Jak stworzyć przyjazne adresy url pod pozycjonowanie?
Czym są przyjazne adresy URL i dlaczego warto je tworzyć? Dowiedz się, jak zoptymalizować adresy www, by były zrozumiałe zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google!
Czym są przyjazne adresy URL i dlaczego warto je tworzyć? Dowiedz się, jak zoptymalizować adresy www, by były zrozumiałe zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google!
Zastanawiasz się nad stworzeniem bloga firmowego, ale nie wiesz, czy przyniesie Ci to realne korzyści? Prezentujemy konkretne przykłady blogów, które pokazują, w jaki sposób tego typu publikacje wpływają na ruch organiczny na stronie.
Jak i gdzie szukać miejsc, w których można śledzić efekty pozycjonowania? Gdzie samodzielnie weryfikować pozycje najważniejszych fraz kluczowych? Jak na własną rękę zbierać te dane? Jakie jest najbardziej oczywiste miejsce do stworzenia audytu pozycji? Wydawałoby się, że odpowiedź jest oczywista: Google! Ale czy na pewno? Kto bowiem ma czas (i ochotę), by monitorować po kolei […]
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i nieustannie rozwijasz swoją ofertę, a przy tym wszystkim chcesz być widoczny w wyszukiwarce nie tylko na popularne i konkurencyjne frazy kluczowe, musisz skupić swoją uwagę na tworzeniu opisów produktów przyjaznych SEO. Dowiedz się jak je stworzyć.
Chcesz zwiększyć widoczność swojej strony, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Jest kilka prostych kroków poprawiających SEO. Dzielimy się nimi w tym artykule. Sprawdź!
Niektóre firmy widzą w pozycjonowaniu sposób na przetrwanie kryzysu, inne – zawieszają działania SEO. Do której grupy zalicza się Twój biznes? Podpowiadamy, jak racjonalnie podjąć decyzję o dalszych działaniach SEO.
Dlaczego UX jest istotne dla SEO i na odwrót? Jakie czynniki łączą te dwa światy? Znajdź złoty środek we współpracy UX z SEO, zapoznaj się z naszym najnowszym artykułem. Zapraszamy.
Zastanawiasz się jak wdrożyć certyfikat SSL (protokół HTTPS) na swojej witrynie i nie narazić się przy tym na utratę pozycji? Sprawdź nasz artykuł na ten temat i zabezpiecz się przed spadkami pozycji!
Dowiedz się co to jest długi ogon (long tail) i jakie ma znaczenie dla pozycjonowania.
Pozycjonowanie stron internetowych i zakup kampanii płatnych AdWords to dzisiaj dla wielu reklamodawców gwarancja natychmiastowego sukcesu w Internecie i wysoka pozycja w wyszukiwarce Google.