Co zmieni w SEO asystent Google i wyszukiwanie głosowe?
16 stycznia mieliśmy niebywałą przyjemność doświadczyć premiery polskiej wersji Asystenta Google, czyli rozbudowanego systemu poleceń głosowych. Dowiedz się czym jest Asystent Google.
16 stycznia mieliśmy niebywałą przyjemność doświadczyć premiery polskiej wersji Asystenta Google, czyli rozbudowanego systemu poleceń głosowych. Dowiedz się czym jest Asystent Google.
Dowiedz się co to jest długi ogon (long tail) i jakie ma znaczenie dla pozycjonowania.
Pozycjonowanie strony internetowej firmy w Internecie to teraz już nie tylko nowoczesny, technologiczny kaprys, ale konieczność, która powinna zostać uwzględniona w każdym budżecie firmy chcącej osiągnąć sukces na rynku.
Podstawowym celem SMART jest zwiększenie widoczności w wyszukiwarce internetowej. Promujemy treść (content) strony, a najważniejsze frazy kluczowe wybrane przez klienta są wskazówką, która może ulec modyfikacji, jeśli klient zmieni frazy.
Pomimo rewolucji w marketingu internetowym wiele problemów pozostało dalej nierozwiązanych, a firmy wciąż zadają sobie te same pytania – jak i skąd pozyskiwać nowych klientów? W jaki sposób ich obsługiwać, żeby byli zadowoleni?