Blog

Keyword density – co to jest i jakie ma znaczenie?

Jednym z fundamentalnych czynników wpływających na pozycję strony w wynikach wyszukiwania jest gęstość słów kluczowych, zwana keyword density. To pojęcie budzi jednak wiele kontrowersji i dyskusji wśród specjalistów SEO, którzy starają się zrozumieć, jak najefektywniej wykorzystać je w praktyce, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Nie ulega bowiem wątpliwości, że kolejne aktualizacje algorytmu wyszukiwarki Google, zmieniają […]

Jakie formy płatności powinien mieć sklep internetowy?

Jeszcze na początku obecnego XXI wieku za główny środek płatności służyła nam gotówka. Każdy z nas prawdopodobnie idąc do sklepu miał w portfelu, czy kieszeni kurtki jakieś papierowe banknoty. Z czasem wygodniejsze stały się dla nas płatności z pomocą plastikowej karty płatniczej. Dzięki temu nie byliśmy już skazani na spacery do bankomatu, przeliczanie reszty po […]

Co to jest outreach marketing i jak może pomóc w promocji Twojej firmy?

Nawiązywanie autentycznych relacji z grupą docelową jest kluczowe dla sukcesu każdej marki i ogólnie w promocji usług i produktów. Marketerzy posługują się wieloma strategiami w zwiększaniu widoczności stron internetowych, dlatego aby pozostać na czasie i zachować nowoczesną formę komunikacji, bardzo często korzystają z outreach marketingu jako elementu reklamy. Aktualnie konsumenci stają się coraz bardziej wybredni […]

Google AdRank – czyli jak podnieść pozycję reklamy w Google

W epoce cyfrowej Google Ads stało się niezbędnym narzędziem dla firm, które chcą poszerzyć swoją obecność w Internecie i dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jednak sukces kampanii Google Ads zależy w dużej mierze od tego, gdzie nasze reklamy pojawiają się w wynikach wyszukiwania. Zrozumienie, co decyduje o pozycji reklamy Google Ads i wdrożenie dobrych praktyk […]

Skuteczność w pozycjonowaniu – jak ją mierzyć?

Kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania strony internetowej jest systematycznie zaglądanie do statystyk i danych, dzięki którym możemy poznać sytuację i efekty naszych działań. Prowadząc jakiekolwiek prace na oślep, zwyczajnie nie będziemy wiedzieć, czy to wszystko, co robimy, ma sens. Aby więc pozycjonowanie było skuteczne, musimy podejść do ustalania naszych celów na poważnie, a więc regularnie badać […]

Sortowanie produktów w sklepie internetowym

,,Od przybytku głowa nie boli” mawia stare, polskie przysłowie i choć zwykle w ludowych mądrościach jest wiele prawdy, w odniesieniu do sprzedaży internetowej mogą one okazać się złym założeniem. Przyjrzymy się dziś sytuacji, w której bardzo rozbudowana oferta sklepu może przytłoczyć potencjalnego klienta i w skutkować porzuceniem koszyka zakupowego – jak do tego nie dopuścić? […]

Przyjazne UX podczas rejestracji w sklepie internetowym

Kiedy mówimy o badaniach w obszarze User Experience w centrum zainteresowania, bardzo słusznie, stawiamy użytkownika serwisu internetowego. Interesują nas jego zachowania, działania jakie podejmuje na stronie, wybory, których dokonuje, jego cechy charakterystyczne, innymi słowy, wszystko to co pozwala nam dostosować projekt do oczekiwań potencjalnego klienta. Dlaczego zatem tak często pozwalamy sobie na utratę cennego źródła […]

Zalety i wady portali społecznościowych

Z jednej strony ułatwiają życie, z drugiej przeważnie winne są uzależnieniem od internetu. Przed przeczytaniem artykułu, czy po prostu przed rozważaniem, jakie są plusy, a jakie minusy portalu społecznościowego, warto pamiętać, że jest to zwyczajne narzędzie, takie jak każde inne. Narzędzie do pracy, narzędzie do komunikacji, narzędzie do sprzedaży, narzędzie do zbierania informacji. Już chyba […]

Targetowanie reklam – co to jest, jak działa?

Reklama w Internecie odgrywa kluczową rolę w budowaniu rozpoznawalności marki oraz pozwala dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, co przekłada się na większą sprzedaż. Jednak  w zalewie informacji, z czym spotykamy się na co dzień, istnieje potrzeba skutecznego i precyzyjnego kierowania przekazu reklamowego w stronę tych, którzy są najbardziej zainteresowani danym produktem lub usługą. Potrzebę tę […]

Czym jest filtr SafeSearch i jak wpływa na pozycjonowanie?

Obecność w Internecie stała się aktualnie jednym z istotnych elementów rozwoju każdej firmy. Równie ważna jest ochrona użytkowników przed nieodpowiednimi treściami znajdującymi się w wyszukiwarce. Ponieważ wraz z dostępem do tej nieograniczonej przestrzeni, pojawiają się właśnie takie niebezpieczeństwa, szczególnie dla młodszych użytkowników, Google stworzyło filtr SafeSearch. Jego wprowadzenie stało się nieodzownym elementem w kontroli treści […]

Topical Authority – co to jest i jaki ma wpływ na SEO

W gąszczu milionów stron internetowych, blogów i portali społecznościowych, użytkownicy poszukują wiarygodnych źródeł, które dostarczą im dokładnych i rzetelnych odpowiedzi na pytania oraz mają za zadania spełniać potrzeby. Zwłaszcza w sytuacji, gdzie wiele z treści jest kopią kopii, albo została przeredagowana z wersji oryginalnych. Czy zdarzało Ci się szukać odpowiedzi w Google na jakieś pytanie, […]

Wpływ hostingu na SEO

Efekty SEO w dużej mierze zależą od działań prowadzonych przez specjalistów w trakcie procesu pozycjonowania. Dobrze zoptymalizowany content, nagłówki, czy meta tagi oraz atrakcyjne linki zewnętrzne to oczywiście dobra droga do osiągnięcia sukcesu, czasem jednak potencjał może blokować coś, na co pozycjonerzy nie mają wpływu. Jedną z tych rzeczy jest hosting, na którym osadzona jest […]