Blog

Czy model rozliczania za efekty w SEO jest opłacalny?

To pytanie można skierować zarówno do usługodawców, jak i do usługobiorców. Ponieważ klasyczny model, w którym występuje rozliczanie za efekty opiera się na obustronnej korzyści – pozycjoner działa, a jak odnosi sukcesy, to Klient i firma SEO zarabiają. Czy jednak współczesna optymalizacja oparta przecież na zasadach podyktowanych przez Google, jest w stanie udźwignąć założenia płatności […]

Podstawowe znaczniki HTML

Przeglądanie stron internetowych w XXI wieku stało się naszą codzienną rutyną, zupełnie niczym poranne picie kawy, czy herbaty. Czytane niegdyś gazety papierowe zastąpiliśmy portalami informacyjnymi, firmowe wizytówki tekturowe wymieniliśmy na innowacyjne witryny. Sklepy stacjonarne zaś z roku na rok są coraz rzadziej odwiedzane przez konsumentów, którym często wygodniej jest robić po prostu zakupy online. Strony […]

Jak korzystać z Google Trends, aby osiągnąć lepsze efekty w SEO?

Będąc na bieżąco z trendami dotyczącymi Twojej branży, jesteś w stanie szybko reagować na zmieniające się wiadomości. Na bieżąco wdrażasz zmiany, obserwujesz jak wpływają one na biznes, potrafisz oszacować kolejne działania i przygotować się na lepsze i gorsze. Z trendów wybierasz te, w które warto zainwestować i które warto wdrożyć w działania marketingowe. Regularnie badasz […]

Podobne wyszukiwania w Google – jak wykorzystać je w SEO?

Przydatność wyszukiwarek internetowych z pewnością jest nieoceniona w dzisiejszym świecie. Tym bardziej, że coraz lepiej i trafniej odczytują one nasze intencje i odpowiadają na zadawane pytania. Można by nawet rzecz, że czasem czytają w naszych myślach! Nawet jeśli sam nie wiesz, co chcesz wpisać lub pojedyncze hasła nie składają się w całość, to i tak […]

Dlaczego Twojej firmie jest potrzebne SEO do rozwoju biznesu?

Czy kiedykolwiek, podczas szukania czegoś w wyszukiwarce, zdarzyło Ci się sprawdzać drugą, trzecią lub czwartą stronę wyników organicznych? Rzadko lub nigdy, prawda? Podobnie działa większość użytkowników. Dlatego SEO jest tak ważne!

Analizowanie słów kluczowych pod pozycjonowanie – jak się do tego zabrać?

Jeśli zastanawiasz się nad podjęciem konkretnych działań nakierowanych na pozycjonowanie swojej strony internetowej, to prędzej, czy później, będziesz musiał się zetknąć z analizą słów kluczowych. Powinna to być podstawa dla każdej kampanii marketingowej. Dzięki temu sprawisz, że optymalizacja Twojej strony będzie bardziej wartościowa dla wyszukiwarki i użytkownika, ale również pozwoli Ci lepiej zrozumieć grupę docelową, […]

Social selling – o budowaniu biznesu w mediach społecznościowych

Sprzedaż społecznościowa, czyli tzw. social selling, to aktualnie dość modne hasło w branży marketingu internetowego. Z najnowszych danych z Raportu Digital 2022 wynika, że w styczniu 2022 roku zanotowano 4,62 miliarda użytkowników mediów społecznościowych. Z social mediów według podanych danych korzysta aż 58,4% całkowitej populacji świata (w styczniu 2022 było to 7,91 mld ludzi) oraz prawie 94% […]

Filtr od Google: ręczny i algorytmiczny – jak się nie narazić?

Dla stron internetowych, ruch z kanałów organicznych jest najważniejszy w pozyskiwaniu użytkowników. Sukces w biznesie aktualnie niemal w większości zależny jest od tego, jak wygląda współczynnik konwersji. Aby osiągać lepsze i szybsze wyniki w pozycjonowaniu, niektórzy próbują oszukać Googlebota. Manipulują algorytmem stosując np. niedozwolone przez Google praktyki lub próbują nadmiernie zoptymalizować witrynę. Niestety (dla nich), […]

Jak promować lokalny biznes w Internecie?

Promowanie Twojej lokalnej firmy w Internecie może być pracą na pełny etat. Gdy tylko poznasz mnogość sposobów, dzięki którym upowszechnisz wiedzę na temat swojego biznesu w sieci, z pewnością wybierzesz ten najbardziej dopasowany do Twoich oczekiwań. Promowanie strony w Internecie to nie tylko znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google. Chociaż nie ukrywamy, […]

Jak stworzyć i zoptymalizować landing page?

Czy zauważyłeś, że współczynnik odrzuceń Twojej strony jest wyjątkowo wysoki i nie masz pojęcia, co może być tego przyczyną? Czy nie jesteś pewien, jak powinna wyglądać podstrona, którą chcesz promować firmę np. w płatnych lub bezpłatnych wynikach wyszukiwania? A może Twoją domenę odwiedza bardzo dużo użytkowników, z czego jedynie mały ich procent dokonuje zakupu? W […]

Kody odpowiedzi HTTP i ich wpływ na pozycjonowanie

Każdy, kto korzysta z Internetu, na pewno napotkał na swojej drodze kod błędu „404 – nie znaleziono”. Pojawia się on najczęściej w momencie, kiedy dana podstrona jest niedostępna lub została usunięta. Ten kod stanu protokołu, jest jednym z najczęściej spotykanych, a zarazem jednym z kilkudziesięciu używanych do zarządzania i śledzenia komunikacji klient-serwer. Te kody statusu […]

Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony?

Jednym z najważniejszych kwestii pozycjonowania jest indeksowanie. Dzięki temu Twoja strona jest widoczna w wyszukiwarce, a dokładnie poszczególne jej podstrony są wyświetlane na konkretne frazy kluczowe. Zdarzają się jednak sytuacje, w których pomimo tego, że regularnie umieszczasz na domenie jakieś treści lub tworzysz artykuły, to wyszukiwarka ich nie widzi lub nie aktualizuje. Co może być […]