezpośrednia, bezproblemową formę komunikowania się. Jedną z ostatnio popularnych opcji jest czat. W dzisiejszym artykule dowiesz się m.in. tego jak zrobić czat na stronie internetowej, a także kiedy warto […]

Lojalność marki online – jak zbudować zaangażowanie klienta?

Budowanie lojalności klientów stanowi kluczowy element sukcesu każdej marki. Aby skutecznie konkurować w środowisku internetowym, firmy muszą nie tylko przyciągać uwagę klientów, ale przede wszystkim angażować ich w sposób, który buduje długotrwałe i wartościowe relacje. Budowanie tej lojalności nie jest zjawiskiem spontanicznym – wymaga przemyślanej strategii, która uwzględnia potrzeby i oczekiwania współczesnych konsumentów. Potencjalni klienci, […]

Czym jest permission marketing?

Codziennie użytkownicy Internetu są bombardowani setkami reklam dziennie, co bardzo często staje się przedmiotem irytacji i zniechęcenia. Nic dziwnego, że coraz to bardziej świadomi Internauci  wymagają poszanowania swojej prywatności i swobody poruszania się w sieci. Właśnie za sprawą zmieniającej się świadomości coraz to większego znaczenia nabierają strategie oparte na zgodzie i szacunku dla odbiorców. Jedną […]

Projektowanie stron zgodnie z metodyką UCD (User Centered Design) i SEO

Harmonijne współdziałanie między użytkownikiem a wyszukiwarką jest aktualnie kluczowym elementem sukcesu projektowania stron internetowych. Metodyka UCD (User Centered Design), łącząc się z SEO (Search Engine Optimization), skupia się na potrzebach i zachowaniach użytkowników dążąc do stworzenia stron, które nie tylko mają za zadanie doskonale odpowiadać na oczekiwania odbiorców, ale również zdobywać wysoką pozycję w wynikach […]

Co to jest Allegro Ads i na czym polega?

Allegro Ads: Skuteczne Narzędzie Reklamowe W erze cyfrowej transformacji, reklama online stała się nieodzownym elementem strategii marketingowych dla przedsiębiorców i firm. W Polsce, jednym z najpopularniejszych miejsc do prowadzenia działalności e-commerce jest platforma Allegro. Aby dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów, Allegro udostępnia narzędzie reklamowe znane jako Allegro Ads. W tym artykule zgłębimy, czym jest […]

Czym jest efekt (odwróconego) ROPO?

Branża e-commerce zrewolucjonizowała na stałe nasze przyzwyczajenia konsumenckie. Wciąż jednak elektroniczny handel w pełni nie wyparł tradycyjnego, co sprawia, że te dwie odnogi handlu mają się dobrze i działają równocześnie obok siebie. Nie jest to jednak równoznaczne, z tym że nie są od siebie zależne, gdyż zachodzące między nimi korelacje mogące mocno wpływać na nasze […]

Co to jest pogo sticking i jaki ma związek z SEO?

Stworzenie strony internetowej dla własnej firmy stanowi pierwszy krok w rozpoczęciu działalności online. Następnie, bardzo uogólniając, jeśli chcesz sukcesywnie pozyskiwać klientów, kolejnym celem powinno być osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania (SERP) oraz poszerzenie zasięgu swojej witryny (zwiększenie wyświetleń oraz klikalności). Chociaż wykorzystanie SEO do promocji strony, czyli przestrzeganie najlepszych praktyk optymalizacyjnych pod kątem słów […]

Zero Click Searches – o wyszukiwaniach bez kliknięć

Zjawisko „wyszukiwania bez kliknięć”, czyli Zero Click Searches nie jest nowe, jednak jego znaczenie rośnie w miarę rozwijania się i doskonalenia algorytmów wyszukiwarek internetowych. Google, Bing i inne platformy stale ulepszają swoje mechanizmy, aby jak najlepiej zrozumieć zamiary użytkowników i dostarczać im jak najbardziej trafne informacje. Dzieje się to w ramach tzw. featured snippets (fragmenty […]