Kampania Google Discovery Ads – czym jest i jak wygląda?

Każda firma działająca w sieci chce jak najskuteczniej dotrzeć do swoich odbiorców, wśród których znajdują się jej potencjalni klienci. Intensywnie rozwijająca się konkurencja i coraz większa świadomość użytkowników, wymusza na reklamodawcach stosowanie coraz bardziej kreatywnych sposobów na zaprezentowanie produktów i usług tak, aby zainteresować klientów. Użytecznym rozwiązaniem może okazać się kampania Discovery Ads. Czym jest, […]

Cross-selling i up-selling – jak efektywniej sprzedawać w sklepie internetowym?

Zastanawiając się, jak zwiększyć sprzedaż w Internecie, szukamy różnych rozwiązań. Często kierujemy się przy tym popularnym sformułowaniem: „pięć razy trudniej jest pozyskać nowego klienta, niż zatrzymać już pozyskanego”. Jednak warto zastanowić się, czy w dzisiejszych czasach nadal jest to prawdą i czy opłaca się inwestować głównie w obecnego klienta? Koncentrując się wyłącznie na obecnych klientach, […]

Testy funkcjonalne stron internetowych

Podejmowanie decyzji nigdy nie jest łatwe i przyjemne, zwłaszcza gdy spoczywa na Tobie odpowiedzialność za nowo powstały projekt. Będąc projektantem, często towarzyszy Ci uczucie niepewności i niezdecydowania. Zastanawiasz się godzinami, które rozwiązanie dla Twojej strony będzie lepsze, co zostanie lepiej odebrane, jak przeforsować swoją wizję na spotkaniu z inwestorem. Jeśli podane myśli Ci towarzyszą – […]

Czy warto pozycjonować stronę samemu?

Wielu właścicieli polskich firm decyduje się prowadzić działania marketingowe we własnym zakresie. Są przekonani, że wiedzą najlepiej jak reklamować swoją usługę czy produkt. Jest to jak najbardziej zrozumiałe – często widzimy w firmie osobny dział zajmujący się marketingiem. Nic dziwnego, że przedsiębiorcy chcą dowiedzieć się jak pozycjonować stronę samemu. Czy jest to możliwe? – żeby […]

Sezonowość branż a SEO

Nie wszystkie biznesy mogą cieszyć się jednakowym zainteresowaniem ze strony klientów przez cały rok. Niektóre z nich ze względu na specyfikę branży wysoką sprzedażą poszczycić się mogą jedynie przez  krótki czas w roku. Pomimo tego muszą jednak prężnie działać cały czas, by wraz z przyjściem gorącego okresu zmaksymalizować swoją wydajność i tym samym zysk. O […]

Cele marketingowe firmy – definicja i przykłady

Marketerzy zawsze znajdą sobie obszar działalności, który można udoskonalić i z którego można wycisnąć jeszcze więcej i więcej. To działa obustronnie, bo w marketingu internetowym nigdy nie braknie pomysłów na rozwój i rzeczy, których nie można poprawić. Kluczowe jest jednak uszeregowanie działań i nadawanie im priorytetów. Pomoże Ci w tym plan, dzięki któremu, będziesz mógł […]

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Każdy z nas choć raz (lecz prawdopodobniej zdecydowanie częściej) miał okazję świadomie, czy nie zostać odbiorcą artykułu sponsorowanego. Najczęściej zaskakują nas one na wszelakiego rodzaju serwisach tematycznych i informacyjnych, gdzie podczas przeglądania codziennej prasy, czy nowinek możemy od czasu do czasu wpaść na artykuł, który wyraźnie różni się od pozostałych.  Pisanie artykułów sponsorowanych to niekiedy […]

Co to jest evergreen content i jak go poprawnie tworzyć?

Zależy Ci na pozyskiwaniu jak największej liczby użytkowników poprzez wyszukiwanie organiczne, rozwijaniu biznesu, a jednocześnie prowadzeniu skutecznej kampanii pozycjonerskiej? Odpowiedzią na to wszystko jest: tworzenie contentu. Jednak kluczem do sukcesu nie jest wyłącznie liczba tych treści, a ich jakość. Aby skutecznie wykorzystać potencjał tworzonych treści, zapoznaj się z pojęciem evergreen content. Co to jest evergreen […]

Czy długość treści na stronie ma znaczenie w 2022 roku?

Rok do roku, z każdą kolejną aktualizacją wyszukiwarki Google dotyczącej contentu na stronie, pojawia się pytanie: jakiej długości treść powinniśmy stworzyć tym razem? Ile akapitów to za dużo treści? Czy dwa tysiące znaków ze spacjami jako opis kategorii, to wystarczająca liczba? Prawda jest taka, że długość treści pisanej pod SEO to od zawsze temat do […]

Stopka strony internetowej a SEO – co powinna zawierać?

Projektując witrynę, trzeba pamiętać o tym, że wszystkie elementy strony internetowej powinny zostać zaimplementowane z dbałością i starannością, tak, by spełniały swoją określoną rolę i wykorzystywały w pełni swój potencjał. Należy mieć również na uwadze to, że współczesna strona internetowa powinna być nie tylko przyjemna dla oka i treściwa w informacje, ale spełniać szereg innych […]

Czy model rozliczania za efekty w SEO jest opłacalny?

To pytanie można skierować zarówno do usługodawców, jak i do usługobiorców. Ponieważ klasyczny model, w którym występuje rozliczanie za efekty opiera się na obustronnej korzyści – pozycjoner działa, a jak odnosi sukcesy, to Klient i firma SEO zarabiają. Czy jednak współczesna optymalizacja oparta przecież na zasadach podyktowanych przez Google, jest w stanie udźwignąć założenia płatności […]

Podstawowe znaczniki HTML

Przeglądanie stron internetowych w XXI wieku stało się naszą codzienną rutyną, zupełnie niczym poranne picie kawy, czy herbaty. Czytane niegdyś gazety papierowe zastąpiliśmy portalami informacyjnymi, firmowe wizytówki tekturowe wymieniliśmy na innowacyjne witryny. Sklepy stacjonarne zaś z roku na rok są coraz rzadziej odwiedzane przez konsumentów, którym często wygodniej jest robić po prostu zakupy online. Strony […]