Marketing internetowy w czasach kryzysu
Czy marketing internetowy w czasie kryzysu jest etyczny? Jaką strategię marketingową warto przyjąć? W jaki sposób dostosować ton komunikacji? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.
Czy marketing internetowy w czasie kryzysu jest etyczny? Jaką strategię marketingową warto przyjąć? W jaki sposób dostosować ton komunikacji? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.
Nie samą optymalizacją „żyje” strona www. Nieustanne próby dostosowywania się do zmian algorytmów Google spowodowały, że każdy pozycjoner musi działać niezwykle elastycznie w kwestii realizacji powierzonych mu zadań.
SMART proponowane przez kompan.pl to nowoczesne działania marketingowe w wyszukiwarce pozwalające pozyskać i przywiązać większą liczbę klientów do promowanej strony internetowej.
Najnowsze badania Gemiusa/Polskich Badań Internetu Sp. z o.o. nad rozwojem Internetu w Polsce z maja 2017 roku przynoszą dane dotyczące liczby regularnie korzystających z sieci użytkowników.