Jak korzystać z Google Trends, aby osiągnąć lepsze efekty w SEO?

Będąc na bieżąco z trendami dotyczącymi Twojej branży, jesteś w stanie szybko reagować na zmieniające się wiadomości. Na bieżąco wdrażasz zmiany, obserwujesz jak wpływają one na biznes, potrafisz oszacować kolejne działania i przygotować się na lepsze i gorsze. Z trendów wybierasz te, w które warto zainwestować i które warto wdrożyć w działania marketingowe. Regularnie badasz […]

Podobne wyszukiwania w Google – jak wykorzystać je w SEO?

Przydatność wyszukiwarek internetowych z pewnością jest nieoceniona w dzisiejszym świecie. Tym bardziej, że coraz lepiej i trafniej odczytują one nasze intencje i odpowiadają na zadawane pytania. Można by nawet rzecz, że czasem czytają w naszych myślach! Nawet jeśli sam nie wiesz, co chcesz wpisać lub pojedyncze hasła nie składają się w całość, to i tak […]

Analizowanie słów kluczowych pod pozycjonowanie – jak się do tego zabrać?

Jeśli zastanawiasz się nad podjęciem konkretnych działań nakierowanych na pozycjonowanie swojej strony internetowej, to prędzej, czy później, będziesz musiał się zetknąć z analizą słów kluczowych. Powinna to być podstawa dla każdej kampanii marketingowej. Dzięki temu sprawisz, że optymalizacja Twojej strony będzie bardziej wartościowa dla wyszukiwarki i użytkownika, ale również pozwoli Ci lepiej zrozumieć grupę docelową, […]

Filtr od Google: ręczny i algorytmiczny – jak się nie narazić?

Dla stron internetowych, ruch z kanałów organicznych jest najważniejszy w pozyskiwaniu użytkowników. Sukces w biznesie aktualnie niemal w większości zależny jest od tego, jak wygląda współczynnik konwersji. Aby osiągać lepsze i szybsze wyniki w pozycjonowaniu, niektórzy próbują oszukać Googlebota. Manipulują algorytmem stosując np. niedozwolone przez Google praktyki lub próbują nadmiernie zoptymalizować witrynę. Niestety (dla nich), […]

Jak promować lokalny biznes w Internecie?

Promowanie Twojej lokalnej firmy w Internecie może być pracą na pełny etat. Gdy tylko poznasz mnogość sposobów, dzięki którym upowszechnisz wiedzę na temat swojego biznesu w sieci, z pewnością wybierzesz ten najbardziej dopasowany do Twoich oczekiwań. Promowanie strony w Internecie to nie tylko znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google. Chociaż nie ukrywamy, […]

Jak stworzyć i zoptymalizować landing page?

Czy zauważyłeś, że współczynnik odrzuceń Twojej strony jest wyjątkowo wysoki i nie masz pojęcia, co może być tego przyczyną? Czy nie jesteś pewien, jak powinna wyglądać podstrona, którą chcesz promować firmę np. w płatnych lub bezpłatnych wynikach wyszukiwania? A może Twoją domenę odwiedza bardzo dużo użytkowników, z czego jedynie mały ich procent dokonuje zakupu? W […]

Kody odpowiedzi HTTP i ich wpływ na pozycjonowanie

Każdy, kto korzysta z Internetu, na pewno napotkał na swojej drodze kod błędu „404 – nie znaleziono”. Pojawia się on najczęściej w momencie, kiedy dana podstrona jest niedostępna lub została usunięta. Ten kod stanu protokołu, jest jednym z najczęściej spotykanych, a zarazem jednym z kilkudziesięciu używanych do zarządzania i śledzenia komunikacji klient-serwer. Te kody statusu […]

Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony?

Jednym z najważniejszych kwestii pozycjonowania jest indeksowanie. Dzięki temu Twoja strona jest widoczna w wyszukiwarce, a dokładnie poszczególne jej podstrony są wyświetlane na konkretne frazy kluczowe. Zdarzają się jednak sytuacje, w których pomimo tego, że regularnie umieszczasz na domenie jakieś treści lub tworzysz artykuły, to wyszukiwarka ich nie widzi lub nie aktualizuje. Co może być […]

Co to jest CMS i jak wybrać najlepszy pod SEO – pozycjonowanie

Każda strona internetowa, która zamierza osiągać dobre wyniki wyszukiwań w Google, powinna zawierać odpowiednią ilość treści z umieszczonymi w niej frazami kluczowymi. Do prawidłowego zarządzania tą treścią, w dużym uproszczeniu, potrzebny jest odpowiedni CMS. Jest to miejsce, w którym po zalogowaniu się, będziesz mieć dostęp do edycji wielu elementów na domenie, w tym właśnie treści. […]

Linkowanie wewnętrzne w SEO – czego unikać?

Linkowanie wewnętrzne w SEO to zaledwie wierzchołek góry lodowej! Aby Google mógł dostrzec wartość Twojej strony, musi ją znaleźć, skategoryzować i ocenić jej ważność względem innych witryn znajdujących się w indeksie. Istnieje wiele nieznanych nam metod, poprzez które wyszukiwarka ocenia domenę i nadaje jej odpowiednie pozycje. W opozycji istnieje również lista tzw. czynników rankingowych, które […]

Jak działa indeksowanie i skanowanie strony w Google

Wyszukiwarka to w zasadzie baza danych miliardów stron internetowych. Jeżeli chcesz, aby Twoja domena się w niej znalazła, musi zostać odwiedzona przez robota Google, a następnie umieszczona w indeksie. Tak w skrócie można by opisać proces indeksacji witryny w wynikach organicznych. To z pozoru proste działanie, zależne jest również od wielu czynników. Tych, które musi […]