logo kompan.pl
  • O nas
  • Nasze usługi
    • Konsultacje eksperckie
    • SEO
      • Pozycjonowanie lokalne
      • Pozycjonowanie usług/biznes
      • Pozycjonowanie sklepów
    • Kampanie reklamowe
      • Reklama w Google
      • Reklama na Facebooku
      • Reklama na TikToku
      • Reklama na LinkedInie
    • Consent Mode
    • Social media
    • Content
    • Budowa stron i aplikacji
    • E-Commerce
    • Generowanie leadów
    • Analityka
  • Blog
  • Strefa klienta
  • napisz do nas
Skontaktuj się z nami
22 118 99 00

Artykuły związane z Content Marketing

  • AI
  • Analityka
  • Case study
  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Design
  • E-commerce
  • Facebook Ads
  • Frazy kluczowe
  • Google Ads
  • Influencer Marketing
  • Instagram Ads
  • Narzędzia
  • Online Marketing
  • Optymalizacja
  • Portfolio
  • Reklamy
  • SEM
  • SEO
  • Social Media
  • Strony internetowe
  • UX
  • Wyszukiwarka
Pleonazmy i tautologie. Cóż to za stwory?
Czytaj

Pleonazmy i tautologie. Cóż to za stwory?

Cofnąć się do tyłu, masło maślane, ciekawy i interesujący, akwen wodny. Takie błędy popełniamy, nie wiedząc nawet, że mają one swoje tajemnicze nazwy. Pleonazmy i tautologie. Brzmi, jakbyśmy mówili o przybyszach z kosmosu lub groźnych bakteriach z filmów katastroficznych klasy B.

copywritingpleonazmytautologietreść
Kompan9 maja 201926 stycznia 2022
Marketing szeptany w internecie – dlaczego twojej firmie się to opłaci
Czytaj

Marketing szeptany w internecie – dlaczego twojej firmie się to opłaci

Jak wykorzystać marketing szeptany w Internecie, aby zaczął wpływać pozytywnie na Twoją firmę? Jak używać marketingu szeptanego, aby wzmocnić pozycje fraz w wyszukiwarce Google i poprawić wizerunek marki?

Content marketingfrazy kluczowelinkimarketing szeptanypozycjonowaniestrona internetowatreść
Kompan26 kwietnia 20199 grudnia 2021
Interpunkcja nie jest taka straszna. Zacznijmy od przecinka
Czytaj

Interpunkcja nie jest taka straszna. Zacznijmy od przecinka

Zasady interpunkcji czasem traktowane są jak zło konieczne lub po prostu ignorowane. Po co nam te przecinki? Nie będę Was trzymać w niepewności i czekać z puentą aż do końca. Przecinki bardzo często decydują o tym, że treść zdania staje się po prostu zrozumiała dla odbiorcy.

blogcopywritinginterpunkcjareklamaSEOwpisy blogowe
Kompan25 kwietnia 20199 grudnia 2021
Tworzysz treści na stronę? O tym musisz pamiętać
Czytaj

Tworzysz treści na stronę? O tym musisz pamiętać

Wiedząc, że Google jest wyszukiwarką tekstową, wylewasz siódme poty nad treścią, której nawet nikt nie przeczyta? Co jest nie tak? Jeśli straciłeś już nadzieję, to wiedz, że istnieje szereg rozwiązań, które być może staną się remedium na problemy z wyszukiwalnością Twojej domeny.

grafikilinkilinkowanielong tailmeta taginagłówkioptymalizacja
Kompan21 lutego 20199 grudnia 2021
O poprawności językowej, która przydaje się także w biznesie
Czytaj

O poprawności językowej, która przydaje się także w biznesie

Robimy błędy językowe. Dla jednych to nic wielkiego: – Ot, używam języka, żeby mnie zrozumieli. Tyle. Inni, kiedy nie wiedzą choćby, gdzie postawić przecinek, rwą sobie włosy z głowy i klną pod nosem.

poprawność językowareklamareklama w sieciteksty
Kompan7 lutego 201921 grudnia 2021
Duplicate content – co to jest duplikacja treści?
Czytaj

Duplicate content – co to jest duplikacja treści?

Nierzadko ta sama informacja może pojawiać się wielokrotnie tylko na jednej stronie czy portalu. Czy jest to dobre? W niektórych sytuacjach może pomóc, jednak w większości wypadków powinniśmy unikać powtarzania tego samego wiele razy.

contentContent marketingduplikacja treścioptymalizacjaSEOtreść
Kompan26 czerwca 20189 grudnia 2021
Content marketing – czy warto?
Czytaj

Content marketing – czy warto?

Narzędziem, które pozwala na dobre pozycjonowanie strony w wyszukiwarce, jest właśnie content marketing, czyli wartościowe, merytoryczne i oryginalne treści na niej zamieszczane.

Content marketingcopywritingruchsłowa kluczowe
Kompan18 stycznia 20181 grudnia 2022
Filtry Google – o etycznym pozycjonowaniu
Czytaj

Filtry Google – o etycznym pozycjonowaniu

Pozycjonowanie strony internetowej firmy w Internecie to teraz już nie tylko nowoczesny, technologiczny kaprys, ale konieczność, która powinna zostać uwzględniona w każdym budżecie firmy chcącej osiągnąć sukces na rynku.

black hatmarketingoptymalizacjapozycjonowaniereklamaSEOstrona internetowa
Kompan17 stycznia 201821 grudnia 2021
Filozofia SMART
Czytaj

Filozofia SMART

Podstawowym celem SMART jest zwiększenie widoczności w wyszukiwarce internetowej. Promujemy treść (content) strony, a najważniejsze frazy kluczowe wybrane przez klienta są wskazówką, która może ulec modyfikacji, jeśli klient zmieni frazy.

contentContent marketingfrazy kluczoweSEOSMARTtreśćwyszukiwarka
Kompan17 stycznia 201821 grudnia 2021

Nawigacja po wpisach

Nowsze wpisy
kompan logo

Kompan.pl Sp. z o.o.
ul. Puławska 233 lok. K
02-715 Warszawa
22 118 99 00
kompan@kompan.pl

ODDZIAŁY

  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdynia

SOCIAL MEDIA

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • TikTok

NASZE USŁUGI

  • SEO
  • Google Ads
  • Consent Mode
  • Budowa stron i aplikacji
  • Social media
  • Content
  • Kampanie reklamowe
  • E-Commerce
  • Generowanie leadów
  • Analityka

STREFA WIEDZY

  • Słownik pojęć SEO / SEM
  • Blog
  • Polityka prywatności
© 2025 | Projekt i wykonanie Kompan.pl