Czy da się we współczesnym świecie prowadzić biznes bez strony www? Da się, ale nie należy liczyć na większe sukcesy. Żadna aktywnie działająca firma nie odważy się obecnie nie zainwestować w wizytówkę swojej działalności w sieci. 

Czytaj więcej

Michelle Phan instruująca w kwestii robienia makijażu, PewDiePie - pokazujący jak przejść gry wideo czy, z polskiego podwórka, straszący Sylwester Wardęga i bawiący Polaków Abstrachuje - oto współczesne gwiazdy medialne.

Czytaj więcej

Najnowsze badania Gemiusa/Polskich Badań Internetu Sp. z o.o. nad rozwojem Internetu w Polsce w maju 2017 roku przynoszą dane dotyczące liczby regularnie korzystających z sieci użytkowników.

Czytaj więcej

Pozycjonowanie stron internetowych i zakup kampanii płatnych AdWords to dzisiaj dla wielu reklamodawców gwarancja natychmiastowego sukcesu w Internecie i wysoka pozycja w wyszukiwarce Google. 

Czytaj więcej

Ten moment zapowiadany był od pewnego czasu, ale to właśnie 2017 rok został okrzyknięty rokiem mobile, czyli tym, w którym korzystanie z Internetu na urządzeniach przenośnych przekroczyło korzystanie z sieci z tradycyjnego sprzętu. 

Czytaj więcej

Współczesne funkcjonowanie na rynku sprzedażowym jest praktycznie niemożliwe bez zaistnienia w Internecie. W powszechnym przekonaniu, firmy szukające możliwości zbudowania swojej marki w świadomości internautów mają dziś do wyboru dwa rozwiązania.

Czytaj więcej

Pomimo rewolucji w marketingu internetowym wiele problemów pozostało dalej nierozwiązanych, a firmy wciąż zadają sobie te same pytania - jak i skąd pozyskiwać nowych klientów? W jaki sposób ich obsługiwać, żeby byli zadowoleni?

Opublikowano przez kompan.pl Czytaj więcej

Pozycjonowanie strony internetowej firmy w Internecie to teraz już nie tylko nowoczesny, technologiczny kaprys, ale konieczność, która powinna zostać uwzględniona w każdym budżecie firmy chcącej osiągnąć sukces na rynku.

Opublikowano przez kompan.pl Czytaj więcej

Od lat powszechną praktyką na rynku pozycjonowania jest utożsamianie efektu z wysokim  miejscem na danej frazie w wyszukiwarce. Z perspektywy przedsiębiorcy, który zleca usługę pozycjonowania sprawa wydaje się łatwa.

Opublikowano przez kompan.pl Czytaj więcej

Podstawowym celem SMART jest zwiększenie widoczności w wyszukiwarce internetowej. Promujemy treść (content) strony, a najważniejsze frazy kluczowe wybrane przez klienta są wskazówką, która może ulec modyfikacji, jeśli klient zmieni frazy. 

Opublikowano przez kompan.pl Czytaj więcej