Jak zoptymalizować grafiki pod SEO
Jeśli zamierzasz poprawić działania na stronie na rzecz e-commerce, nie możesz pominąć optymalizacji grafiki będącej jednym ze składowych procesu pozycjonowania. Sprawdź nasze zalecenia.
Jeśli zamierzasz poprawić działania na stronie na rzecz e-commerce, nie możesz pominąć optymalizacji grafiki będącej jednym ze składowych procesu pozycjonowania. Sprawdź nasze zalecenia.
Marketing internetowy to pojęcie, na które składa się wiele elementów – tak samo jak na budowę strony internetowej wiarygodnej w oczach e-klientów. Jak się zabrać do optymalizacji witryny mającej wzbudzać zaufanie?
Jakie jest jedno z najbardziej niewygodnych pytań, jakie może otrzymać pozycjoner na początku współpracy? „To kiedy mogę spodziewać się efektów tego pozycjonowania?” Odpowiedź na tę zagwozdkę zdaje się być bardziej skomplikowane, niż samo pytanie.
Budujesz stronę na Wordpress? Rozwijaj witrynę dzięki wtyczkom! W artykule przegląd najbardziej funkcjonalnych rozszerzeń do Wordpress, które ułatwiają budowanie atrakcyjnej strony.
Wybór nazwy domeny może mieć kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojego serwisu. W jaki sposób? Jak wybrać domenę, która będzie godzić wszystkie racje? Co sprawdzić przed kupnem domeny? Tego dowiesz się w poniższym artykule.
Nawet najlepszym pozycjonerom zdarza się podczas optymalizacji zapomnieć o niektórych jej elementach. W ferworze działań, nie zawsze jest się w stanie wdrożyć serię poprawek za jednym razem. Dowiedz się jakie błędy najczęściej popełniane są w pozycjonowaniu.
Przedstawiamy kilka prostych tricków, dzięki którym wyszukiwanie informacji za pomocą wyszukiwarki stanie się prostsze!
Szybkość ładowania strony stała się istotna już w 2010 roku, jednak nigdy wcześniej (aż do lipca 2018) nie ogłoszono tego faktu w kontekście urządzeń mobilnych. Dowiedz się czy i jak szybkość ładowania serwisu wpływa na SEO.
Pozycjonowanie lokalne ma na celu promowanie małych firm o zasięgu miejscowym w wyszukiwarce. Jeśli prowadzisz małą firmę i chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów wyłącznie z Twojego regionu, ta usługa może być skrojona dla Ciebie.
Rynek oferuje szeroki wachlarz gotowych szablonów, do modyfikacji bądź tworzonych od podstaw zarówno w konwencji one page layout lub single page layout, aż do klasycznego modelu strony ze standardowym menu i górną nawigacją. Na co się więc zdecydować?
Temat błędów 404 moglibyśmy łatwo zbagatelizować. Jeśli jednak chcemy budować swoją markę w oparciu o sprzedaż internetową, ignorancja ta może podsycić niechęć ze strony zainteresowanych, jeśli na naszej stronie będą występować problemy z odczytem treści.
Nie samą optymalizacją „żyje” strona www. Nieustanne próby dostosowywania się do zmian algorytmów Google spowodowały, że każdy pozycjoner musi działać niezwykle elastycznie w kwestii realizacji powierzonych mu zadań.